Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joilla hoitotauko menossa?

04.03.2006 |

Mulla on seraavan IVF/ICSI suunnittelu 27.3 ja toimenpiteet viikolla 20.

Tää odottaminen vaan tuntuu niin pitkältä, kun tammikussa oli PAS ja ny pitää odottaa noin pitkälle.

Nyt mulla käytössä Terolutit kierron ylläpitämiseksi. Ensimmäinen kuuri syöty menkkoja odottelen kp 29/~29.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menossa kp 25/31 (terolut kp 15-27) ja mielenkiinnolla odotan tuleeko menkat juuri 10.4 niin kuin lääkärin suunnitelmassa pitäis tapahtua.

Vierailija
2/13 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" tauolla" täälläkin. Mahtuuko mukaan kärvistelemään hoidon odotuksen piinassa?

Eli eka ivf 11/05 tuotti plussan, km todettiin tammikuussa rv 13. IVF tehtiin yksityisellä julkiselle jonotellessa. Onneksi en ehtinyt perua ivf-infoaikaa, kun tuli tuo km. Info oli kolme viikoa sitten ja lupailivat että saan yrittää ilmoittautua huhtikuun menkoista ivfään. Siis yrittää, kun saattaa olla että ei mahdukaan...

Mulla on jo valmiiksi hermot kireällä tuon naikkarin kanssa ja jos ei olisi rahasta kiinni niin en lähtisi yksityiseltä mihinkään...Mutta nyt siis odotellaan jos vaikka saisi lottovoiton eli pääsisi huhtikuussa ilmoittautumaan. Kesäkuun menkoista nyt ei taitaisi edes enää ehtiä ennen kesätaukoa.

Meilläkin punktio ajoittunee siis hyvällä tuurilla tuonne viikolle 20.

Kysymys nyt teille eli onko teille jo tosiaan annettu tarkka aika milloin seuraava hoito edessä ja punktion aikataulu? Itseä kun se juuri tässä rassaa kun tekee projektiluontoista työtä ja yrittää sopia aikatauluja pitkälle keväälle eikä yhtään tiedä pääsekö hoitoon vai sattuuko huono tsägä ja ilmoittavat että onkin se ko. viikko täynnä kun huhtikuun menkoista yritän soitella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mukaan mahtuu!

Mulle annettiin puhelimitse seuraava käyntiaika 27.3, silloin suunnitellaan miten saadaan hoito ajoittumaan juuri viikolle 20.

Nyt tässä edelleen odottelen menkkoja menossa kp 31/~29. Huomenna aamulla aion testata, kun meen iltapäivällä venesektioon niin on hyvä sitten tietää jos olis käynyt tuuri.

Vierailija
4/13 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Täällä ollaan kans hoitotauolla, kun oltiin suunnittelukäynnillä naikkarilla helmikuussa ja nyt saan soittaa maaliskuun menkoista, jos päästäisiin hoitoon. Yritin kyllä jo helmikuun menkoista, mutta ei mahtunut. Ottavat pääsiäisen tienoilla vähemmän porukkaa punktioon, kun on pyhäpäiviä.

Vierailija
5/13 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se nega oli vaikka olin siinä tosi haaleeta viivaa näkevinäni. Ja siinä näkyy sitä mielestäni nytkin. Tein One Step HCG vitsatestin, jonka olen tilannut mammaksi.fi:stä. Onko kellään niistä kokemuksia?

Mä oon testannut niillä kaksi täysin tyyli puhdasta negaa.

Mutta ajattelen sen nyt negaksi ja jos ei menkkoja kuulu perjantahin mennessä niin voin sitten testata uudestaan jollain muulla testillä.

Joten älkää siis vielä onnitelko, haluan testiin ensin kunnon viivan.

Kp 32/~29

Vierailija
6/13 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstaina kävin sitten veritestissä hCG <2 eli en ole raskaana. Tänään sitten alkoi vuoto kp:tä kerty 35, nyt sitten kp1/~29.

Seuraava etappi on sitten 27.3 IVF suunnittelukäynti TAYS:ssa.

Ja sitä ennen alkaakin sitten terolut-kuuri, vaikka tää kierto kyllä noilla teroilla oli ihan kummallinen.

Vierailija
7/13 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo 3v lapsettomuuta ja 2 inssiä tehty Oysissa. Eli vauhti ei päätä huimaa. Seuraakas ois IVF syksyllä, muttei jaksettu oottaa sinne asti. Siirrymme siis yksityiselle, jonne saimme 1½kk:n päähän ensikäyntiajan. Tämä on sitte jo 27.3. ja hoitoon päästään sitte hetimiten kierron mukaan eli aikas lailla Ibizan kanssa samaan tahtiin mennään. Jaksellaan!!

Vierailija
8/13 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavasti on porukkaa odottamassa toukokuun hoitoja.

Enään reilu viikkoo seuraavan hoidon suunnittelukäytiin.

Se aika menee nopeasti, kun ensi viikolla on toimintaa ja lauantaina lähdetään laivalle bestiksen kanssa.

Eilen tulin kummipoikani kotiin lapsenvahdiksi ja olen edeleen. Vanhemmat nukkuu vielä.

On ollut todella mukavaa olla hoitamassa kummipoikaa n10kk ja sen siskoa 3v. Saa olla osallisena heidän elämässään ja oon kaivattu vieras tässä talossa.

Vierailija
9/13 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokakuisen keskenmenon jälkeen n. puolen vuoden hoitotauko on päättymäisillään. 2ivf hoidon suunnitteluaikaa varaan seuraavista kuukautisista. Munasoulujen keräys- ja siirto on todennäköisesti viikolla 19, jos kaikki menee hyvin. Miehen siittiöitä jouduttu pakastamaan sairauden takia, saa nähdä kuinka selviävät sulatusesta.

Vierailija
10/13 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tänään IVF suunnittelu. Nyt menossa terolut kuuri kp15-28 ja menkkojen pitäis alkaa 10.4 ja nollaultra olis 12.4. Jos kaikki menee lääkärin suunnitelman mukaan. Pistoshoito alkaa nollaultra päivänä ja punktio/siirto olis vko17. Hoito aikaistui 3 viikolla, mukavaa.

Ja mun maksa-arvot pitää kattoo kanssa ennen kuin hoito voidaan aloittaa, mutta kävin tänään labrassa ja saan tulokset viikon sisään.

Sitten lääkäri ultras munasarjoja ja limistä ja sanoi ovulaation olevan ihan lähipäivinä eli nyt vaan petipuuhia ahkerasti.

Mites muilla menee?

Vierailija
11/13 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nyt on ollut kahdet menkat km jälkeen ja ultrassa todettu kohtu tyhjäksi. Seuraavista menkoista siis lupa ilmoittautua hoitoon, jos vaan mahtuu mukaan...pakko olisi mahtua kun yritän järkkäillä jo työhommia etukäteen niin ettei mahdollisella punktioviikolla ole mitään matkoja joita sitten joutuu perumaan.

Ovistesti näytti aamulla plussaa, joten aika pöllyytellä lakanoita ;), täytyy yrittää hyödyntää tässä väliajat vaikka luomuplussaan en uskokaan. Menkat ja ivf:ään ilmoittautuminen siis odotettavissa 12-13 päivän päästä.

En kyllä jostain syystä hirveitä odota tältä toiselta ivf:tä, naikkarilla kun ilmeisesti siirtävät vain yhden alkion. Yksityisellä tehdyssä ivfssä siirrettiin kaksi hyvälaatuista eikä toinen edes yrittänyt ilmeisesti jatkaa kasvua (ja pakkaseenhan ei saatu mitään).

Vierailija
12/13 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon myös hoitotauolla. Marraskuun lopussa oli tokan ivf/icsi:n toka pas. Silloin laitettiin jonoon kun testasin negaa. Meillä punktio on suunniteltu myös viikolle 20 mutta varmaan viikolla aikaistuu koska kuukautiskierto lyhentynyt. Käytän myös teroluteja. Eka kierto oli 30/30-45 ja toka kierto vaan 24 päivää. Pitäs yrittää laihduttaa ennen hoitoa, tammikuussa jo päätin että kiloja on lähdettävä mutta eipä ole ku muutama lähtenyt. Nyt jos viitisen kiloa sais pois.

Vierailija
13/13 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on noilla teroilla yleensä kierto 26 päivää, mutta nyt on venähtänyt. Kerran on ollu kyllä 33 päivää, että vielä ei auta hötkyillä. Viime viikolla mulla todettiin puhjenneen sellainen perinnöllinen maksasairaus hematokroosi. Ainoa hoito on venesektio (verenluovutus hukkaan). Ensimmäinen hoito on tiistaina!

Tämä sairaus saattaa vaikuttaa lapsettomuuteenkin, mutta hoidettuna siitä ei pitäisi olla mitään haittaa normaalille elämälle.

Painon pudotus mullakin on vähän niinkuin ikuinen projekti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan