Onko mahdollista perustaa uusi liitto lapsia omaavan eronneen kanssa ja miten??
siis kaikilla fiksuilla miehillä tuntuu olevan viikko-viikko systeemi.
No tämähän sitoo heidät siihen nykyiseen asuinpaikkaansa ja jopa asuntoonsa (tuntuvat olevan kaikki miehet äärimmäisen kiintyneitä siihen taloonsa tai asuntoonsa ja kuvittelevat sen olevan maailman hienoin).
Jopa semmoiset joiden lapsi käy vain silloin tällöin, haluavat asua sillä alueella kun se on lapsen koulua lähellä tms., vaikka lapsi olisi jo lukioiässä.
No, minä voisin periaatteessa muuttaa, mutta minullakin on lapset enkä haluaisi että he joutuvat vaihtamaan koulua.
Eli miten tämmöisissä tilanteissa aikuiset eronneet ihmiset mitenkään perustaa uutta parisuhdetta, muuta kuin semmoista että tapaillaan silloin tällöin...??
Itse haluaisin ihan vaikka avioitua vielä uudelleen ja saada uuden terveen liiton.
Kommentit (22)
Toisen pitää joustaa, tai sitten elämä ratkeaa itsestään kuten meillä.
Molemmilla viikkoviikkolapset. Sitten miehen teini-ikäinen poikansa riitautui äitinsä kanssa ja muutti isälleen. Samoihin aikoihin yläaste loppui, eikä ollut enää sidoksissa asuinpaikkaan.
Miehen toinen lapsi tuli teini-ikään ja elää kaiken aikansa kavereiden kanssa, jotka ovat siellä missä äitikin. Hän saa tulla meille koska haluaa, mutta kaverit menee edelle.
Mies siis muutti 20 km päähän minun lasten koulun lähelle.,
Minä omaan kaksi lasta