Miten vitussa kestää selvinpäin viikonlopun yli, kun tahtoo aivan helvetin kovat kännit??
Kommentit (32)
Miks pitäs kestää? Juo jos haluttaa. Mäkin kävin alkosta ostaan viinaa.
Mikäs juopotuttaa?
Mulla on riippuvuus, joten mä vapaapäiviksi järkkään tekemistä, etten haksahda joka viikko. En siis dokaa kaikkea vapaa-aikaa, mutta vapaat alkaa liian usein oluilla.
Huomenna lähdetään Korkeasaareen koko päiväksi. Tänään ei voi juoda, jotta jaksan. Huomenna ottaisin illalla kuitenkin olusta, niin järkkäsin lisää lasten kanssa menoja sunnuntaille. Toistaiseksi toiminut. Lapsille ei voi tuottaa sitä pettymystä tai mä olen menettänyt hallintani kokonaan.
On pakko kun maksakoe maanantaina
Ap
Koita pysyä lujana ap ja voithan käydä paikkakuntasi AA-kokouksessa? Kuulostat alkoholistilta.
Jos perjantaina juo niin ei se vaikuta maanantain maksakokeeseen. Juo vaan. Rentouttaa. Iteki juon joka vk loppu, olkoot mitä kokeita tahansa. Perun ennemmin tuollaset kokeet kun jätän juomatta.
Mieti esim vankilaan joutuneita. He eivät voi juoda yhtään, paitsi alkoholitonta olutta, ja ne ovat vapauduttaan erittäin tyytyväisiä ja jatkavat alkoholitonta elämää, ainakin osa,
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vaihda ruohoon niin ei maksa vingu.
Vierailija kirjoitti:
Mieti esim vankilaan joutuneita. He eivät voi juoda yhtään, paitsi alkoholitonta olutta, ja ne ovat vapauduttaan erittäin tyytyväisiä ja jatkavat alkoholitonta elämää, ainakin osa,
Kaikennäköinen paska se menee läpi tällä foorumilla😀😀
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sattumalta vai seurantaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäs läpi tuo sit meni?
Mulla on töitä niin ei voi ottaa ennen sunnuntaita..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäs läpi tuo sit meni?
Sitä, et juohan ne vangitkin.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mitä hyötyä on fuskata maksakokeessa? Jos tuo nyt edes auttaa saamaan parempaatulosta.
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=snk03…
Maksakokeen tulos ei ole yhtään parempi vaikka jättäisi käyttämättä alkoholia kaksi päivää ennen koetta. Jos testattavana on GT niin se kertoo pitkäaikaisesta rajusta alkoholinkäytöstä tai lihavuuden aiheuttamasta rasvamaksasta. ALAT mittaa maksatulehdusta, ei alkoholivaivoja.
Ihme alkoholisteja tällä palstalla.
Onko pakko olla selvinpäin? Kokeilisit jotain laadukkaampaa päihdettä