Tänään mä saan naista, sillä menen illalla prostituoidun luo
Kommentit (34)
Tuttakai se haluaa koska saa siitä maksun.
Muista purkaa itse pahimmat paineet päivällä, ettei roiskahda heti reisille.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä fiilis, kun panet naista joka ei halua sua?
Ihan omasta halusta hänkin panee. En minä ketään nyt sentään seksiin ole pakottamassa, höpsö nainen. :)
Ap
Hyvä sinä! Älä jännitä vaan nauti :)
-entinen seksityöläinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan omasta halusta hänkin panee. En minä ketään nyt sentään seksiin ole pakottamassa, höpsö nainen. :)
Ap
Tyhmä. Vaikka se sänkyyn suostuukin rahasta, se ei tarkoita, et se haluu sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mistä sinä tiedät haluaako vai ei? Taidat vain olla kateellinen, kun minä saan tänään seksiä ja sinä palstailet koko päivän. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kysymyshän on vain seksistä. Naimisiin ei olla menossa eikä ole aikomuskaan.
Kiva. Mukavaa että muillakin seksiä tiedossa.
Mä saan miestä kun menen rakastajani luo. Eikä tarvii maksaa kummankaan, silkkaa kiihkeää nautintoa monta tuntia molempien himosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mistä sinä tiedät haluaako vai ei? Taidat vain olla kateellinen, kun minä saan tänään seksiä ja sinä palstailet koko päivän. Ap
Oikeastaan et saa vaan ostat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pätee 90 prosenttiin suomalaisista vaimoista ainakin välillä. Jos seksiin suhtautuu kuin teinitytöt prinsessaunelmissaan, voi nautinto ja terve seksuaalisuus jäädä kokematta.
Vierailija kirjoitti:
Mä saan miestä kun menen rakastajani luo. Eikä tarvii maksaa kummankaan, silkkaa kiihkeää nautintoa monta tuntia molempien himosta.
Jos olisit oikeasti elämääsi tyytyväinen ihminen, sinulla ei olisi tarvetta yrittää näpäytellä toisia netissä. Yritys hyvä kymmenen.
Vierailija kirjoitti:
Siis koet moraalista ylemmyyttä, kun joku kertoo käyttävänsä maksullisia seksipalveluita ja sinä sensijaan petät puolisoasi?
Hieman korjattavaa moraalisessa kompassissa?
Hyvä, teet samalla samalla sen naisen onnelliseksi tuomalla lompakkosi.
Mutta eiväthän laiskat suomiakat sitä ymmärrä kun täällä ainakin vielä saa rahaa taikaseinästä vaikka ei kävisi töissä:)
Hyvää ostotapahtumaa! En sano tuota ironialla, en vain tiedä millä nimellä asiakkuuttasi kutsuisin. Kohtele palveluntarjoajaa ystävällisesti ja kunnioituksella.
Et kerro hintatasoa, mutta olen ymmärtänyt että riittävällä rahalla voi prostituoidun kanssa luoda illuusion treffeistä, kohtaamisesta.
Mihin pyrit avauksellasi, vai onko tämä pelkkä provo?
Koita olla miettimättä montako vehjettä sen naisen sisällä on ollut ennen sua. Kuinka monta on nainut paremmin ja suuremmilla munilla. Voi sitäpaitsi olla, että joku toinen on ollut siellä just ennen sua 😕