Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jenkkien mäkkärit parempia kuin Suomen?

Vierailija
02.09.2016 |

Vai onko samaa mössöä joka maassa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

About samalle ne maistuu mitä mä muistan. 

Vierailija
2/14 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin mäkkärissä aikanaan Kanarialla ja ne hampurilaiset oli ihan erilaisia. Se hampurilainen näytti samalta kun niissä mainoskuvissa eli oli täytettä vaikka muille jakaa ja maku oli tuoreempi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma näköjään aikeissa lähteä elämysmatkalle jenkkilään, kun normaalin ruokavalion saatavuus on nyt turvattu.

Vierailija
4/14 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalta maistuu jenkeissä, ainoa huomattava ero on että limua saa santsata. Lisäksi on eri kamppanjaburgereita.

Vierailija
5/14 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Well kylla

Vierailija
6/14 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, että mäkkäri paljon parempi Kanarialla. Samoin burger king.

Vierailija
7/14 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ekan kerran Thaimaassa 2009, ja siellä oli mun mielestä yllättävän hyvä mäkki. Sit menin toisen kerran 2013 ja oli aika hirvee. En tiedä oliko ne huonontanu laatua vai enkö vaan tajunnut 2009 että se oli huonoa.

Vierailija
8/14 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkärin konsepti on että ruoka on samanlaista ympäri maapallon.

Vierailija
9/14 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä saa aamiaista aamupäivisin. Pahan makuista, yök. Taikuissa hampurilaissämpylät leivotaan verojen takia paikallisesta jauhosta. Ei oikein onnistu niin hyvin.

10/14 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei ole McFeastia, mikä on mulle sen verran katastrofaalinen puute, että ei tuu mäkkärissä käytyä oikeastaan ikinä.

Vierailija
11/14 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britti tuttu reissaa paljon musiikkinsa takia. Helvetin nirso. Hän syö vaan McDonaldsia maassa kuin maassa. Koska eroja ei pitäisi olla, mutta on niitä. Kuulemma. Häneltä on tulossa seikkaperäinen kirjanen matkustajille, kuinka mäkkäriasiakkaita huijataan.

Kirjan julkaisussa saattaa vierähtää hetki.

Vierailija
12/14 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen havainnut että hampurilaiset ovat täsmälleen saman makuiset kaikissa maailman maissa sekä McDonald'silla että BK:lla, mutta ranskalaisissa, kahvissa ja jäätelössä on vaihtelua. Esimerkiksi kahvi on Suomessa huonomman makuista kuin muissa maissa, ja myös molempien ketjujen kahvit on Suomessa hieman huonomman makuisia kuin muissa maissa.

Vierailija
13/14 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai onko samaa mössöä joka maassa?

Everything is bigger and better in America.

Vierailija
14/14 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coloradossa Mäkkärillä myydään bud burgereita hintaan 8$. Mitä se meinaa,on se että hampurilaispihvin päällä on kannabiskukkarouhetta n 0.4 g.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä