Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko DEXTERIN näyttelijä MICHAEL C HALL särkennyt muitten mammojen sydämiä?

Vierailija
03.09.2016 |

Ei ole kivaa tällänen! Kattelin Dexterin ja huomasin melko pian että tämä ei tule mun osaltani päättymään hyvin mutta en raatsinnut keskenkään jättää. Ei olekkaan tällästä julkkisihastusta ollut aikoihin. Olin ihan unohtannut kuinka mieltä masentavia ja ahdistavia nää on. Pitäkää peukkuja että tämä unohtuu ja pian!!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se meni keväällä naimisiin. Ryve ap siinä että hänenkin sydän oikeasti sykkii jollekkin naiselle niin että haluaa elää ja olla sen kanssa. Näin oikeen söpöjä koirankusetus kuvia niistä. Tasan ei mee nallekarkit! eikä miehet..

Vierailija
2/21 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siitä ollut päänvaivaa minullekkin;( Jopa silloin Mullan Allassa homona mutta ollaan silleen hys hys niin josko se siitä unohtuis!

Vierailija
4/21 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat olleet Debran kanssa pariskunta in real life, mutteivät enää.

Vierailija
5/21 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aikas ihanahan se on. Ja tosi lahjakas näyttelijä. Olen miettinyt että olisiko tosielämässä niin ihana, vai onko se vain sellaista näyttelijän karismaa?

Vierailija
6/21 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus näin jonkun pätkän kun paparazzit jahtas sitä ja naamasta näki että kyllä vitutti. Joku ulkopuolinen mummo meinas jäädä kuvaajien jalkoihin ja kyllä teki vaikutuksen kuinka miehekkäästi se pysähty rivakasti auttamaan mummelin autoonsa pois sen kaiken hulluuden keskesltä. Ja sen näki ettei se ollut mitään esitystä tai sympatian keräämistä vaan se tuli selkärangasta että kotikasvatus ja käytöstavat ainakin täys kymppi!

Vierailija
7/21 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus näin jonkun pätkän kun paparazzit jahtas sitä ja naamasta näki että kyllä vitutti. Joku ulkopuolinen mummo meinas jäädä kuvaajien jalkoihin ja kyllä teki vaikutuksen kuinka miehekkäästi se pysähty rivakasti auttamaan mummelin autoonsa pois sen kaiken hulluuden keskesltä. Ja sen näki ettei se ollut mitään esitystä tai sympatian keräämistä vaan se tuli selkärangasta että kotikasvatus ja käytöstavat ainakin täys kymppi!

No nyt minäkin karehrin tota sen vaimoa että kiitosta vaan!;D

Vierailija
8/21 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö sä sitä mietit?

Vierailija
9/21 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kolahtanut sillai. Se on jotenkin liian tavallinen mulle, vai karvaton. Tartten miehen karvoilla, jotta kolahtaa.

Näyttelijänä tykkään, osaa myös ottaa sellaisia synkkiä humoristisia rooleja, jotka uppoo muhun kuin voi kuumaan kissaan.

Vierailija
10/21 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan homo. Näytteli puppelipoikaa liian hyvin ollakseen vain näyttelemistä!

Vierailija
11/21 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siitä ollut päänvaivaa minullekkin;( Jopa silloin Mullan Allassa homona mutta ollaan silleen hys hys niin josko se siitä unohtuis!

Oli liian hyvä siinä sarjassa... ei iske😀

Vierailija
12/21 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo se ei ole koska homot ei harrasta yhden yön juttuja naisten kanssa. Ja tämän tiedän varmuudella vaihto oppilasvuodeltani melkein 20 vuoden takaa. Tuo nainen en kyllä ollut minä ja hyvä niin eipähän särkennyt mun sydäntäni!!

Vierailija
13/21 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkennyt, raatsinnut, liikaa ännää!

Vierailija
14/21 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homo se ei ole koska homot ei harrasta yhden yön juttuja naisten kanssa. Ja tämän tiedän varmuudella vaihto oppilasvuodeltani melkein 20 vuoden takaa. Tuo nainen en kyllä ollut minä ja hyvä niin eipähän särkennyt mun sydäntäni!!

Kerro tarkemmin tai me ei uskota!

Vierailija
15/21 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä ajatella positiivisesti! Ole iloinen Michaelin puolesta että selvisi syövästä, on menestynnyt urallaan ja nyt onnellisesti naimisissa. Sinä isona tyttönä kyllä tiedät että sun ihastus on ihan hölmö ja menee ohi pikimmiten. Kiva että sillä on kivaa! Se on asenteesta kiinni:)

Vierailija
16/21 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyl munkin makuun!

Vierailija
17/21 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On!

Vierailija
18/21 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se meni keväällä naimisiin. Ryve ap siinä että hänenkin sydän oikeasti sykkii jollekkin naiselle niin että haluaa elää ja olla sen kanssa. Näin oikeen söpöjä koirankusetus kuvia niistä. Tasan ei mee nallekarkit! eikä miehet..

Joko taas:O No ehkä kolmas kerta toden sanoo ja tämä onni kestää..

Vierailija
19/21 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeeei ei ei. Jotekin koen sen hyvin vastenmielisenä, vaikkei se varsinaisesti ruma ole.  Mutta tulee tosi inhottavat vibat siitä.

Vierailija
20/21 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni Dexterin esittäjä on vastenmielisen näköinen  joten jätin sarjan katsomisen ekan puolen tunnin jälkeen.