Minkä ikäisinä teininne on alkanut käydä säännöllisesti kosmetologilla?
Meillä tyttö 13 ja tänä vuonna on aloittanut ihonpuhdistukset ja kulmien sekä ripsien huollot.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
16v ja 14 v käyvät noin kuukauden välein. Iho puhdistetaan sekä karvat poistetaan kainaloista ja alapäistä. Noin 12v oli ensimmäinen kerta.
Niinpä niin... :D
Karvanpoiso kuuluu hygieniaan.
Siis eikö teidän teinit oikeasti käy kosmetologilla? Käykö kuitenkin kampaajallavai onkosekin alapeukun paikka?
Ei avmamman täydelliset tyttäret omaa mitään teinifinnejä! Hyi se meistä!
Meillä 14 v on käynyt muutaman kerran näppyjen takia kasvohoidossa. Pitääkin taas tilata aika.
Minä kävin joskus nuorempana 2-4 kertaa, mutta totesin turhasi. Minulla on hyvä iho, joten en tarvitse. Ikää 55 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä tyttö 13 ja tänä vuonna on aloittanut ihonpuhdistukset ja kulmien sekä ripsien huollot.
Miksi tämä saanut noin monta alapeukkua...?
Mitä pahaa tuossa on?
Niinpä!
Kateelliset.
Siis häh, teinit? Mä olen 56v ja käynyt elämässäni 3 kertaa, mun tyttäret ehkä saman verran (yli ja alle 30v). Teini ei tietenkään kertaakaan. Ei ole tarvis, iho on kaikilla hyvässä kunnossa ja hoidettu muutenkin ilman kemikaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö teidän teinit oikeasti käy kosmetologilla? Käykö kuitenkin kampaajallavai onkosekin alapeukun paikka?
Joo ei käy missään. Burka päällä hiipii kouluun.
Ahmetti.
Te joiden tytöt käy, käykö myös pojat? Pojillahan on enemmän finniongelmia hormonien vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
No ei käy kun ei tarvitse. Kampaajalla tietty 3-4 kertaa vuodessa siistimässä puolipitkät hiukset. Kulmia ei tarvitse muotoilla kun on siistit ja tummat ilmankin, ripsiin laittavat joskus kestoväriä (siskot tai kaverit laittavat toisilleen itse)
13 ja 15 vuotiaat teinityttäreni ovat kauniita ja huoliteltuja muutenkin, eivät mitään finnihirviöitä niin kuin ap:n lapsukainen. Kampaajalla käyvät tarvittaessa. Kyllähän se ap harmittaa varmasti laittaa rahaa johonkin teinin finneihin, mutta onneksi teillä on sen verran ylimääräistä. :)
Vierailija kirjoitti:
Siis häh, teinit? Mä olen 56v ja käynyt elämässäni 3 kertaa, mun tyttäret ehkä saman verran (yli ja alle 30v). Teini ei tietenkään kertaakaan. Ei ole tarvis, iho on kaikilla hyvässä kunnossa ja hoidettu muutenkin ilman kemikaaleja.
No ei ne kemikaaleja käytä ne kosmetologitkaan teineille. Meillä ainakin ultralla kuorittiin kuollut ihosolukko, jonka jälkeen höyrytys ja mustapäiden mekaaninen poisto. Lopputuloksena pehmeä ja sileä iho.
Vierailija kirjoitti:
13 ja 15 vuotiaat teinityttäreni ovat kauniita ja huoliteltuja muutenkin, eivät mitään finnihirviöitä niin kuin ap:n lapsukainen. Kampaajalla käyvät tarvittaessa. Kyllähän se ap harmittaa varmasti laittaa rahaa johonkin teinin finneihin, mutta onneksi teillä on sen verran ylimääräistä. :)
Joopa joo. Jokaisella teinini luokkakaverilla naama kukkii. Odota vaan, kyllä se tulee vielä teillekkin!
Vierailija kirjoitti:
Ei käy. Meillä ei käy myöskään kampaajalla, kuten en minäkään. Ollaan tyttären kanssa molemmat pitkätukkaisia ja tasataan toistemme latvat, siihen ei tarvita kampaajaa. Mies käy kyllä parturissa.
Vierailija kirjoitti:
Te joiden tytöt käy, käykö myös pojat? Pojillahan on enemmän finniongelmia hormonien vuoksi.
Meillä poika on vasta 11, ei vielä ole ollut tarvetta. Tottakai pääsee kulmien ja ripsien värjäykseenkin jos haluaa, mutta epäilen.
Olen käynyt kerran elämässäni kosmetologilla ja se oli teininä. Oli kamala kokemus ja naama oli arkana pitkän aikaa.
N22
Vierailija kirjoitti:
Meillä teinillä ne epäpuhtaudet on syvällä ihossa. Pinnassa on jotain finniä, mutta kotona puristaessa tuntee, että siellä pinnan alla on paljon. Auttaako kosmetologi näissä? Teini on saanut perimänä epäpuhtaan, rasvoittuvan ihon. Ikää 15.
Voi hoitaa ultralla, mutta tulevtunutta ihoa ei voi mekaanisesti käsitellä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä teinillä ne epäpuhtaudet on syvällä ihossa. Pinnassa on jotain finniä, mutta kotona puristaessa tuntee, että siellä pinnan alla on paljon. Auttaako kosmetologi näissä? Teini on saanut perimänä epäpuhtaan, rasvoittuvan ihon. Ikää 15.
Hyi, puristelee kotona? Miten se on muka parempi kuin ammattilaisen puhdistus?
Köyhät on hemmottelusta kateellisia.