Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Benefit -meikkien tilaaminen Suomeen?

Naama kipeästi meikin tarpeessa
02.09.2016 |

Hei, olen ollut tosi tyytyväinen Benefitin That gal -primeriin (ei maksettu mainos ;) ) ja kuullut kehuja muistakin ko.merkin tuotteista. Nyt on ongelmana, etteivät lookfantastic ja feelunique eivät enää toimita Suomeen tuota merkkiä! Jossain keskustelussa kommentoitiin, että tilaukset menevät läpi, vaikka toiselta näyttäisi; ei kuitenkaan enää onnistu.
Olisiko siis kellään vinkkejä/tietoa siitä, saako mistään enää tilattua Benefitin tuotteita Suomeen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benefit ei näköjään lähetä Suomeen mutta löysin yhden UK myyjän Ebaystä jolla ei ollut ihan hirveät lähetyskulut, €10. Amerikasta tilatessa yhden tuotteen lähetyskulut olisi samat kuin tuote itse!

Vierailija
2/15 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä! Minä katsoin vain jenkki-Ebayta, jossa tosiaan postikulut olivat hirmuiset... täytyypä kokeilla tilata tuolta UK myyjältä :) t. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en ymmärrä näitä meikkien tuontikieltoja Suomeen. Miksei saa myydä tänne? Ihmetyttää. Meillä kun ei ole sephoraakaan.

Vierailija
4/15 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut Benefitin tuotteita aiemmin lookfantastic kautta viimeeksi touko-kesäkuussa. Nyt yritin tänään tilata lisää, ei onnistu Suomeen enää ja Sephoralta täytin tilaukseni ja meni läpi sekin, ja lopuksi vasta ilmoitus,ettei tänne. Ei auttanut kuin tyhjentää listat molemmissa. Olisi kiva, jos heti alkuun olisi ilmoitus mihin maihin voi tilata. Tässä meni tämä perjantai.

Vierailija
5/15 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni Benefit meikit ei ole yleisesti ottaen mitenkään erikoisen hyviä. Testasin That gal ja lähes saman tuloksen saa Maybellinen babyskinillä. En tiedä kuka toimittaa Suomeen, ehkä Amazon tai www.boots.co.uk Benefitin peitevoide on yhtä hyvää kuin Joe Blascon ja se persikantuoksuinen hajuvesi on ihanaa. Jossain vaiheessa tykkäsin Browzings mutten enää.

Vierailija
6/15 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestäni Benefit meikit ei ole yleisesti ottaen mitenkään erikoisen hyviä. Testasin That gal ja lähes saman tuloksen saa Maybellinen babyskinillä. En tiedä kuka toimittaa Suomeen, ehkä Amazon tai www.boots.co.uk Benefitin peitevoide on yhtä hyvää kuin Joe Blascon ja se persikantuoksuinen hajuvesi on ihanaa. Jossain vaiheessa tykkäsin Browzings mutten enää.

Asun Briteissa ja olen nahnyt joissakin paikoissa juttua, etta Boots toimittaisi Suomeen. Kannattaa myos tarkistaa parit "meidan" tavarataloketjut:

- Debenhams

- House of Fraser

Molemmat myy Benefitia.

Minusta meikit eivat ole mitenkaan huippulaatuisia, todella huono hinta-laatusuhde, mutta hyva markkinointi ja brandays. Jos tilaat Bootsista, suosittelisin tarkastamaan Bourjoisin meikit (TODELLA hyvia poskipunia, meikkivoiteita ja luomivareja ainakin).

Vierailija
7/15 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti brittiläiset tavaratalot eivät myy kosmetiikkaa Suomeen.

Vierailija
8/15 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmassa osassa primereita se silottava ja ihohuokosia täyttävä aine on syklopentasiloksaani eli silikonijohdannainen. Sitä löytyy edullisemmistakin tuotteista, ei ehkä kannata maksaa merkistä ekstraa.

Vierailija
9/15 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti ku ärsyttää ettei saa tänne tilattua :( Niissähän on jopa tekstit suomeksi, mutta silti niitä ei vaan saa mistään??

Vierailija
10/15 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihmetellyt ihan samaa asiaa Too facedin kanssa?? Mikään nettikauppa ei edes näytä sitä? Olisin halunnut koittaa hangover primeria.

Vierailija
11/15 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hain just postista lookfantasticin paketin ja siellä oli myös tilaamiani benefitin meikkejä, tilausta tehdessäkään ei herjannut mitään.

Nyt vasta kuulin, ettei niitä saisi suomeen ja ihmettelen ääneen että miksei? Tietääkö kukaan syytä?

Vierailija
12/15 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt tilata Maybellinen erästä tiettyä meikkivoidetta ja nyt kaikki nettikaupat Amazonia myöden herjaa ettei voi lähettää Suomeen. Viimeksi ostin samaa tuotetta Amazonista reilu 6 kk sitten ja onnistui mainiosti. Mikä hitto asiassa oikein mättää? Miksi tietyissä tuotteissa on myyntikielto ja joissain ei?? 

Vierailija
13/15 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Britanniassa asuva suomalainen, joka on avannut brittikaverinsa kanssa uuden nettikaupan, jossa myydään mm. Benefit meikkejä. Valikoima on tällä hetkellä vähän vajaa, mutta lisäilen joka päivä uutta.

Muita tulevia merkkejä on Too Faced, CND Shellac, Kat Von D, Anastasia Beverly Hills

Meikkien lisäksi tulossa Primark vaatteita ja asusteita (Disney yms hauskat pyjamat, alusvaatteet, meikkilaukut), kaikkia unicorn ja merenneito tuotteita.

Kaupan osoite on snogalot.com

Kiitos ja kumarrus kaikille kiinnostuneille jo etukäteen=)

Vierailija
14/15 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kesäkuussa 2017 tilannut ja saanut Benefit Gimme Brow mutta äsken kun etsin samaa niin tätä tuotetta ei ollut tuotteiden joukossa, muita kyllä 82 kpl. Osoite: asia orders

Vierailija
15/15 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli painovirhe edelliseen, siis asos orders

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän