Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pidä eläimistä

Vierailija
02.09.2016 |

No niin, tuomitsetteko nyt minut? En voi sanoa että inhoan elämiä, mutten pidäkään ehkä enemmän vierastan. Kissat raapivat ja sähisevät ja koirat ovat rasittavia ja jokseenkin pelottavia.

Miksi kaikkien tulisi pitää eläimistä? En edes usko että ne pitävät ihmisistä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, tuomitsetteko nyt minut? En voi sanoa että inhoan elämiä, mutten pidäkään ehkä enemmän vierastan. Kissat raapivat ja sähisevät ja koirat ovat rasittavia ja jokseenkin pelottavia.

Kyllä eläimet pitävät ihmisestä jonka ne vaistoavat pitävän heistä. Itse pidän eläimistä, en ihmisistä.

Vierailija
2/20 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kuuluisi pitää eläimistä. Monet miehet eivät pidä eivätkä häpeä sanoa sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä myöskään siitä, että eläimiä inhimillistetään. "no meidän musti on tänään vähän pahalla tuulella kun... (tähän joku ihme selitys).

Eläimet eivät toimi tai ajattele kuten ihmiset.

Vierailija
4/20 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinussa on vialla?

Vierailija
5/20 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tuomitse eikä kaikkien tarvitse pitää, mutta käsityksesi/mielikuva noista eläimistä on jokseenkin yksipuolinen ja virheellinenkin.

Vierailija
6/20 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihminen, joka kategorisesti sanoo ettei "pidä eläimistä", on ihminen, jolla on muitakin vakaita ennakkokäsityksiä ja ehkä vaikeuksia olla joustava suhteissaan vastaantulevaan olioon, oli se sitten eläin tai ihminen. 

Vastaanottavaiset ihmiset antavat kohtaamalleen ihmiselle tai eläimelle tilan ja aikaa tutustua, ja auttavat tuota ensikontaktia parhaansa mukaan. 

Vierailija
7/20 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan ihmisiä, jotka eivät pidä eläimistä. Osoittaa kylmää ja narsistista luonnetta. Täydellistä empatian puutetta. Tappakaa itsenne.

Vierailija
8/20 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisessä on jotain muutakin vialla, jos ei eläimistä tykkää. Ymmärrän huonot kokemukset jostain, mutta että ei pidä MISTÄÄN eläimestä...

Vierailija
9/20 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä minäkään. En ole koskaan hävennyt asiaa ja olen sen suoraa ihmisille sanonut. Kyläpaikoista on traumoja, kun koirat hyppivät ja nuolevat vaatteita ja pitää koko ajan olla valppaana mistä koira taas hyökkää.

Vierailija
10/20 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisessä joka ei pidä eläimistä on jotain epäilyttävää.

Vierailija
11/20 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan ihmisiä, jotka eivät pidä eläimistä. Osoittaa kylmää ja narsistista luonnetta. Täydellistä empatian puutetta. Tappakaa itsenne.

Nähtävästi lemmikin omistajat ovat itse ihania persoonia. 

Vierailija
12/20 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän eläimistä, mutta olen lemmikkien pitämistä vastaan. 

Vierailija
13/20 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi tuomitsisin? Sinä et pidä eläimistä. Asia selvä. Minä en  tykkää kaalikeitosta.

Vierailija
14/20 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pidä ihmisistä, jotka ei pidä eläimistä. Tasoissa ollaan.

Vierailija
15/20 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatan koiria ja olen monista väitteistäsi aivan eri mieltä, kuten että eläimet ei pitäisi ihmisistä, tai että eläimillä ei olisi tunteita.

Mutta minusta on täysin ok että kaikki eivät pidä eläimistä. Se on ihan yhtä neutraali asia kuin että minä en pidä äyriäisruoasta tai joku ei pidä punaisesta väristä. Jos jostain ei pidä, niin sitten tietenkään ei hanki itselleen eläintä tai asiaa josta ei pidä, ja asia on sillä selvä. Sen joutuu kuitenkin yhteiskunnassa hyväksymään että monet muut pitää niistä eläimistä ja niitä siis ympärillään joutuu  välillä näkemään.

Vierailija
16/20 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä ihmisistä, mutta rakastan eläimiä.

Vierailija
17/20 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli työkaveri joka ei pitänyt eläimistä. Mukava ihminen, tykkäsin tehdä töitä hänen kanssaan. Ei siinä sen kummempaa ainakaan hänen kohdallaan ollut. Ja itse olen henkeen ja vereen "eläinihminen".

Toki tuota ajatusmaailmaa on todella vaikea ymmärtää, siis en tarkoita pahalla, mutta ei vain voi käsittää miten eläimet ei herätä jossakin mitään tunteita. Toisaalta eläinihmisetkin ovat usein ennakkoluuloisia ja pitävät vain tietyistä eläimistä. Itse kun pidän myös matelijoista ja selkärangattomista, niin kyllä se välillä ärsyttää kun itseään eläinystäväksi tituleeraavaa laittaa oksennushymppää jos edes mainitsee käärmeen tai jonkin hyönteisen. Kaksinaismoralismia.

Eli siinäkään mielessä siinä ei ole mitään ihmeellistä, harvempi eläimistä pitäväkään kaikista eläimistä tykkää, useimmat tykkää vain söpöistä ja karvaisista tai niistä jotka näyttää hymyilevän (esim. delfiinit).

Vierailija
18/20 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä en pidäkään lapsista. Tällä mielipiteellä saa varmasti vielä paljon enemmän kauhisteluja kuin jos ei pidä eläimistä ;) 

Vierailija
19/20 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta helvetissä eläimillä on tunteet! Oletteko aivan idiootteja? Eläin nauttii, eläin pelkää, eläin arkailee, eläin vihaa ja suuttuu. Sen sijaan eläin ei kärsi huonosta itsetunnosta eikä myöskään omatunnosta.

Vierailija
20/20 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta helvetissä eläimillä on tunteet! Oletteko aivan idiootteja? Eläin nauttii, eläin pelkää, eläin arkailee, eläin vihaa ja suuttuu. Sen sijaan eläin ei kärsi huonosta itsetunnosta eikä myöskään omatunnosta.

Kyllä ainakin koirat osaa kärsiä huonosta omastatunnosta/häpeästä. On paljon esimerkiksi videoita, joissa näkyy tuhottu kämppä ja koira, joka alta kulmien, katsekontaktia välttäen näyttää alistumista, kun omistaja kysyy koiralta "teitkö sinä tämän?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän