Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käräytin petturimiehen naiselleen. Toivottavasti tein oikein.

Vierailija
02.09.2016 |

Sinkkuna esiintyi, paljastui vasta myöhemmin ettei ollutkaan sinkku. Itse haluaisin kyllä tietää. Haluaisitko sinä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti haluaisin tietää. Miehet ovat ällöttävän solidaarisia tuollaisissa tilanteissa, toisille miehille. Kuka naisten puolta pitää, jos ei toiset naiset?

Vierailija
2/24 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, varsinkin jos pettää minua jatkuvasti ja tuommoinen vale antaa osviittaa siitä, että tämä on iha harkittu teko ja ei olla ekaa kertaa asialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, palstan vapahtaja-syndroomainen aktivoitui taas. Hän yksin tietää, mikä on kenenkin parisuhteelle parasta ja jakaa tuomioitaan ylhäisyydestään. Koskaan hän ei pysähdy miettimään, miksi hänellä on niin iso tarve provota tällä nimenomaisella aiheella. Tervettähän se ei ole. Ei olisi sekään, jos oikeasti kostaisi petetylle puolisolle ottamalla tähän yhteyttä ja asettamalla tämän erittäin ikävään asemaan, mutta ei ole tervettä aiheella provoaminenkaan.

Ei, en edelleenkään haluaisi tietää, koska se mitä ei tiedä ei voi loukata. Sinä haluat loukata ja yllyttää muita loukkaamaan ja se kertoo, että olet äärimmäisen katkera ja vihainen ihminen. Hakisit apua.

(älä suotta vaivaudu vastaamaan minulle, olen jo sulkemassa konetta ja lähdössä viikonlopun viettoon)

Vierailija
4/24 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onneksi tämä petetty nainenkin näytti arvostavan tekoani.  Oon tosi pahoillani kyllä hänen puolestaan.

-ap

Vierailija
5/24 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö aina mennä puuttumaan toisten asioihin?! Saatana!

T. Mies

Vierailija
6/24 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunlaisesi ihmiset kuvottavat minua. Oletko tyytyväinen soppaan minkä sait aikaiseksi? Häpeä!

Vierailija
7/24 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin todellakin tietää, en jäisi pettäjän rinnalle missään nimessä vaikka kuinka rakastettaisiin. 

Vierailija
8/24 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ainakin sovimme vaimon kanssa, että saan jatkaa. Vaimo saa asua edelleen täällä ja saa jatkaa olemaan antamatta. Win-win-win -tilanne.

Vierailija
9/24 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi tietää, jos mieheni minua pettäisi. Miksi haluaisin? Kotona asiat ovat ihan ok. Jos pitää muualla hauskaa, eikä se ole minulta pois, niin ei kuulu minulle.

Vierailija
10/24 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä haluaisin tietää. Pari vuotta sitten kun oma mieheni kirjautui Tinderiin, niin samantien se sieltä bongattiin ja mulle soitettiin heti, että se on siellä. Mä olin soittajalle kiitollinen! 

Eräs mies iski baarissa ystäväni, heillä oli mukava ilta ja kemiat kohtasivat, ja ystäväni oli koko ajan siinä käsityksessä, että kyseessä on vapaa mies. Suostui miehen luokse "jatkoille" ja kun hän seksin jälkeen meni kylppäriin siistiytymään, niin sielläpä olikin suoristusrautaa, meikkejä, kaksi kylpypyyhettä jne... tuli ulos kylppäristä ja katsoi tarkemmin ympärilleen asunnossa, niin naisen sisustamahan se oli :( Eli osoitteessa asui nainen, eikä kamat kylppärissä olleet kenen tahansa hoidon joka ne olisi sinne jättänyt. Ystäväni jätti pinninsä naisen hiusharjan viereen peilikaappiin (mies ei TAATUSTI tajua että pinni oli vieras, mutta nainen tunnistaa omansa kyllä), toivotti hyvää jatkoa ja häipyi.

Minusta ihan oikein tehty.

Vierailija
11/24 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haluaisin tietää. Ei olisi kiva tilanne myöhemmin " kaikki muut tiesivät" paitsi petetty.

Miksi kertojan pitäsi hävetä. Eikö ainoa jonka pitäsisi hävetä ole pettäjä.

Olen huomannut, että tosi paljon miehet sekä naiset suojelee pettäjää. Kyllä mä arvostan ystävää joka kertoo totuuden.

Upeeta jonain päivänä herätä siihen, että on kiltisti istunut kotona kun mies on aina "töissä".

Siinä voi pikkasen katkeruus nostaa päätä. Parempi heti saada tietää jos toinen pettää.

Tällöin on mahdollisuus lopettaa suhde tai vaatia pettäjää muuttumaan. Ylipäätään käsitellä mikä suhteessa on vikana, kun pitää pettää.

Ja mulla on omakohtaista kokemusta petettynä olemisesta.

Vierailija
12/24 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi tietää, jos mieheni minua pettäisi. Miksi haluaisin? Kotona asiat ovat ihan ok. Jos pitää muualla hauskaa, eikä se ole minulta pois, niin ei kuulu minulle.

Et ole varmasti kokenut petetyksi tulemista. Ja voin sanoa, kyllä se aina on pois petetyltä.

Aika jonka pettäjä viettää muualla on sinulta pois. Ajatukset jotka toisen luona on sinulta pois. Ai niin jos mies ei hirveesti kiinnosta, niin silloin kai ihan sama. Lisäksi voi taloudellisestikkin olla pois perheeltä, raha minkä mies pistää toisen naisen hemmotteluun. Mut ok jos mikään näistä ei ole sinulta pois. Meitä on erilaisia.

Lisäksi voi tulla vielä taudit tai syntyä jopa lapsia.

Vierailija
13/24 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein niin oikein, keskustelu tyttöystävän kanssa vahvisti sen. Toivottavasti se kuohitsee sen mulkun :). Ja MÄ en tehnyt tässä mitään väärää, mies teki.

-ap

Vierailija
14/24 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ollut kuulemma osannut selittää miksi niin teki, vannoi että oli ainut kerta (mulle oli kertonut että sen palstan kautta oli tavannut kolme naista). Vannoi rakkauttaan ja pyysi tyttöä jäämään. Onneksi tyttö taitaa olla sen verran fiksu ettei usko miestä. Säälittävä munan ohjaama luuserimies. Sen verran mukavan näköinen oli että saa varmaan kyllä nopeasti uuden kusetettavan. 

-ap

Vierailija
15/24 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää.

Minulle on myös kerrottu ja olin kiitollinen ja asiallinen, vaikka sisimmässäni tunsin vihaa myös kertojaa kohtaan (oli itsekin varattu ja oli tiennyt mieheni olevan varattu).

Vierailija
16/24 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa joo haluaisin tietää... mieluiten toki puolisolta itseltään. En usko että haluaisin kuitenkaan kuulla yksityiskohtia tai moralisointia siitä ulkopuolisilta, en myöskään sitä miten minun olisi paras toimia.

Vierailija
17/24 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Mutta aika usein pettäjämiehen kanssa pyörivä nainen on ihan sinut miehen vaimon pettämisen kanssa niin kauan kuin pelimiehellä pelittää. Mutta siinä vaiheessa, kun karannut lammas palaa kotilieden ääreen, eikä sivusuhde enää kiinnosta, sitten alkaa yhtäkkiä tämä "naisten solidaarisuusliike".

Vierailija
18/24 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja ukkoni selvitämme asiamme itse ilman ulkopuolisten "apua".

Tuleppa minulle levittelemään juorujasi niin laitan menemään samantein syytteen sinulle joko kunnianloukkauksesta jos väite on perätön tai yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisestä.

Noista tulee merkintä rikosrekisteriin jota voit sitten esitellä työnantajallesi.

Vierailija
19/24 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo. Mutta aika usein pettäjämiehen kanssa pyörivä nainen on ihan sinut miehen vaimon pettämisen kanssa niin kauan kuin pelimiehellä pelittää. Mutta siinä vaiheessa, kun karannut lammas palaa kotilieden ääreen, eikä sivusuhde enää kiinnosta, sitten alkaa yhtäkkiä tämä "naisten solidaarisuusliike".

Mä en olisi mieheen sekaantunut jos olisi sanonut olevansa varattu. Kysyin tosiaan että onko sinkku ja vastasi  että kyllä on. Tässä taas nähtiin millä ne miehet ajattelee. 

-ap

Vierailija
20/24 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja ukkoni selvitämme asiamme itse ilman ulkopuolisten "apua".

Tuleppa minulle levittelemään juorujasi niin laitan menemään samantein syytteen sinulle joko kunnianloukkauksesta jos väite on perätön tai yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisestä.

Noista tulee merkintä rikosrekisteriin jota voit sitten esitellä työnantajallesi.

:D voi reps. Mikä tässä olisi ollut rikosilmoituksen peruste? 

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi