Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä kasvojen varjostamiseen

Vierailija
03.09.2016 |

Haluaisin kokeilla kasvojen varjostamista tai contouringia, mutta olen huono meikkaamaan ja meikkaan harvoin, enkä en uskalla ostaa kalliita varjostusvärejä ja siveltimiä heti. Tiedän että halvemmilla tulee huonompi tulos, mutta minulla ei myöskään ole varaa ostaa kalliimpia koska olen toistaiseksi pienituloinen.

Mitä markettihintaisia tai halpoja tuotteita on olemassa? Mitkä niistä ovat parhaita? Entä siveltimet, sienet tai sellaiset, mitä tarvitsen? Tarkoitukseni on harjoitella kotona luonnonvalossa, kunnes osaan homman. Sen jälkeen voin panostaa parempiin tuotteisiin.

Myös nettikaupat, ebay yms käyvät, kunhan vain tiedän mitä tilata.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halvemmilla tule yhtään sen huonompi lopputulos.

Mutta hyvä (oikeastaan tosi hyvä) tuote on se Rimmelin kasvojenmuotoilupaletti. Maksaa vain jotain 9euroa!

Vierailija
2/10 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei halvemmilla tule yhtään sen huonompi lopputulos.

Mutta hyvä (oikeastaan tosi hyvä) tuote on se Rimmelin kasvojenmuotoilupaletti. Maksaa vain jotain 9euroa!

Kiitos! Rimmelin puuteri on ollut kestosuosikkini jo vuosia. Katselen juuri youtube-videoita ja olen päättänyt opetella tekemään varjostuksia ja korostuksia ilman että näytän ylimeikatulta. Joudunkohan opettelemaan vuosia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh no et varmaan vuosia :) Mutta varjostus on aika helppoa, kunhan kokeilee ensin itselleen ne sopivat kohdat laitttaa ne ja muistaa häivyttää aina ylöspäin!

Vierailija
4/10 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy kasvojen takana. Liiku äänettömästi ja käytä valeasua.

Vierailija
5/10 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysy kasvojen takana. Liiku äänettömästi ja käytä valeasua.

Selvä. Kannattaako varjostaa yksin, vai perustanko aiheelle oman ketjun, esim otsikolla "Menetänkö kasvoni?"

Vierailija
6/10 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isa Doran paletti on hyvä ja ohjeet tulee mukana.

Vierailija
7/10 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sombero niin on ainakin naama varjossa.

Vierailija
8/10 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä keino on myös pelata kahdella erisävyisellä meikkivoiteella. Tummempaa meikkivoidetta varjostusta vaativiin kohtiin, vaaleampaa muualle. Itse koen tämän keinon helpompana kuin puuterimaisilla tuotteilla varjostamisen. Häivyttää täytyy hyvin. 

Vierailija
9/10 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ebaystä Naked-siveltimiä, siellä on se buy it now-painike niin voi ostaa heti, eikä tarvitse kilpailla huutokaupassa. Hinta oli alle 10 muistaakseni ja tuossa on joku 8 erikokoista sivellintä. Sitten mulla on goshin aurinkopuuteri jossa 3 sävyä. Miniintheboxista voi myös löytää halvalla siveltimiä, toimitus kestää noin kk sillä tulevat Hong Kongista.

Vierailija
10/10 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki leveälierinen hattu, joka varjostaa kasvot