Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset harvemmin käy yksin baarissa?

Vierailija
02.09.2016 |

Ei teille kehtaa yksin tulla jutteleen kun ootte porukassa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yksin niin sillon yleenaä etitään vaan seksiä. Useimmiten mennään pitämään hauskaa :D

Kyllä me erkaannutaan porukasta jos vaikutat kivalta eikä olla varattuja eli juttelemaan vaan :D

Vierailija
2/20 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kun menee yksin baariin, kaikki arvelee että on seksiä hakemassa. Eikä siinä mitään, saattaisin ollakin mutta kun ekana pöytään hyökkää aina ne jotka on istuneet siinä kapakassa aamuyhdeksästä saakka...not worth it.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn baarissa viettämässä iltaa kavereiden kanssa. Jos olisin yksin, tuntisin oloni orvoksi. En edes tiedä, mitä tekisin yksin siellä baarissa, istuisin drinksu nokan alla ja kyräilisin ihmisiä mykkänä. Ei minulle kukaan koskaan tule muutenkaan juttelemaan, jos vaikka kaverit ovat vessassa tai tanssimassa ja olen jäänyt yksin pöytään.

Yksinäinen nainen baarissa näyttää siltä, kuin olisi hakemassa panoa. Yksinäinen mies näyttää siltä, että on tullut juomaan.

Vierailija
4/20 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa ja en uskalla puhua tuntemattomille, vaikka olisin kuinka päissään. 

Vierailija
5/20 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menisin yksin sinne nököttämään? Yksin voin ottaa kuppia himassa, kavereiden kanssa porukalla kivempi käydä ulkona.

Vierailija
6/20 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa ja en uskalla puhua tuntemattomille, vaikka olisin kuinka päissään. 

Niin, ja siis tarkoitan että uskallan kyllä ja mielelläni juttelisinkin jos minua lähestytään mutta voi käydä niin ettei lähestytä, pelkkä ajatuskin ahdistaa. 

Vierailija
7/20 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska turvallisuus. Joku ei-toivottu tursake liimaantuu liepeeseen, eikä siitä pääse kotiinkaan lähtiessä eroon.

Vierailija
8/20 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nainen nyt voi käydä yksin baarin vessassakaan! 

Siis olen nainen itse, joskus käyn naisporukalla baareissa, ja se on sitä että jos joku haluaa vessaan niin jonkun toisen on lähdettävä sinne mukaan. Sama jos pitää mennä tupakalle ulos, aina sinne änkee vähintään kaksi.

Itse kyllä käyn yksinkin baareissa, ja niillä reissuilla yksin myös baarin vessassa. Onhan siinä kaksin käymisessä se hyvä puoli, että jos sattuu paperi loppumaan, niin on joku tuttu jonka voi huikata apuun.

Vierailija
9/20 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska vaara joutua jonkun  kännisen uunoturhapuron ei-toivottujen lähentely-yritysten kohteeksi  ei innosta.

Vierailija
10/20 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käykö siellä sitten miehiä yksin?

Vierailija
11/20 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo naiset on vessakin yhdessä. Jopa jäädään odottamaan siihen ja ihan yhtäaikaa astellaan pois. Enpä tosiaan usko, että naiset tajuaa antaa miehen jutella rauhassa yhden naisen kanssa jos mies uskaltautuisi tulla juttelemaan. Onhan tuo niin nähtyä. Siihen jäädään mulkoilemaan. Jos naisia on enemmän niin loput on hiiren hiljaa korvat höröllään.

Vierailija
12/20 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aika monikin mies käy yksin baarissa. Itse aniharvoin viitsin ilman tuttuja mennä baariin, ja silloin just tuntuukin niin hankalalta mennä randomeille naisille juttelemaan jos ovat omassa sakissaan.

M22

Vierailija
13/20 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn baarissa viettämässä iltaa kavereiden kanssa. Jos olisin yksin, tuntisin oloni orvoksi. En edes tiedä, mitä tekisin yksin siellä baarissa, istuisin drinksu nokan alla ja kyräilisin ihmisiä mykkänä. Ei minulle kukaan koskaan tule muutenkaan juttelemaan, jos vaikka kaverit ovat vessassa tai tanssimassa ja olen jäänyt yksin pöytään.

Yksinäinen nainen baarissa näyttää siltä, kuin olisi hakemassa panoa. Yksinäinen mies näyttää siltä, että on tullut juomaan.

Ninnan nunnan. Ja kissa näyttää tyytyväiseltä ja koira näyttää lupsakalta. Kuule ihan sama jos sinä pienessä päässä näet noin suppeasti. Minä menen yksin baariin tapaamaan ihmisiä.

Vierailija
14/20 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin käyn. Ei ole kavereita ja ei jaksa istua kotona koneellakaan jatkuvasti

Vierailija
15/20 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa ollut yksin baarissa ja oli kyllä yllättävän hauskaa. Menee paljon helmpommin itse juttelemaan, koska ei jaksa olla yksinkään :D

Vierailija
16/20 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että itseäni jännittäisi eniten jutella naiselle, joka on aivan yksin. Täysin yksin tullut ja koko ajan yksin oleva nainen on niin outo kummajainen.

Vierailija
17/20 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Täytyy sanoa että itseäni jännittäisi eniten jutella naiselle, joka on aivan yksin. Täysin yksin tullut ja koko ajan yksin oleva nainen on niin outo kummajainen.

Ai jaa, kiitos vain. Mä olen ollut monesti yksin baarissa. Esim. silloin kun olin just muuttanut, enkä vielä tuntenut ketään paikkakunnalta. En kyllä ollut hakemassa panoa, juttuseuraa kyllä kun oli aika yksinäisiä iltoja.

Vierailija
18/20 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Kuules valopää, just noin ne jotkut naiset ajattelee yksin olevista miehistä, siksikään ei juuri viitsi yksin baariin mennä.

M22

Vierailija
19/20 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tylsää. En osaa olla vieraiden ihmisten seurassa ja ryhtyä juttelemaan ventovieraiden kanssa.

Vierailija
20/20 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa mennä yksin ja aika tylsää varmaan olisi hengata baarissa yksin. Baariin lähdetään kavereiden kanssa pitämään hauskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän