Kävin kaupassa ja ostin samalla tyttöystävälle siteitä
Kassa katsoi ripsienpidennystensä alta minua kuin jotain sairasta perverssiä ja meinasi kieltäytyä myymästä sidepakettia.
Ihan oikeasti, mitä helvettiä?
Kommentit (28)
Täh, miten niin meinasi kieltäytyä?
Vierailija kirjoitti:
No ymmärrät varmaan, mitä outoa siinä on että mies ostaa kuukautissuojia... Ei se myyjä voi tietää että ku ostat niitä naiselle.
Miksi kassalle olisi merkitystä sillä kenelle tai mihin tarkoitukseen niitä ostetaan?
Vierailija kirjoitti:
No ymmärrät varmaan, mitä outoa siinä on että mies ostaa kuukautissuojia... Ei se myyjä voi tietää että ostat niitä naiselle.
No jos nyt nään miehen ostamassa siteitä niin kyl eka asia, mikä mulle tulis mielee olis se, että mies ostaa niitä vaimolleen/tyttöystävälleen tms.
Vierailija kirjoitti:
No ymmärrät varmaan, mitä outoa siinä on että mies ostaa kuukautissuojia... Ei se myyjä voi tietää että ostat niitä naiselle.
Ei se voi tietää, mutta jos sillä on yhtään älynystyröitä, se voi kyllä päätellä niin. Kieltäytyykö ne myymästä kissanhiekkaakin muille kuin kissoille?
Enpä ole itse koskaan törmännyt tilanteeseen, jossa myyjä olisi kieltäytyny myymästä jotain. Sinun kohdallasi hmm... enpä usko...
:D Kai sanoit, että "mulla on tosi runsaat menkat!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se voi tietää, mutta jos sillä on yhtään älynystyröitä, se voi kyllä päätellä niin. Kieltäytyykö ne myymästä kissanhiekkaakin muille kuin kissoille?
Vertasit juuri naispuolista seurustelukumppania lemmikkieläimeen. Well done, naisvihaaja!
Yritin kerran ostaa kondomeja (olen nainen), niin kassa kutsui myymäläpäällikön paikalle ja he kysyivät minulta: mitä tämä on oikein olevinaan? Hyvin vihaisesti ja paheksuen. Häivyin äkkiä.
En usko. On yleistä että miehet ostavat puilisoille niitä. Luulen että se kassatyttö flirttaili sulle ikäänkuin pelleillen? Veikkaan että siteitä ostava mies on naisten mielestä pikemminkin seksikäs ja itsevarman miehekäs & todistetusti kelvannut jollekin.
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta en ymmärrä mitä outoa siinä on, että mies ostaa kuukautissiteitä. Ei siteiden ostamiseen tarvitse edes kumppania. Saahan niitä ostaa vaikka uteliaisuudesta. Ja niitä voi käyttää muuhunkin kuin kuukautisvuotoon. Toimivat esim. isojen haavojen peittämisessä ensiapuun.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole itse koskaan törmännyt tilanteeseen, jossa myyjä olisi kieltäytyny myymästä jotain. Sinun kohdallasi hmm... enpä usko...
Kyllä ne usein kieltäytyy myymästä alkoholia alaikäisille, mutta se on eri asia.
En usko, isäni on ostanut koko nuoruuteni kuukautissuojat minulle, äidilleni ja siskoilleni. Kukaan ei ole koskaan kieltäytynyt myymästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne usein kieltäytyy myymästä alkoholia alaikäisille, mutta se on eri asia.
Mä tarkotinkin, ettei mulle ole kieltäydytty myymästä, en tosin alaikäisenä yrittänytkään ostaa alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta en ymmärrä mitä outoa siinä on, että mies ostaa kuukautissiteitä. Ei siteiden ostamiseen tarvitse edes kumppania. Saahan niitä ostaa vaikka uteliaisuudesta. Ja niitä voi käyttää muuhunkin kuin kuukautisvuotoon. Toimivat esim. isojen haavojen peittämisessä ensiapuun.
Mitä tarkoitat että mies ostaisi siteitä "vaikka uteliaiauudesta"?
Toki niitä menkoista innostuvia pervoja on mutta todella vähän... Ja mitä nekään tekee käyttämättömillä siteillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertasit juuri naispuolista seurustelukumppania lemmikkieläimeen. Well done, naisvihaaja!
Onnea vaan sinullekin terävästä älystäsi! Sanoin toki, että tyttöystävä ja kissa on täysin sama asia.
P.S. Kissat on kivoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki niitä menkoista innostuvia pervoja on mutta todella vähän... Ja mitä nekään tekee käyttämättömillä siteillä?
No hmm, mieti mitä tarkoittaa "uteliaisuus"? Pointtini oli kuitenkin se, että siteiden tai minkään muunkaan päivittäistavarakaupassa myytävän asian ostamiseen ei tarvitse mitään lupaa tai oikeutusta (alaikäiset ja alkoholi/tupakka asia erikseen). Aikuiset saa ostaa mitä tahansa. Se on vastaukseni viestiin "No ymmärrät varmaan, mitä outoa siinä on että mies ostaa kuukautissuojia... Ei se myyjä voi tietää että ostat niitä naiselle.".
Vierailija kirjoitti:
En usko. On yleistä että miehet ostavat puilisoille niitä. Luulen että se kassatyttö flirttaili sulle ikäänkuin pelleillen? Veikkaan että siteitä ostava mies on naisten mielestä pikemminkin seksikäs ja itsevarman miehekäs & todistetusti kelvannut jollekin.
Ja kassatytöllä ei ollut "se aika" joten...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hmm, mieti mitä tarkoittaa "uteliaisuus"? Pointtini oli kuitenkin se, että siteiden tai minkään muunkaan päivittäistavarakaupassa myytävän asian ostamiseen ei tarvitse mitään lupaa tai oikeutusta (alaikäiset ja alkoholi/tupakka asia erikseen). Aikuiset saa ostaa mitä tahansa. Se on vastaukseni viestiin "No ymmärrät varmaan, mitä outoa siinä on että mies ostaa kuukautissuojia... Ei se myyjä voi tietää että ostat niitä naiselle.".
Enkä muuten sanonut että nimenomaan mies ostaisi niitä uteliaisuudesta. En määritellyt ostajaa erikseen. Pervoilut ovat nyt ihan omassa mielessäsi.