Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-huijari

Vierailija
02.09.2016 |

Tapasin "Keijon" Tinderissä. Vaikutti mukavalta mieheltä, opiskeli Aalto-yliopistossa. Nyt on hälytyskellot ruvenneet soimaan. Sillä ei ole koskaan aikaa edes 15 min aikaa nähdä mua, että näkisin sen livenä. Lisäksi videolla ei puhu mitään ja ihan kuin samaan videota pyöritettäisiin koko ajan. Videolla lisäksi näyttää jotenkin erinäköiseltä kuin profiilikuvassa. Koitin kysellä siltä opinnoista, olen itsekin ollut vuoden insinööriopinnoissa, joten tiedän jotain. Hyvin vaitonainen opinnoistaan. Onko huijari vai vähän outo nörtti? Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Mitä nettihuijarit ylipäänsä haluaa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videolla?

Vierailija
2/13 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pyydä sitä sanomaan/tekemään videolla jotain tiettyä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyytänyt sitä nousemaan seisomaan, että näkisin perseen :p Ei hievahdakaan tuolilta.

Vierailija
4/13 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeen videosta ap nyt puhuu?

Oli miten oli, jos tinder-matchilla ei ole aikaa/halua tavata, niin eihän sellaisen kanssa kannata tuhlata aikaa mihinkään keskusteluunkaan. Uutta matoa koukkuun.

Vierailija
5/13 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten se on kaks kertaa poistanut mut face-kavereista. Meidän keskustelut häviää samantien, todistusaineisto.

Vierailija
6/13 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun mesen kuvayhteydestä. Kuitenkin pommittaa mua viesteillä.

Vierailija
7/13 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Älä nyt hyvä ihminen tollasen kanssa tuhlaa elämääsi.

Vierailija
8/13 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pyytänyt sitä nousemaan seisomaan, että näkisin perseen :p Ei hievahdakaan tuolilta.

No eiköhän tämä ollut selvä juttu sitten :D Unohda "Keijo". Jatka etsintää tai – jos tuollaiset "keijot" ovat tosiasiassa liian tasokkaita sinulle – muuta ensin itseäsi parempaan suuntaan ja jatka sitten etsintää. Tsemiä!

Vierailija
9/13 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on nettihuijareita, jotka koukuttaa naisen mukavuudellaan. Sitten alkaa rahan mankuminen, tarvitaan kiireellinen sydänleikkaus yms. Olen lukenut netistä tarinoita. Tässä jutussa on ihan klassisen huijaamisen piirteet. Tosiasiassa toikin tyyppi on luultavasti jossain Aurinkorannikolla ja käyttää päivät sopivien naisien etsimiseen.

Vierailija
10/13 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän tämä ollut selvä juttu sitten :D Unohda "Keijo". Jatka etsintää tai – jos tuollaiset "keijot" ovat tosiasiassa liian tasokkaita sinulle – muuta ensin itseäsi parempaan suuntaan ja jatka sitten etsintää. Tsemiä!

Ihan sopivan tasoinen mulle, siis valekoulutuksen perusteella. Pitäiskö tuollainen tyyppi käräyttää? Mikä lie kokopäiväinen huijari.

Vierailija
11/13 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijareilla on myös yleistä, että profiilikuva on komeampi kuin livekuva. Pikkuhiljaa totutetaan huijattava. Itse ajattelin livekuvan nähtyäni, että ok, ei komea, mutta ei rumakaan. Huijarit ovat yleensä aika tavallisen näköisiä, ei mitään komeita. Jos olisi liian komea, ei olisi uskottavaa.

Vierailija
12/13 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catfish. Jonkin aikaa ovat huvittavia, mutta ei niitä jaksa. :D

Jos ei suostu tapaamaan kasvokkain ekan viikon aikana, unohda tyyppi.

Vierailija
13/13 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Catfish. Jonkin aikaa ovat huvittavia, mutta ei niitä jaksa. :D

Jos ei suostu tapaamaan kasvokkain ekan viikon aikana, unohda tyyppi.

Näin se menee. Pitänee olla tarkkana!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan