Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miten miehet toimii? Pitääkö antaa

Vierailija
02.09.2016 |

Ymmärtää, että ei ole ainoa vaan muitakin on? Kun nyt tämmönen suora avautuminen :"keskityn vain sinuun:" ei tehoa :D

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö liikaa? Onko hän sinulle Oikea?

Vierailija
2/18 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritätkö liikaa? Onko hän sinulle Oikea?

En yritä...mutta haluun vaan tehdä selväksi että en vilkuile muualle....ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan tota käyttää ja se on turnout heti. Ihan sama oliko niitä muita vai eikö ollut.

4/18 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata sanoa asiasta mitään. Lisää vain paineita, jos mies on vielä epävarma tunteistaan, ja jos taas mies on varma tunteistaan, hän näkee enemmän vaivaa, kun takeita ei ole. Tapailun alkuvaiheet ovat siinä mielessä kriittiset, että siinä syntyy paljon siitä kemiasta, jota myöhemmin suhteessa ammennetaan.

Vierailija
5/18 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Ei kannata sanoa asiasta mitään. Lisää vain paineita, jos mies on vielä epävarma tunteistaan, ja jos taas mies on varma tunteistaan, hän näkee enemmän vaivaa, kun takeita ei ole. Tapailun alkuvaiheet ovat siinä mielessä kriittiset, että siinä syntyy paljon siitä kemiasta, jota myöhemmin suhteessa ammennetaan.

Ollaan nähty ja kemiaa on. Jossain vaiheessa sanoin että olisi kiva viettää aikaa niin pitkään kun hyvältä tuntuu. Tavattiin netissä ja nähtiin viikko juttelun jälkeen. Mä en jaksa mitään hippaleikkejä tai sellaista etten voi sanoa mitä ajattelen. Ap

Vierailija
6/18 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Ollaan nähty ja kemiaa on. Jossain vaiheessa sanoin että olisi kiva viettää aikaa niin pitkään kun hyvältä tuntuu. Tavattiin netissä ja nähtiin viikko juttelun jälkeen. Mä en jaksa mitään hippaleikkejä tai sellaista etten voi sanoa mitä ajattelen. Ap

Omaan korvaan tuo kuullostaa enemmän:

"Tämä ei ole mitään pysyvää, mutta pidetään hauskaa kunnes kyllästytään"

kuin

"Tästä voisi tulla jotain pysyvää, haluan keskittyä tähän täysillä"

ja tulisi fiilis, että olen naiselle vain ajanvietettä paremman puutteessa.

mies

Vierailija
7/18 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

kuin

mies

Hän on vasta eronnut ja sanoin noin koska en halua hänen akattelevan, että olen heti vailla tiivimpää yhfessäoloa.

Ap

Vierailija
8/18 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

kuin

mies

Hän on vasta eronnut ja sanoin noin koska en halua hänen akattelevan, että olen heti vailla tiivimpää yhfessäoloa.

Ap

Paha sanoa mitä hän ajattelee, mutta itse olisin tuollaisen viestin ymmärtänyt noin, jos et tykkää hippaleikeistä, niin käy asia läpi.

Vierailija
9/18 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäslaisella viestillä sitä voisi ilahduttaa....

Kerronko että kaipaan ja kysyn milloin nöhdään? :)ap

Vierailija
10/18 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäslaisella viestillä sitä voisi ilahduttaa....

Kerronko että kaipaan ja kysyn milloin nöhdään? :)ap

Itse ainakin ilahtuisin, jos sellainen viesti tulisi

6

11/18 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en laittaisi tuollaista kaipausviestiä, vaikka mieleni tekisikin. Se vain tulkitaan niin helposti takertumiseksi. Jos toisen tunteet eivät ole vielä yhtä vahvat kuin sinun, tuollainen voi säikäyttää. Jos toisen tunteet ovat yhtä vahvat, hän ei tarvitse mitään vakuuttelua.

Jos haluat ilahduttaa, osoita, että arvostat jotakin, mitä miehellä on tarjota. Jos mies on esimerkiksi vinkannut hyvää musiikkia, kuuntele sitä, ja kerro, miten hyvältä se kuulostaa ja miten hyvä maku miehellä on.

Vierailija
12/18 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllähän se nyt hyvä olisi tietää, että missä mennään. Taidanpa kysästä suoraan. Ei mulla tässä iässä oo aikaa hippaleikeille tai siihen, että mietin ketä se tällä hetkellä tapailee. Ap

Vierailija
13/18 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Miehenä en laittaisi tuollaista kaipausviestiä, vaikka mieleni tekisikin. Se vain tulkitaan niin helposti takertumiseksi. Jos toisen tunteet eivät ole vielä yhtä vahvat kuin sinun, tuollainen voi säikäyttää. Jos toisen tunteet ovat yhtä vahvat, hän ei tarvitse mitään vakuuttelua.

Jos haluat ilahduttaa, osoita, että arvostat jotakin, mitä miehellä on tarjota. Jos mies on esimerkiksi vinkannut hyvää musiikkia, kuuntele sitä, ja kerro, miten hyvältä se kuulostaa ja miten hyvä maku miehellä on.

Vakuuttelu ja ilahduttaminen eivät ole samoja asioita.

Miksei voi olla rehellinen ja kertoa että on ikävä jos on ikävä? Miksi pitää pelailla noin ja olettaa että toinen ajattelee asiasta samalla tavalla eli että puhua ei kannata, tykkäsi toisesta tai ei. Miksi jättää kaikki auki ja tulkinnanvaraiseksi?

Minä voisin kehua kaverille kuinka hyvää musiikkia hän on suositellut. Jos kehuisin sitä ja ainoastaan sitä miehelle tuskin hänestä mitään muuta kuin kaveruutta kaipaisinkaan.

Vierailija
14/18 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kyllähän se nyt hyvä olisi tietää, että missä mennään. Taidanpa kysästä suoraan. Ei mulla tässä iässä oo aikaa hippaleikeille tai siihen, että mietin ketä se tällä hetkellä tapailee. Ap

Älä tee sitä. Miksi et voisi ottaa hitaasti?

Vierailija
15/18 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap mikä sun ongelma on. Minusta voit kertoa oman kantasi jos se on siis se että keskityt yhteen ihmiseen kerrallaan. Mitä tarkoitat ettei se toimi? Jos periaatteesi eivät toimi miehelle niin mies väärä? Älä tietenkään keskity yhteen heti mutta about kolmansien treffien jälkeen itse ainakin tiedän haluanko keskittyä vai en. Eronneet voivat olla tosi vaikeita, he eivät usein ole valmiita uuteen suhteeseen. Se selviää kuitenkin puheista nopeasti. Jos puhuu exästä niin ei ole valmis.

Vierailija
16/18 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

kuin

mies

Itse sanoin aluksi että haluan vain seksisuhteen. Siitä on yli 7 vuotta ja tästä tuli vakavampi suhde kuin aluksi ajattelin. Rehellisyydestä oli ainakin se hyöty että molemmat osaa. Toinen se että aina saa jotain kun haluaa. Muna rehellisesti arvostaa sitä ettei pihtaa. Luotan aika paljon sen puheisiin.

Vierailija
17/18 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen. Ootte nähnyt kerran? Et edes tunne ihmistä, ei sulla voi olla sitä ikävä. Älä missään nimessä ala selittää ikävästä. Olen nainen ja ottaisin jalat alle samantien ja juoksisin kovaa. Jos olet nähnyt kerran voit kertoa että oli kiva nähdä, sinulla oli mukavaa ja kuten yllä joku mies vinkkasi niin kehu miehen mieleistä musiikkia tai kerro kuunnelleesi YouTubesta / tvstä miehen mainitsema ohjelma/ biisi tms. Jos yksien treffien jälkeen vaadit yksiavioisuutta vaikutat melko hysteeriseltä. Älä ota puheeksi alkuun. Jos tapaatte 3-4 krt niin voit kertoa oman näkemyksesi.

T. 15

Vierailija
18/18 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen. Ootte nähnyt kerran? Et edes tunne ihmistä, ei sulla voi olla sitä ikävä. Älä missään nimessä ala selittää ikävästä. Olen nainen ja ottaisin jalat alle samantien ja juoksisin kovaa. Jos olet nähnyt kerran voit kertoa että oli kiva nähdä, sinulla oli mukavaa ja kuten yllä joku mies vinkkasi niin kehu miehen mieleistä musiikkia tai kerro kuunnelleesi YouTubesta / tvstä miehen mainitsema ohjelma/ biisi tms. Jos yksien treffien jälkeen vaadit yksiavioisuutta vaikutat melko hysteeriseltä. Älä ota puheeksi alkuun. Jos tapaatte 3-4 krt niin voit kertoa oman näkemyksesi.

T. 15

Kiitos vinkeistä. Ärsyttää tää oma ehdottomuus. Kerroin hänelle ettänmulla ei ole tarvetta katsella muualle. Kerroinnmyös että hänelle on helppo puhua ja tykkään seurasta.

Enkä yksiavioisuutta vaadi, mutta en ymmärrä näitä multideittailijoitakaan. Ap