Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas petyin miehiin - yksi kerros kovuutta kuoreen lisää

Vierailija
03.09.2016 |

Aina sama juttu....oli niin ihanaa ja blaa blaa blaa. Luulin, että aidosti tykkäsi. Kunnes sain mutkan kautta selville, että on eilen ollut toisen naisen luona.

No, onni on se että.ollaan tapailtu vain vähän aikaa. Vituttaa vaan kun herkkänä hetkenä olin heti haarat auki. Eikä se seksi ihmeellistä ollut, vaniljaa kun mä tarviin kinkya. Mutta ihmisenä noin yleisesti oikein mukava mies.

Joten tässä sitä ollaan lauantai-aamuna, kolhittuna ja vittuuntuneena. Taas se elämä potki. Mihinköhän se mua valmistelee?

Onneksi on vibra nii saa pahimmat paineet purettua.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä, tuollaisia paskamiehiä on nykyään pilvin pimein, jopa ne kaikista tavallisimman näköiset pullamössömiehet pyörittävät montaa muijaa kerralla, koettu on! Itse keskityn nykyään vain itseeni, enkä anna kenenkään miehen enää pahoittaa mieltäni. Saan nautintoa siitä, että annan miesten olettaa, mutten todellakaan anna mitään... :) N28

Eli et vain kestä realiteetteja, että kaikki nyt eivät halua keskittyä vain yhteen naiseen kerrallaan ennen kuin alkavat seurustella ja sitten kostat koko miessukupuolelle :D Ei mitään, hyvin sulla menee. Pidät tehokkaasti huolta siitä, ettet löydä miestä jatkossakaan. Naamallasi oleva ilme ei ainakaan tule houkuttelemaan miehiä.

Vierailija
22/66 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huorahan sinä hänelle olit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä, tuollaisia paskamiehiä on nykyään pilvin pimein, jopa ne kaikista tavallisimman näköiset pullamössömiehet pyörittävät montaa muijaa kerralla, koettu on! Itse keskityn nykyään vain itseeni, enkä anna kenenkään miehen enää pahoittaa mieltäni. Saan nautintoa siitä, että annan miesten olettaa, mutten todellakaan anna mitään... :) N28

Eli et vain kestä realiteetteja, että kaikki nyt eivät halua keskittyä vain yhteen naiseen kerrallaan ennen kuin alkavat seurustella ja sitten kostat koko miessukupuolelle :D Ei mitään, hyvin sulla menee. Pidät tehokkaasti huolta siitä, ettet löydä miestä jatkossakaan. Naamallasi oleva ilme ei ainakaan tule houkuttelemaan miehiä.

No voi, vähänpä raukka tiedät ja luetun ymmärtämisessä taitaa olla sinulla jotain pahasti vialla. :D Sanoinko tuossa muka, että etsisin vielä miesseuraa? Vastaus: en etsi, vaan keskityn vain itsestäni huolehtimiseen.  Olen hyväksynyt sen että jään yksin, koska näin olen paljon onnellisempi, kuin että eläisin jonkun tuuliviirimieslapsen kanssa. En ymmärrä miksi kukaan nainen edes suostuu sellaiseen suhteeseen, jossa pitää olla varpaillaan koko ajan. N28

Vierailija
24/66 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä miehet kiertävätkin lukuisia miessuhteita omaavat naiset melko kaukaa. Tällaiset naiset ovat niin katkeroituneita ja aina muurit ylhäällä, ettei parisuhteilusta tule oikeastaan yhtään mitään. Aina triggeröidytään ties mistä, tehdään päätelmiä ja verrataan negatiivisesti entisiin miehiin, ei koskaan suostuta kompromisseihin, etc.

En tiedä miksi käytät typeriä enkkutermejä, mutta suklis/månsteri on tuhat kertaa itsevarmempi kun mieshistoriaa riittää. Suklis tietää olevansa viehättävä ja ihana ja kaikkea ja tekee sen selväksi miehillekin XD. Katkeroitunut en ole, päinvastoin erittäin tyytyväinen menneisyyteeni ja sen käänteisiin ja draamoihin XD. Nyt sukliksella on ihana mies ja ei enää aikomusta sekoilla suhteissa.

Amen.

Vierailija
25/66 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo näköjään!ap

Vierailija
26/66 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kovasti se huoralle jaksaa viestitellä vielä. Ap

Vierailija
27/66 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän motivaatio miehellä on olla tapailematta muita? Ai sekö että kaikki naiset keskittyvät muka vain yhteen mieheen kerrallaan? No kun eivät keskity, joten täyttä paskaa koko aloitus. Näin PARIUTUMISMARKKINOILLA aika yleisesti toimitaan sukupuolesta riippumatta. Joudut siis pettymään ihmisiin etkä miehiin.

Ohiksena, itse todellakin keskityn vain yhteen kerrallaan ja ilmoitan tämän miehelle selkeästi heti tapailun alettua. En edellytä mieheltä samaa, mutta jos mies jatkaa muiden tapailua, hän ei herätä minussa ollenkaan niin vahvoja tunteita kuin sellainen mies, joka vapaasta tahdostaan myöskin valitsee keskittyä ainoastaan minuun. 

Uusimmassa jutussa mentiin jo seksiinkin asti, se oli sellaista aika kylmää ja suorituskeskeistä, ja huomasin että en halunnut antaa tuolle miehelle kaikkeani. Tähänkin liittyy se, että hän ei tunnista minun arvoani, ts. ei halua ottaa vähäistäkään riskiä muiden tapailujuttujensa suhteen voidakseen kokea minun kanssani asioita sellaisina kuin ne tapahtuvat täydellisen eksklusiivisuuden, intiimiyden ja luottamuksen vallitessa. Voin kertoa että noissa on ainakin omalla kohdallani aika isokin ero. En tiedä tajuaako mies tätä - tuskinpa. Ajattelee varmaan minun olevan keskinkertainen pano, ja sehän sopii minulle, koska tuollainen mies ei enempää ansaitsekaan.

Miehet  ampuvat vain itseään jalkaan yrittämällä hallita useampia naisjuttuja samaan aikaan. Mutta välillä tulee sitten kohdalle sellainen, joka tietää mitä on tekemässä ja että haluaa keskittyä yhteen. Tällaisten kultakimpaleiden kanssa olen saanut kahdesti pitkän ja onnellisen parisuhteen, ja vähempään en toki tyydy jatkossakaan.

Vierailija
28/66 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten nykyisin yleistä, jos tapaillaan ja harrastetaan seksiä niin se ei ole "lupaus", ettei käydä muualla. Ainakin itse oletan, jos tapaillaan ja pannaan niin en mene enää muualle. Ellei sitten ole sovittu pelkästä seksisuhteesta.

Vierailija
29/66 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kovasti se huoralle jaksaa viestitellä vielä. Ap

No näinpä. Kannattaako ylipäänsä teidän naisten mahdollistaa tuollainen käytös miehelle? Älkää nyt ainakaan kauheasti vinkuko että kaikki miehet ovat sikoja ja blaa blaa blaa, kun samaan aikaan itse olette vallankahvassa ja mahdollistatte kaiken maailman playerin retkuille sen naisten hyväksikäytön. Minä kilttinä miehenä en viitsisi millään ottaa vastuuta joidenkin pikkumunaisten vässykkämiesten ja naisten toilailuista. Minä en ole teitä kohdellut kaltoin.

Vierailija
30/66 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joten tässä sitä ollaan lauantai-aamuna, kolhittuna ja vittuuntuneena. Taas se elämä potki. Mihinköhän se mua valmistelee?

Herätykseen. Kun toi riittää sulle ja haluut kuorestasi eroon, kokeilepa pyytää apua. 

Vierailija
31/66 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herätykseen. Kun toi riittää sulle ja haluut kuorestasi eroon, kokeilepa pyytää apua. 

Mistä löytyy?

Vierailija
32/66 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ja monen muun pitäisi mennä jollekin mulkusta vieroituskurssille. Sellaisia kuin Suomen yliopistoissa järjestetään "sukupuolentutkimuksen" laitoksilla,  mutta ehkä vähän konkreettisempaa vielä. Joku mulkunkivityskurssi vähän samaan tapaan kuin muslimit kivittävät paholaista Mekassa. Moni pettymys jäisi väliin.

Vierailija
33/66 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jännämieheen ihastuit? No, niinhän te aina :)

Ihan kuule perusduunari tää oli :)

Ap

Joku Peruskoulun käynyt raksamies vai oikein amis?  No noihan on just niitä jänniä miehiä. Paljon myös myyntimiehissä ja pomoissa on jänniä joukossa.

Vai väitätkö että oli sähkötekniikan diplomi-insinööri?

Vierailija
34/66 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kuuluisat valinnat, miksi hakkaat päätäsi seinään, kun ei kuitenkaan ole mikään pakko niin tehdä?

Vierailija
35/66 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi, vähänpä raukka tiedät ja luetun ymmärtämisessä taitaa olla sinulla jotain pahasti vialla. :D Sanoinko tuossa muka, että etsisin vielä miesseuraa? Vastaus: en etsi, vaan keskityn vain itsestäni huolehtimiseen.  Olen hyväksynyt sen että jään yksin, koska näin olen paljon onnellisempi, kuin että eläisin jonkun tuuliviirimieslapsen kanssa. En ymmärrä miksi kukaan nainen edes suostuu sellaiseen suhteeseen, jossa pitää olla varpaillaan koko ajan. N28

No et todellakaan ole sinut tilanteesi kanssa, jos nautit pelaamisesta miesten kustannuksella. Se, että pidät miehiä vain jonain tuuliviirimieslapsina, kertoo ainoastaan omasta miesvihastasi. Onhan se vaikeaa kun et itse vaan onnistuu saamaan niitä kypsiä yksilöitä. Ei se kuitenkaan miesten vika ole.

Vierailija
36/66 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän motivaatio miehellä on olla tapailematta muita? Ai sekö että kaikki naiset keskittyvät muka vain yhteen mieheen kerrallaan? No kun eivät keskity, joten täyttä paskaa koko aloitus. Näin PARIUTUMISMARKKINOILLA aika yleisesti toimitaan sukupuolesta riippumatta. Joudut siis pettymään ihmisiin etkä miehiin.

Ohiksena, itse todellakin keskityn vain yhteen kerrallaan ja ilmoitan tämän miehelle selkeästi heti tapailun alettua. En edellytä mieheltä samaa, mutta jos mies jatkaa muiden tapailua, hän ei herätä minussa ollenkaan niin vahvoja tunteita kuin sellainen mies, joka vapaasta tahdostaan myöskin valitsee keskittyä ainoastaan minuun. 

Uusimmassa jutussa mentiin jo seksiinkin asti, se oli sellaista aika kylmää ja suorituskeskeistä, ja huomasin että en halunnut antaa tuolle miehelle kaikkeani. Tähänkin liittyy se, että hän ei tunnista minun arvoani, ts. ei halua ottaa vähäistäkään riskiä muiden tapailujuttujensa suhteen voidakseen kokea minun kanssani asioita sellaisina kuin ne tapahtuvat täydellisen eksklusiivisuuden, intiimiyden ja luottamuksen vallitessa. Voin kertoa että noissa on ainakin omalla kohdallani aika isokin ero. En tiedä tajuaako mies tätä - tuskinpa. Ajattelee varmaan minun olevan keskinkertainen pano, ja sehän sopii minulle, koska tuollainen mies ei enempää ansaitsekaan.

Miehet  ampuvat vain itseään jalkaan yrittämällä hallita useampia naisjuttuja samaan aikaan. Mutta välillä tulee sitten kohdalle sellainen, joka tietää mitä on tekemässä ja että haluaa keskittyä yhteen. Tällaisten kultakimpaleiden kanssa olen saanut kahdesti pitkän ja onnellisen parisuhteen, ja vähempään en toki tyydy jatkossakaan.

Joo, mutta kysymys oli että mikä motivoisi miehiä tekemään noin, kun niin moni nainen jonka kanssa käy useammilla treffeillä, pitää miehiä varalla ja ns. kilpailuttaa toisiaan vastaan (vaikkakin ehkä näiden tietämättä asiasta)? Naiset ovat tilanteesta ihan yhtä paljon vastuussa kuin miehetkin.

Vierailija
37/66 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta kysymys oli että mikä motivoisi miehiä tekemään noin, kun niin moni nainen jonka kanssa käy useammilla treffeillä, pitää miehiä varalla ja ns. kilpailuttaa toisiaan vastaan (vaikkakin ehkä näiden tietämättä asiasta)? Naiset ovat tilanteesta ihan yhtä paljon vastuussa kuin miehetkin.

Yhtä hyvin voisit kysyä, mikä motivoi minua tekemään noin kun suurin osa miehistäkään ei niin tee. Vastaus: itsekunnioitus.

Ne miehet, joilla riittävää integriteettiä ei ole, menkööt pyörittelemään vastaavanlaisia naisia ja hajoilemaan omaan katkeruuteensa ja ihmissuhdevaikeuksiinsa. Minä valitsen jatkossakin sen, joka kunnioittaa itseään riippumatta siitä, miten ihmiset ympärillä toimivat.

t. 28

Vierailija
38/66 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et todellakaan ole sinut tilanteesi kanssa, jos nautit pelaamisesta miesten kustannuksella. Se, että pidät miehiä vain jonain tuuliviirimieslapsina, kertoo ainoastaan omasta miesvihastasi. Onhan se vaikeaa kun et itse vaan onnistuu saamaan niitä kypsiä yksilöitä. Ei se kuitenkaan miesten vika ole.

Saa kai sitä nauttia noiden kusipäiden höynäyttämisestä, niinhän nekin yrittää höynäyttää naisia seksisuhteisiin. :) Mielestäni olen yksin paljon onnellisempi kuin että olisin taas jossain epämääräisessä juupaseipäs-suhteessa, johon nää kusiaivot aina pyrkivät. N28

Vierailija
39/66 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
40/66 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tässä oikeesti pitäisi tehdä?

Niellä ylpeytensä ja luovuttaa? Lisätä panoksia ja yrittää saada hänet itselleen.

Ja sitten ihan käsi sydämellä, onko yhtäkään kunnon miestä, jolle riittää tavallinen nainen?

Pelkään että katkeroidun ja alan käyttämään miehiä surutta hyväksi.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi