Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teiniltä revittiin hammas irti, miten hemmotella illalla kun pääsen töistä kotiin?

Vierailija
02.09.2016 |

Mitä ruokaa, jotain lääkettä?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa olotilassa tee kauheasti mieli mitään. Osta jugurttia, jos teini tykkää. Tehkää mieluummin jotain hauskaa yhdessä, lukekaa vaikka amisvitsejä

Vierailija
22/37 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäh? Multa on vedetty viisureiden lisäksi 6 hammasta ja samaten ainakin yhdeltä lapsistani, saatettiin toiseltakin ottaa yksi tai kaksi. Ei me nyt kovin kipeitä kyllä oltu 😁.

Sun hampaat taisi kaikki olla kuolleita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi, olisipa joku minuakin ollut hemmottelemassa kun 2 hammasta otettiin irti.

M45

Vierailija
24/37 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siltä revittiin hammas?

Vierailija
25/37 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirtelöä ja nuudelikeittoa. Ja buranaa.

Nyt alko itellä tekee mieli pirtelöä ja tulista nuudelikeittoa 😄

Vierailija
26/37 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäh? Multa on vedetty viisureiden lisäksi 6 hammasta ja samaten ainakin yhdeltä lapsistani, saatettiin toiseltakin ottaa yksi tai kaksi. Ei me nyt kovin kipeitä kyllä oltu 😁.

Taitaa olla hammasharja, tahna, lanka sekä xylitol teillä vieraita asioita.

Vierailija
27/37 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7-vuotiaana multa revittiin 3 hammasta. Olen selviytyjä.

En saanut rahaa tyynyn alle, soitanpa heti äidille että missä mun fyrkat on. Kivasti kasvaneet korkoa 20v aikana.

Vierailija
28/37 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulikin mieleen, kun joskus 13-vuotiaana vedettiin hammas oikomishoidon vuoksi. Sitten vain loppupäiväksi kouluun verinen tuppo suussa, ei puhettakaan että olisi kotiin päässyt lähtemään. Eikä kyllä hemmoteltu kotonakaan. Tällainen trauma mulla.

Vierailija
29/37 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7-vuotiaana multa revittiin 3 hammasta. Olen selviytyjä.

En saanut rahaa tyynyn alle, soitanpa heti äidille että missä mun fyrkat on. Kivasti kasvaneet korkoa 20v aikana.

Vaadi myös silloin unohtuneet jogurtit, jäätelöt ja muut hemmotteluherkut ja korkojen kanssa!

Vierailija
30/37 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta sille likainen kånken-reppu ja ruma jopo. Joka teinin unelma, valitettavasti.

Miten ketään voi häiritä noin paljon?? :D

"Kirjoitanpa nyt av:lle kuinka inhoan tiettyä selkäreppua ja polkupyörää! Kyllä ihmiset sitten jättävät ostamatta, niih!"

Vierailija
31/37 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vain Itkin kivusta sängyssä hampaanpoiston jälkeen ja minusta kivointa oli kun äiti ja isä tuli molemmat istumaan sänkyni reunalle ja lohduttivat minua hetken. Se piristi vähän ja kestin kipua hieman paremmin.

Vierailija
32/37 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kylmää, ei saa olla siemeniä tai mitään muitakaan muruja jotka voi mennä sinne hammaskuoppaan. Eli jogurtti, jäätelö, sorbetti, smoothie, vanukas tms varsinkin ensimmäisille päiville. Itse en pystynyt viisurileikkauksen jälkeen edes leukojani liikuttelemaan, kaikki mössö piti tunkea hampaiden välistä pienestä raosta. Leukalukko kesti melkein viikon...

Vierailija
33/37 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinejä ei todellakaan tarvitse hemmotella, piiskaa se kakarasi tarvitsee kun ei ole pitänyt hampaistaan kunnolla huolta niin että niitä jo pitää repiä irti. Mahdat olla ylpeä, kun lapsellasi on parikymppisenä tekohampaat kun kaikki omat hampaat on revitty irti :-D

Vierailija
34/37 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääpussia leualle, niin ei tule niin pahaa turvotusta. Ja ihan kannattaisi lepäillä pari päivää ettei se hyytymä lähde irti.

Vierailija
35/37 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta sille likainen kånken-reppu ja ruma jopo. Joka teinin unelma, valitettavasti.

Miten ketään voi häiritä noin paljon?? :D

"Kirjoitanpa nyt av:lle kuinka inhoan tiettyä selkäreppua ja polkupyörää! Kyllä ihmiset sitten jättävät ostamatta, niih!"

Kaipa jonkun ihmisen pää voi hajota niinkin pienestä kuin joku fillari tai reppu?

Vierailija
36/37 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina pelännyt hammaslääkäriä, kiitos erään kovakouraisen hammaslääkärin. Muistan kuinka isä vei aina hammaslääkärin jälkeen jäätelölle, vielä teininäkin, vaikka siihen ei olisi ollut tarvetta. Se oli kivaa. Eli hemmottele vain teiniäsi, jäätelö toimii aina:D

Vierailija
37/37 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vuorokauden mittainen vapautus kotitöiden tekemisestä. Se toimii aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän