Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiseni haluaa liian rajua seksiä!

Epätoivoinen
01.09.2016 |

Minulla on nyt todellinen ongelmatilanne. Haluaisin harrastaa seksiä naiseni kanssa, mutta siitä on tullut minulle liian rajua. Naiseni ei saa tyydytystä "vaniljaseksistä", vaan haluaisi jatkuvasti rajumpia otteita. Esimerkiksi eilen naiseni vaati minua panemaan takaapäin niin lujaa, että jälkikäteen huomasimme että hän vuoti verta alapäästään. Menkat eivät kuitenkaan olleet kyseessä. Monesti hän on vaatinut että piiskaan häntä, sekä kuristan pelottavan pitkään. Lisäksi tunnen kipua aina aktin jälkeen lihaksissani, koska haluan tyydyttää hänet. Olen asiasta hänelle jo vihjannut, mutta hän ei ota kuuleviin korviinsa koko asiaa. Miten voisin saada hänet ymmärtämään, etten itse nauti noin rajuista otteista? Ero ei kuitenkaan ole vaihtoehto, koska muuten parisuhteemme toimii täydellisesti

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että tohon tilanteeseen ei oo muuta ratkasua kun erota. Aika vaikee alkaa toisen mieltymyksiä muuttamaan

Vierailija
2/5 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pyydä, että voisitte välillä toimia sinun makusi mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuta naisesi pöydän ääreen ja puhu asiaa halki. Jos nainen on pystynyt noin avoimesti kertomaan mieltymyksistään, niin pystytte aivan varmasti keskustelemaan asiasta avoimesti myös makkarin ulkopuolella. Voitte ainakin päästä kompromissiin, jossa voitte puolet ajoista harrastaa seksiä kuten nainen haluaa, ja puolet ajasta kuten sinä haluat. Jos suhteenne muuten toimii täydellisesti, ei kompromissien tekemisen makuuhuoneessa pitäisi olla kynnyskysymys.

Vierailija
4/5 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten parisuhde voi toimia jos seksi ei toimi? Jos ette voi kerran edes puhua ja sinä et uskalla kertoa omia toiveitasi, niin mikä ihmeen parisuhde tuo on? Hamaan tappiinko meinasit asiaa mielessäsi vatvoa ja vain kestää? Eköhän teillä ole muitakin ongelmia aika pian, joten vaihda parempaan. Tuskin naikkonenkaan on tyytyväinen sinun epävarmaan suoritukseen ja jaksaa sitä enää kauan katsella.

Vierailija
5/5 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piekse se seuraavan nussinnan yhteydessä sähköjohdolla niin hyväksi että ei varmasti vähään aikaan tule rajuja otteita pyytelemään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä