Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät tajua arvoaan

Vierailija
02.09.2016 |

Olin toissa päivänä tinder-treffeillä ja totuus miehestä paljastui live-kontaktissa. Ei ollutkaan niin viehkeä kuin antoi tinder-profiilissaan ymmärtää. Yritti koko illan mua, kehui ja kyseli voiko suudella ja jälkeenpäin on laittanut viestejä. Ei nappaa ei.

Vaikutti siltä, ettei hänellä ole elämässään tavoitteita. Ulkonäköön ei satsattu, eikä itsestä huolehdittu. Moukkamaiset käytöstavat.

Miten te miehet luulette saavanne tällä tavalla yhtään ketään? Mä olen ainakin loukkaantunut jo siitä että tuon tasoiset miehet edes yrittävät mua. Sori vaan.

Haluan vastuuntuntoisen, päämäärätietoisen miehen. En mitään lassukkaa.

Monien suomalaisten miesten pitäisi tehdä ryhtilike.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs itse tuot pöytään?

Vierailija
2/26 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monien naistenkin pitäisi tehdä ryhtiliike. Tehdäänkö yhdessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon pitäisi kommenttiesi perusteella olla: Miksi miehet eivät tajua arvottomuuttaan.Eli taidat olla miesvihaaja!

Vierailija
4/26 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse tuoda yhtään mitään pöytään, näille miehille riittää kauniit kasvoni.

Joku voisi perustaa miehille käytöskoulun.

Vierailija
5/26 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, otsikko on virheellinen, sen myönnän.

Vierailija
6/26 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse tuoda yhtään mitään pöytään, näille miehille riittää kauniit kasvoni.

Ai kenen mielestä kauniit, äidin ja siskon vai?

Vierailija
7/26 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh jotkut miehet kuin naisetkin kuvittelevat olevansa parempi kuin ovatkaan. Eivät näe virheitä ja vikoja itsessään vaan ovat itse täydellisyyksiä.

Vierailija
8/26 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tarvetta tehdä ryhtiliikettä, koska kysyntää kyllä riittää. Ongelma on ettei tarjontaa ole

Vierailija
9/26 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Entäs ruho muuten?

Vierailija
10/26 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol, ymmärrän mihin pyrit. Näiden miesten mielestä, jotka mua yrittävät.

Vierailija
11/26 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä haet tinderistä seuraa? Mielestäni tinderin käyttäjät ovat jotenkin noloa porukkaa, eivätkö he löydä seuraa muuten? Missä heillä on mennyt vikaan?

Vierailija
12/26 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tinder-juttu oli esimerkki.

Vierailija
13/26 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla noin keskimäärin ei ole minkäänlaista motivaatiota kehittää itseään mutta he vaativat mieheltä vaikka ja mitä, antamatta mitään takaisin.

Vierailija
14/26 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol, ymmärrän mihin pyrit. Näiden miesten mielestä, jotka mua yrittävät.

Kehutaanhan kaikkia naisia kauniiksi, minuakin vaikka en todellakaan ole mikään nättimys :D Se on miesten tapa yrittä saada pimpsaa, ei sillä sen kummempaa tarkoitusta ole.

Vierailija
15/26 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset ovat yhtä arvokkaita.

Vierailija
16/26 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Suomalaisissa miehissä ei ole niin mitään vikaa ja minä en oikeasti ole kaunis. Senkö te nyt haluatte kuulla? Sori, ette kuule.

Valitettavasti asia sattuu olemaan niin, että monet miehet saisivat pienellä satsauksella naisen itselleen. Mutta ottakaa tämä toki loukkauksena jos ette halua kehittää itseänne. Pysykää sinkkuina ja katkerina, mutta missään nimessä älkää kehittäkö itseänne.

Ainiin ja se mun kauneus.. Minä todella olen kaunis nainen. Ja tiedän sen, vaikka en kuulisi jatkuvasti kehuja. Ymmärrän toki sen, että jossakin katkerassa ihmisessä tämä saattaa aiheuttaa kateutta.

Vierailija
17/26 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on passiivisia miehiä.

18/26 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä haet tinderistä seuraa? Mielestäni tinderin käyttäjät ovat jotenkin noloa porukkaa, eivätkö he löydä seuraa muuten? Missä heillä on mennyt vikaan?

Mikä on nopeampi ja helpompi tapa päästä juttelemaan kivojen, seuraa etsivien naisten kanssa? Kerro ihmeessä. Olen tavannut Tinderin kautta aivan mahtavia älykkäitä, kultturelleja ja söpöjä naisia, joihin en olisi muuten koskaan törmännyt ainakaan sellaisessa tilanteessa, että he olisivat vapaita deittailemaan.

Tinderin dissaaminen on ihan älytöntä. Se on kultakaivos ihmiselle, joka osaa ottaa kuvia ja kirjoittaa.

Vierailija
19/26 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Suomalaisissa miehissä ei ole niin mitään vikaa ja minä en oikeasti ole kaunis. Senkö te nyt haluatte kuulla? Sori, ette kuule.

Valitettavasti asia sattuu olemaan niin, että monet miehet saisivat pienellä satsauksella naisen itselleen. Mutta ottakaa tämä toki loukkauksena jos ette halua kehittää itseänne. Pysykää sinkkuina ja katkerina, mutta missään nimessä älkää kehittäkö itseänne.

Ainiin ja se mun kauneus.. Minä todella olen kaunis nainen. Ja tiedän sen, vaikka en kuulisi jatkuvasti kehuja. Ymmärrän toki sen, että jossakin katkerassa ihmisessä tämä saattaa aiheuttaa kateutta.

Mukava kuulla. Itse olen koulutettu ja hyvässä työssä oleva pitkä mies, tämän vuoksi olen myös ronkeli. Ei riitä pelkkä kaunis nassu jos luonne on tuollainen kuin sinulla kirjoitusten perusteella.

Vierailija
20/26 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä sitten ylipäänsä olet painanut sydäntä miehelle, joka ei miellytä sinua? Saati sitten lähtenyt vielä treffeille? Ajatteleminen ei taida olla vahvin puolesi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän