Päivitetäänkö johonkin delfiinien uusimpia kuulumisia?
Ovatko jo tutustuneet uusiin kavereihinsa ja miten voivat ylipäätään? Mä haluan niin tietää!
Kommentit (13)
Ne viihtyy niin hyvin, että sensaatiomedia on hipihiljaa.
No mutta eikö ne kouluttajat vois laittaa sieltä nyt alkuun usein jotain uutisia ja terveisiä meille, jotka halutaan vaan tietää, että delfiinit sopeutuvat ja voivat hyvin? ap.
Ei muuta kuin lento kreikkaan ja pääset itse tarkistamaan tilanteen.
Ootko joku hullu aktivisti joka naurettavasti boikotoi nyt särkkistä ku delfit pääs parempaan paikkaan?
Onko Särkänniemi käskenyt olla hiljaa, että ihmiset unohtaisivat ne vähäksi aikaa?
Kyllä meillä olisi oikeus tietää jotain.
Nam. Hyvää oli Ateenan rantaravintolan delfiinihöystö.
Mutta kukaan ei ole kiinnostunut Itämeren valaista (pyöriäisistä)?
Vierailija kirjoitti:
Ootko joku hullu aktivisti joka naurettavasti boikotoi nyt särkkistä ku delfit pääs parempaan paikkaan?[/quote
En missään nimessä, vaan tuli käytyä monta kertaa katsomassa niitä Särkässä ja tunnen sympatiaa ja empatiaa niitä kohtaan. Olen eläinrakas, mutta en tosiaan mikään aktivisti. Ikävöin ja mietin vaan:)
Vierailija kirjoitti:
Nam. Hyvää oli Ateenan rantaravintolan delfiinihöystö.
Ilmaiseksi saivat lihat ja nyt myyvät kalliilla ravintolassa! Hyvä diili!
Höh, onpas täällä taas porukkaa:( ap., joka kyllä lähtis Kreikkaan, jos töiltään ehtis ja olis varaa.
No Aamulehti varman seuraa tätä? Kyllä viikkoraportti sieltä olis ihan tervetullut Särkänniemenkin maine saatais korjattua, kun asia olisivat ok siellä Kreikassa.
Ne on jo out