Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan sopivaa?? Tuttava mies tuli häihin reisitasku shortseissa ja kauluspaidassa.

Vierailija
01.09.2016 |

Shortsit olivat oliviin vihreän väriset ja kauluspaita harmaa eikä mikään kovinkaan siisti.
Häät olivat ihan normi kirkkohäät ja sitten juhla sille varatuissa tiloissa ja tajoilut.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eihän tuo ihan (hää)juhlapukeutumiselta vaikuta. Ei varmaan tarkoitus loukata mutta kyllä minä hääparina ajattelisin, että tämä vieras ei kunnioita hääparia eikä juhlia kun ei ole yhtään panostanut pukeutumiseen. Toki voi olla että asia ei ollenkaan ole niin.

Vierailija
2/9 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kutsussa pukukoodia, niin saa pukeutua vaikka Sebastian Tynkkyseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ei ole tärkeää pukeutuminen vaan se että ystäväni ovat läsnä tärkeänä päivänä.

Vierailija
4/9 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se ihan sopivaa ole, mutta turha sitä on alkaa analysoimaan ja loukkaantua. Ei sillä tee kuin itselleen hallaa ja mielipahaa.

Vierailija
5/9 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normia. Oon ite 18v ja tulin kesällä häihin ihan normi arkivaatteisani.

Vierailija
6/9 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei puku mahtunut enää päälle?

Vierailija
7/9 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sillä myös lippis päässä ja väärinpäin?

Vierailija
8/9 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sopivaa, mutta en loukkaantuisi ja rupeaisi moista vatvomaan. Aikuinen kantakoon itse oman häpeänsä.

Vierailija
9/9 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ajattelin, että olikohan se mun veli. Mun veljellä on nimittäin aina reisitaskuhuosut, myös häissä. Mutta ei se taida olla, koska veljeni ei käytä shortseja.

Veljeni tutut osaavat kyllä odottaa, että hän tulee häihin sellaisena kuin tulee. Ja hyvä niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän