Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko soveliasta ehdottaa liikunnallisia ensitreffejä lihavalle naiselle?

Vierailija
02.09.2016 |

Vai suuttuukohan paksut naiset esimerkiksi seinäkiipeilyehdotuksesta?
Sporttimies

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei toki. Oikeastaan tästä voisi aloittaa trendin. Hienovaraisesti jo ekoilla treffeillä ilmaistaan mitä aiotaan ruveta muuttamaan ettei sitten tule yllätyksenä. Sporttimiehen kanssa vois tehdä tärskyt DTM:n että varmistuu onko se oikeesti hetero vai muuten vaan liian kiinnostunut ulkonäöstään.

En ajatellut muuttaa mitään kenessäkään, mutta osa lihavista naisista on niin huonossa kunnossa, että se haittaa normaalielämääkin. Osa taas on erittäinkin hyvässä kunnossa, ja mikäpä sen parempi tapa selvittää asia jo ensitreffeillä kuin liikunnalliset treffit. Miksi homo mies lähtisi treffeille naisen kanssa? Outo vertaus. Ap

Sano ihan suoraan sille naiselle, että haluat testata hänen kuntoaan, kun on niin lihava. Näet tuleeko treffejä ollenkaan.

Naiset ovat, kuten itsekin ilmeisesti tiedät, niin herkkänahkaisia, että heille ei voi tuollaista asiaa suoraan sanoa. You can't handle the truth!

Vierailija
22/37 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä harrastan itse juoksemista. Olen deittaillessa käynyt parilla juoksutreffeilläkin. Mielestäni siinä ei ole mitään kummallista. Tottuneet juoksijat kyllä osaavat neuvotella, millainen lenkki on sopiva ja millä vauhdilla sitä juostaan. Olen myös käynyt kuntosalitreffeillä (juteltiin enemmän miehen kanssa venytellessä), mutta ne olivat tokat treffit. En siis näe ap:n ehdotuksessa mitään outoa. Kuitenkin tietysti liikunnallisillekin treffeille päädytään mielestäni vähän tunnustellen, silloin on ehdottomasti jo juteltu, mitä lajeja toinen tykkää harrastaa ja sitten on vaihtoehtoja, joista valita. Eli ei mitään "Hei, olen Mika, vaikutat kiinnostavalta, sopiiko seinäkiipeily?" En uskoisi, että kaikki haluaisivat ensitreffeillä kokeilla jotain itselleen tuntematonta lajia (kuten tuota ehdotettua parisalsaa). Itse siis ajattelen, että liikunnalliset treffit toimivat ihan hyvin, jos molemmat samoilla linjoilla koko asiassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on olemassa se riski että ehdokas suuttuu riippumatta siitä mitä hän painaa. Mä yrittäisin vähän tunnustella ainakin etukäteen onko ehdokas kiinnostunut ylipäätään esim. seinäkiipeilystä ennen kuin suoraan ehdottaisin sellaista treffien puitteeksi.

Vierailija
24/37 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:) Laita ihrasika hikoilemaan ja huohottamaan ja nauhoita parhaat palat kun porsas punaisena yrittää tehdä parhaansa ja vaikutusta urheilulliseen mieheen, johon hänellä pitäisi mielestään olla oikeus ihan vain siksi, että jalkovälissä on läskinen poimupillu.

Moi kilttimies 😊.

Vierailija
25/37 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisit sitä ensitreffeillä kunnolla. Siinä sulle apinalle liikunnallisuutta riittämiin.

Vierailija
26/37 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko sä oikeasti kiinnostunut/viehättynyt lihavasta naisesta, jos itse olet sporttinen? Vai onko aikomus saada se laihtumaan?

Vierailija
27/37 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän "paksut naiset" ole myös yksilöitä eikä yksi harmaa massa joka ajattelee samalla tavalla 😉 ei sua sporttimies ainakaan älyllä oo pilattu😉

Pullukka.

Vierailija
28/37 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäkiipeily ei mun mielestä ole hyvä liikunnallisille treffeille. Mä ainakin jännittäisin, että mahtuuko valjaat päälle ja kuinka läskit tursuaa ja jaksanko kiivetä kun olen niin painava ym. Sen sijaan voisin kuvitella lihavan lähtevän pikku patikoinnille metsään/kansallispuistoon, geokätköilemään, inkkarikanootilla tai perussoutuveneellä meloskelemaan.

Vierailija
29/37 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno idea!

Tokat treffit voisitte tehdä Arnoldsille ja yrittää syödä joka sorttia, mitä suinkin tiskiltä löytyy!

Vierailija
30/37 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mennä treffeille jod et arvosta naista ja pidä hänestä vaan näet hänet vain 'lihavana'?

Valitse antamistasi vaihtoehdoista toinen.

Jos mies ei arvostaisi naista hänen ylipainonsa takia, niin miksi hän edes suunnittelisi lähtevänsä treffeille tämän kanssa?

Vierailija
31/37 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan joo sporttimiehet deittaileekin lihavia muijia. 0/5

Vierailija
32/37 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mautonta ja tökeröä TESTATA toisen kunto ennen kuin päättää alkaako treffailemaan. Yhtä inhottavaa kuin testata toisen älyä, ruoanlaittotaitoa tai mitä muuta tahansa ominaisuutta tai kykyä.

Asiat selviävät kyllä treffailun lomassa. Testeillä ei selviä se, rakastutteko mahdollisesti toisiinne.

Olet todella rajoittunut ja epäkiinnostava ihminen jos hyvä fyysinen kunto on ehtosi tutustumiseen.

Vierailija
33/37 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nyt selvä, että kohtuullinen lihavuus on helvetin paljon siedettävämpi, helpommin ja yksinkertaisemmin korjattava asia, kuin tyhmyys, itsekkyys, epävakaa persoona tai vaikka se että akka on täysi draamakuningatar..

Liikunnallisilla ensitreffeillä voi testata, että nainen on halukas lähtemään mukaan tekemään asioita, joilla tuo lihavuus ajan oloon korjaantuu. Jos tyyppi on muuten huippu ja innostuu sun kanssa terveistä elämäntavoista, niin eikös tuo ole aikalailla voittajan valinta?

Lisäksi yleensä tuppaa käymään niin, että kun lihavuudesta kärsivä ihminen saa tilanteen muutettua, niin harvapa haluaa palata takaisin vanhaan..

Kiipeily sinänsä on kyllä huono valinta, helposti aika nöyryyttävä kokemus, jos toinen on pahasti ylipainoinen.

Vierailija
34/37 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en lihavana tuollaiseen lähtisi mukaan, on sen verran huono kunto etten kestäisi mitään voimakasta fyysistä rasitusta. Ja vaikka joku pullukka suht. hyväkuntoinen olisikin,  on se lihavalle ihmisille ihan terpeeksi raskasta jo niiden ylimääräisten kilojen kantaminen, eli mitään ylimääräistä rasitetta ei tarvita.

Vierailija
35/37 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäkiipeily oli ainakin lapsena ja nuorena kivaa, aikuisena en ole kokeillut. Sikäli olisi mielenkiintoista lähteä moisille treffeille, tykkään muutenkin enemmän aktiviteettitreffeistä kuin passiivisista kahvittelutreffeistä. Ensitreffeiksi kuitenkin kokisin seinäkiipeilyn mauttomaksi ja ahdistavaksi, tuntuisi että tyyppi haluaisi vain alhaalta tuijotella ylhäällä keikkuvaa persettäni.

Yksillä luistelutreffeillä, futistreffeillä, minigolftreffeillä ja frisbeetreffeillä olen käynyt. Voittaa kyllä perinteiset treffit mennen tullen!

T:170cm/93kg

Vierailija
36/37 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

185/110/12bf% kirjoitti:

Onhan nyt selvä, että kohtuullinen lihavuus on helvetin paljon siedettävämpi, helpommin ja yksinkertaisemmin korjattava asia, kuin tyhmyys, itsekkyys, epävakaa persoona tai vaikka se että akka on täysi draamakuningatar..

Liikunnallisilla ensitreffeillä voi testata, että nainen on halukas lähtemään mukaan tekemään asioita, joilla tuo lihavuus ajan oloon korjaantuu. Jos tyyppi on muuten huippu ja innostuu sun kanssa terveistä elämäntavoista, niin eikös tuo ole aikalailla voittajan valinta?

Lisäksi yleensä tuppaa käymään niin, että kun lihavuudesta kärsivä ihminen saa tilanteen muutettua, niin harvapa haluaa palata takaisin vanhaan..

Kiipeily sinänsä on kyllä huono valinta, helposti aika nöyryyttävä kokemus, jos toinen on pahasti ylipainoinen.

Miksi kuvittelet, että läskillä ei olisi muita ongelmia kuin lihavuutensa. Ainakin tuntemani valaat ovat moniongelmaisia; alkoholi maistuu, koulutus vähäinen tai sitä ei ole, lapsia pukataan yhteiskunnan elätettäväksi ym.  Tätähän ei saisi tietenkään sanoa. Fiksu ihminen ei syö itseään ylipainoiseksi.

Vierailija
37/37 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

185/110/12bf% kirjoitti:

Miksi kuvittelet, että läskillä ei olisi muita ongelmia kuin lihavuutensa. Ainakin tuntemani valaat ovat moniongelmaisia; alkoholi maistuu, koulutus vähäinen tai sitä ei ole, lapsia pukataan yhteiskunnan elätettäväksi ym.  Tätähän ei saisi tietenkään sanoa. Fiksu ihminen ei syö itseään ylipainoiseksi.

Mulla ei ole yhtään noista sun listaamistasi ongelmista vaikka läski olenkin. Olin todella hoikassa kunnossa parikymppiseksi asti, sen jälkeen kiloja on vain tullut muutama per vuosi lisää. Eikä mulla ole mitään tarvetta listata sulle syitä, miksi niitä kiloja on kertynyt. Monet niistä on tosi kipeitä. Tuskin kykenet edes kuvittelemaan.