Emmerdale. Miten käy Debbien ja Peten? Eroavatko?
Ei tuosta enää suhdetta oikeasti saisi. Ihan liikaa happeninkia.
Kommentit (70)
Chas sekoaa stressistä ja alkaa mm kävellä unissaan ja nähdä näkyjä. Cameron ja Carl puhuvat sille kuvitelmissaan.
Paddyn uusi morsian on Tess. Tess kuolee myöhemmin.
Kun Diane on myynyt pubin puolikkaansa Charitylle, hän ostaa Valin osuuden majatalosta.
Argh, ei voi olla totta että Cain ja Charity alkaa taas muhinoida - Cain ja Moira on niin hyvä pari! Miten käy Marlonille, Paddylle, Lisalle?
Hurja tuo Aaronin tuleva juonikuvio. Haluaisin sille pojalle jo hieman rakkautta ja lepoa :( kamalaa, Emmerdale ahdistaa mua enemmän kuin koskaan ja se sentään on mun lempisarja ollut kauan!!! Nyt tuntuu että kaikki juonittelee ja vihaa ja kiusaa ... Ei enää sellaisia leppoisia juonikuvioita :/
Vierailija kirjoitti:
Ei Hollyllä kyllä HIViä ole...
Taidat olla oikeassa. Muistelin tarkemmin ja se taisi olla jotekin niin että Moira haki Hollyä jostain huumeluolasta ja satutti itsensä siellä käytettyyn neulaan? Muistin eka että olisi ollut Hollyn neula. Muistatko itse tarkemmin miten se tapahtui?
t: Se joka ensin kirjoitti väärin Hollyn HIV:istä.
Jospa tuo Aaronin tulevat kuviot vapauttaisivat hahmon olemaan rennompi ja saisi elää jo rauhallisempaa elämää.. Vaikka sitten se Roberttinsa kanssa.
Eikö Ashleykin kuole, sen jälkeen kun ovat Laurelin kanssa naimisiin menneet?
Mua harmittaa, että kaikki suhteet pilataan tässä sarjassa. Etenkin juuri Lisan ja Zakin, he ovat olleet tietyn sorttinen peruskivi sarjassa, hyvä pari ja parisuhde. Tiesin tästä kuviosta ja olen alkanut nyt katsoa Zakia sillä silmällä... Sehän on ihan koukkunen papparainen Joanieen verrattuna. Hän on upea vanhempi nainen. Jospa siitä suoristuisi ja piristyisi.
Samoin harmittaa Cainin ja Charityn tulevat hösellykset. Mä en jaksa sitä omahyvästä Charitya ja nyt ollut hyvä, kun on ollut poissa. Kunpa Moira ja Cain saisi asiansa järjestykseen. Cainkin on paljon siedettävämpi, kun on Moiran kanssa.
Eric suree Valia kauan ja masentuu ja eristäytyy ihmisistä. Ashley saa hänet viimein heräämään kun käy jouluna hänen luonaan. Eric palaa elämään.
Tracy yrittää vikitellä Davidia koko ajan. Davidilla todetaan kivessyöpä ja se käy muhinoimassa Tracyn kanssa. Viimein joku telkeää ne johonkin kellariin tai varastoon jossa saavat asiat järjestykseen. Meinaavat vielä erota mutta päätyvät sittenkin pariksi.
Mites David ja Alicia?
Bellestä tiedän sen verran että ajautuu suhteeseen varatun lääkärismiehen kanssa.
Mites Finn?
Entäs Adam ja se vauva ja naiset?
Mites Pete?
Muakin ärsyttää eniten tuo Zakin pettämiskuvio, ois nyt antaneet niiden suhteen olla rauhassa. :( Joanie sinänsä on kiva uusi hahmo. Tuleeko teillä mieleen vielä muita paljastuksia? :)
Entä Nicola ja Jimmy, tykkään siitä parista. :D
Bellellä on suhde sen tummaihoisen tohtorin kanssa (Jeroime/Jermaine?). Sama jota se Emma Barton yritti vikitellä. Cain saa sen selville ja käy pistämässä tohtorin toimiston uuteen uskoon...
Ja Cain näyttää valvontakameran kuvan Bellestä ja tohtorista tohtorin vaimolle.
Vierailija kirjoitti:
Entä Nicola ja Jimmy, tykkään siitä parista. :D
Tiedän sen verran, että Nicola tulee takaisin.. ei ole hirveen tyytyväinen Jimmyn talon vaihtoon tms. Sehän tapahtuu ihan kohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Hollyllä kyllä HIViä ole...
Taidat olla oikeassa. Muistelin tarkemmin ja se taisi olla jotekin niin että Moira haki Hollyä jostain huumeluolasta ja satutti itsensä siellä käytettyyn neulaan? Muistin eka että olisi ollut Hollyn neula. Muistatko itse tarkemmin miten se tapahtui?
t: Se joka ensin kirjoitti väärin Hollyn HIV:istä.
Moira kaatui tosiaan neulaan Hollyä etsiessään. Säikähdyksellä selvittiin, ei saanut Moira tautia.
David ja Alicia erosivat kun Alicia halusi lähteä takaisin Portugaliin, mutta David ei halunnut kun halusi jäädä Ericin tueksi Valin kuoleman jälkeen. Alicia lähti yksin ja myöhemmin pari erosi. Sitten tuli tuo Tracy-kuvio, josta kirjoitin jo aiemmin.
Se eläinlääkäri synnyttää lapsen ja tulee selväksi, ettei Adam olekaan lapsen isä, että Kirin on. Mutta miten se paljastuu en ole lukenut.
Mitä hiiveliä, että Paddykin lankeaa toisen naisen pauloihin?! Ärsyttää!!! Vaikken Rhonasta pidä hirveesti, niin hyvä pariskunta hekin on ollut.
No, jos Marlon ja Paddy vihdoin hyväksyy ystävyytensä todellisena laidan... :D Ei vaan. Saippuaahan tämä on.
Toivottavasti Nicola ja Jimmy edes pysyy yhdessä. JOOHAN?
Robertia ammutaan ja se makaa kauan koomassa. Aaron uskoo että ampuja oli Chas ja piilottaa aseen. Poliisi epäilee Aaronia ja se joutuu tutkintavankeuteen. Robert herää koomasta ja kertoo että ampuja ei ollut Aaron, jolloin se pääsee vapaaksi.