Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi sinua haittaa jos ihminen syö ja lihoo?

Vierailija
02.09.2016 |

Mitä se sinua haittaa koska jokainen kantaa läskinsä itse?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän tulee liuta ihmisiä vikisemään terveydenhoitokuluista ja siitä kuinka läskit pilaa maiseman

Vierailija
2/31 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se rasittaa ao.henkilöä itseään, hänen lähipiiriään ja - lattiatasoja. Vai olenko ymmärtänyt oikein?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua varsinaisesti haittaakaan. Yleensä itsekseni tosin ihmettelen ja mietin, mitä tuttavan elämässä on  tapahtunut, kun lyhyessä ajassa on tullut ylimäräistä 20-30 kiloa kannettavaksi.

Vierailija
4/31 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit lemuaa

Vierailija
5/31 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskit lemuaa

Ja noi Somalinaiset. Dösässä ihan hirvee döfis. Kuski kun pistää dörtsin poseen niin tuntuu että tukehtuu.

Vierailija
6/31 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se rasittaa ao.henkilöä itseään, hänen lähipiiriään ja - lattiatasoja. Vai olenko ymmärtänyt oikein?!

Mitä ihmeen lattiatasoja? ja eikö se ole sen henkilön oma asia ja hänen lähipiirinsä ei kenenkään muun.

Vierailija
7/31 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mua haittaakaan, ellei itsensä lihottanut ole koko ajan mulle marisemassa läskeistään.

Vierailija
8/31 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mua haittaakaan, ellei itsensä lihottanut ole koko ajan mulle marisemassa läskeistään.

Harmi ettei näitä molempia, kovinkaan usein näe eri paketissa.

Vaan lähes aina ollaan vinkumassa, jollekin lähipiirissä. Vaikka se ainoa syypää omaan tilanteeseen, löytyy peilin edestä.

Vierailija
9/31 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin alkoholisteissa, nisteissä ja tupakoijissakin. Lisää rahaa pois vastuullisten, työssäkäyvien ihmisten takusta.

Vierailija
10/31 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan lähes aina ollaan vinkumassa, jollekin lähipiirissä. Vaikka se ainoa syypää omaan tilanteeseen, löytyy peilin edestä.

Mä en ainakaan ole vinkunut läskeistäni kenellekkään. On niistä ystävät, sukulaiset vihjailleet ja pilkanneet mutta olen ollut vain hiljaa.

Vierailija
11/31 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän tulee liuta ihmisiä vikisemään terveydenhoitokuluista

No mutta tottahan se on. Ylipaino on yksi merkittävimmistä syistä huonoon terveyteen, ja siis terveydenhoitosektorin ylikuormittumiseen.

Vierailija
12/31 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainakaan haittaa. Taidankin tilata pizzan.

Vierailija
13/31 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaakaan. Lähinnä vähän säälittää, koska nykyään tuntuu että läskien päälle melkein syljetään ja tuijotetaan kuin jotain friikkiä.

Vierailija
14/31 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan ole vinkunut läskeistäni kenellekkään. On niistä ystävät, sukulaiset vihjailleet ja pilkanneet mutta olen ollut vain hiljaa.

Hieno juttu, sinulle ja ympärillä oleville!

Kuulut silti siihen älykkääseen vähemmistöön, ketä ei pura itseaiheuttettuja ongelmiaan muihin, kuten miehelleen tai parhaille ystävilleen.

Vierailija
15/31 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei häiritse, vaikka olenkin itse atleettinen, urheilullinen ja hoikka. Jokaisen oma asia, koska jokainen kantaa itse kilonsa. Pitäisi päästä eroon tästä kehorasismista. Mielestäni mjuiden ulkonäköä arvostelevat ovat yksinkertaisia ja tyhmiä ihmisiä. Vaikeata kuvitella heidän sielunmaisemaansa.

Vierailija
16/31 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei kanna niitä läskejään loputtomiin itse, vaan ennemmin tai myöhemmin joku toinen ne joutuu kantamaan. Se joku toinen voi olla omaishoitajaksi ajautunut puoliso, invataksin kuljettaja, pelastuslaitoksen työntekijä, fysioterapeutti tai lähi- tai sairaanhoitaja.

Ajattelepa vaikka tilannetta, jossa 120-kiloinen henkilö saa sairauskohtauksen hissittömässä kerrostalossa tai isompikokoinen henkilö ajaa kolarin tai loukkaantuu jouduttuaan auton töytäisemäksi. Puhumattakaan niistä lukemattomista ihmisistä, joita on tälläkin hetkellä halvaantuneena tai esim. pahan tulehduksen vuoksi "jalattomina" sairaaloissa, palvelutaloissa tai kodeissaan. Kantavatko he todellakin itse läskinsä?

Viimeistään hautaustoimiston väki tai läheiset arkunlaskijoina joutuvat toisen ruumiin painon kantamaan. Siksi lihavuus kertoo mielestäni käsittämättömästä itsekkyydestä.

Vierailija
17/31 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei kanna niitä läskejään loputtomiin itse, vaan ennemmin tai myöhemmin joku toinen ne joutuu kantamaan. Se joku toinen voi olla omaishoitajaksi ajautunut puoliso, invataksin kuljettaja, pelastuslaitoksen työntekijä, fysioterapeutti tai lähi- tai sairaanhoitaja.

Ajattelepa vaikka tilannetta, jossa 120-kiloinen henkilö saa sairauskohtauksen hissittömässä kerrostalossa tai isompikokoinen henkilö ajaa kolarin tai loukkaantuu jouduttuaan auton töytäisemäksi. Puhumattakaan niistä lukemattomista ihmisistä, joita on tälläkin hetkellä halvaantuneena tai esim. pahan tulehduksen vuoksi "jalattomina" sairaaloissa, palvelutaloissa tai kodeissaan. Kantavatko he todellakin itse läskinsä?

Viimeistään hautaustoimiston väki tai läheiset arkunlaskijoina joutuvat toisen ruumiin painon kantamaan. Siksi lihavuus kertoo mielestäni käsittämättömästä itsekkyydestä.

Ei ole tarkoitus elää niin kauan että palvelutaloon joutuu. Tuskin muutkaan lihavat haluavat elää pitkään. Ja varmaa ei tarvitse ruumistakaan kantaa jos polttohautauksen otan.

Vierailija
18/31 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskeillä on sairauksia. Ja ne maksaa. Ja ne tosiaanki pilaa maiseman

Vierailija
19/31 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskeillä on sairauksia. Ja ne maksaa. Ja ne tosiaanki pilaa maiseman

Mua ei maiseman pilaaminen haittaa.

Vierailija
20/31 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarkoitus elää niin kauan että palvelutaloon joutuu. Tuskin muutkaan lihavat haluavat elää pitkään. Ja varmaa ei tarvitse ruumistakaan kantaa jos polttohautauksen otan.[/quote]

Luitko koko edellistä tekstiä? Toisten kannettavaksi kun voi joutua myös hyvinkin nuorena. Esim. onnettomuudet eivät katso ikää. Kuka tahansa meistä voi joutua vaikka tänään tai huomenna kolariin tai astua vaikka rappusissa harhaan, kaatua pahasti ja jäädä pahimmassa tapauksessa vuode- tai p-tuolipotilaaksi loppuelämäkseen. Sairauskohtausten riski toki kasvaa vanhemmiten, mutta kenellä tahansa saattaa olla esim. aivoissa piilevä aikapommi eli verisuonipullistuma, joka odottaa sopivaa hetkeä puhjetakseen. Mitä tahansa saattaa sattua kenelle tahansa.

Mitä polttohautaukseen tulee, niin epätodennäköistä on, että ihminen vain asettuu kuolemaan poltettavaan arkkuun. Normaalisti aika moni on joutunut vainajan kuollutta painoa siirtämään ennen tuhkausta.