Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pregcheck, haamu vai viivanpaikka?

Vierailija
02.09.2016 |

Kuukautiskiertoni on noin 25-28 pv. Muutamat viimeiset kerrat ollut 25 pv, joku siinä välissä jopa 23 pv. Tässä sattui pari vahinkoa, 2-3 viikkoa sitten, joten raskauden mahdollisuus olisi. Mulla on nyt menossa kp 27 eikä menkkoja näy. Tosi pientä tiputtelua on ollut jo yli viikon, mitä mulla muutenkin on yleensä ennen menkkoja. Yleensä se on ollut paljon runsaampaa kuin nyt. Kahtena iltana tuli joku paperiin ihan pikkaisen verta, mut ei sit kuitenkaan alkanu "kunnon menkat". Tein tänään iltspäivällä pregcheck-testin. Eka katoin että se näytti selkeästi yhtä viivaa, mutta tarkemmin katsoessa ja tietyssä valossa se näytti toista, tosi himmeää viivaa. Minusta se oli punertava. Mieskin näki sen, mutta oikeasti se oli todella himmeä. Kävin sit vielä hakemassa apteekin testin, mutta siihen tuli vain yksi viiva, eikä mitään himmeitä. Olikohan tuo pregceckin viivanpaikka tms? Apteekin testi kun ei mitään viivanpaikkoja tai haamuja näyttänyt...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivan paikka on harmaa. Punertava on positiivinen. Testaa ovistikulla, jos tulee kaksi melkein yhtä tummaa viivaa voit olla jo melko varma.

Vierailija
2/17 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Tee uusi testi viikon päästä, niin tulos on varmempi. Jos et negaa usko, käy ihan verikokeissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt saa ovistikkua tähän hätään... Mun mielestä se näytti enemmän punaiselta kuin harmaalta, mut en voi satavarmaks sanoa koska se oli niin haalea. Tuo apteekin testi oli kuitenkin selvä nega. Ap.

Vierailija
4/17 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pregcheck näytti myös haaleeta, mies ei nähnyt tai halunnut nähdä viivaa, tummeni kyllä päivä päivältä, mut ovistesti näytti myös positiivista joten varma olin jo heti haaleasta viisasta. N.1

Vierailija
5/17 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuva

Vierailija
6/17 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pregcheck näytti myös haaleeta, mies ei nähnyt tai halunnut nähdä viivaa, tummeni kyllä päivä päivältä, mut ovistesti näytti myös positiivista joten varma olin jo heti haaleasta viisasta. N.1

Muistatko missä vaiheessa testasit?

Vierailija
7/17 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on myös muutaman päivän pyörryttänyt tosi paljon ja alavatsaa nippailee. Mua kyllä huippaa muutenkin helposti mut ei oo varmaan koskaan huipannut näin paljoa... ap.

Vierailija
8/17 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tuo toinen viiva kuitenkin olla jotain muuta kuin positiivinen testi? Millainen sen viivanpaikan kuuluu olla? Nyt tänä iltana on ollu menkkakramppejen kaltaisia kipuja, saa nähdä alkaako menkat. Tosin näin kovaa kipua mulla on aiemmin ollut vaan runsaimpana vuotopäivänä. Ap.

Vierailija
9/17 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pregcheckiin ei kyllä mulla oo ikinä tullut ns. Viivanpaikkaa, kuten esim. Rsfu:n liuskatesteihin kuulemma voi tulla, joten veikkaisin haamua. Ja haaleampikin haamu on plussa. Apteekin testi ei kai ole ihan niin herkkä kuin pregcheck.

Vierailija
10/17 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pregcheckiin ei kyllä mulla oo ikinä tullut ns. Viivanpaikkaa, kuten esim. Rsfu:n liuskatesteihin kuulemma voi tulla, joten veikkaisin haamua. Ja haaleampikin haamu on plussa. Apteekin testi ei kai ole ihan niin herkkä kuin pregcheck.

Okei. Jännä kun kuitenkin on tiputellut yli viikon, mistähän tuo sit johtuu... No ei kai auta kuin seurailla. Ap.

Vierailija
11/17 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputtelua tai erilaisia vuotoja on monillakin, voi tulla ihan tavalliset menkatkin, joillakin jopa koko raskauden ajan, eli siitä ei voi mitään päätellä. Tee uusi testi muutaman päivän päästä, se kertoo enemmän.

Vierailija
12/17 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän paljon tuo testausaika (iltapäivä) vaikuttaa? Jos menkat ei ala muutaman päivän sisällä niin seuraavan teen kyllä aamulla. Ap.

Vierailija
13/17 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No silloin jos raskaus on todella alussa eli hormonia vasta vähän, ja virtsa ei ole ollut rakossa kovin pitkään, niin voihan se vaikuttaa että testitulos on haaleampi. Sitten kun hormonia on jo reilummin, niin sama mihin aikaan päivästä testin tekee. Yksilöllisiä erojakin on, osalla testit näyttää plussaa todella varhain, osalla vasta myöhemmin.

Vierailija
14/17 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaanpa vähän vanhaa ketjua.

Sain aamulla kuvan mukaisen viivan pregcheckin liuskatestiin.

https://aijaa.com/7vQmwr

Onko tuo nyt haamu vai viiva paikka? Puolen tunnin päästä kuvan otosta en enää osaa sanoa näenkö siinä väriä vai onko vain harmaa.

Nyt on kp 26/28 ja tein testin vain koska näin juuri unta missä tein positiivisen testin.

Vierailija
15/17 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostetaanpa vähän vanhaa ketjua.

Sain aamulla kuvan mukaisen viivan pregcheckin liuskatestiin.

https://aijaa.com/7vQmwr

Onko tuo nyt haamu vai viiva paikka? Puolen tunnin päästä kuvan otosta en enää osaa sanoa näenkö siinä väriä vai onko vain harmaa.

Nyt on kp 26/28 ja tein testin vain koska näin juuri unta missä tein positiivisen testin.

Kyllä tuo positiiviselta näyttää!

Vierailija
16/17 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tulkinnasta. Voi kunpa tällä kertaa pysyisi matkassa, on tätä niin kovasti toivottu.

❤️

Vierailija
17/17 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tulkinnasta. Voi kunpa tällä kertaa pysyisi matkassa, on tätä niin kovasti toivottu.

❤️

Paljon onnea!♡ ihan selvä positiivinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi