Mitä vaatteita olet ostanut Lidlistä?
Minä lähinnä urheiluvaatteita tai sukkia, tänään viimeksi ostin joogapuseron, sen kietaisumallisen. Ajattelin kyllä pitää töissä sitä ;)
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Yllätyksekseni kaikki ihan parhaimmat rintsikkani on sieltä.
Tästä tuli mieleen että pikkarini ostan Prismasta, Xtraa :) ap
Sukkia (hyviä), retkeilyhousut (järkyttävän huonot), pari trikoopaitaa (hyviä), hupparin (keskinkertainen), juoksuhousut (keskinkertaiset), farkut (hyvät).
Hinta on halpa, laatu vaihtelee. Parhaimmillaan hinta-laatusuhde on ihan super ja joskus taas meni nekin vähät rahat hukkaan. Tosin samahan tuo monilla muillakin merkeillä.
Tunikan, caprit, paidan ja trikooshortsit.
Työhousut, lenkkarit. Lenkkarit ei kestänyt.
Leggingsit.
Ihan paskat. Oli hieman liian lyhyet lahkeet, mitoitus oli överisuuri vyötäröltä, sisäpinta tuntui ulkopuolta paljon kutittavammalta ja karhealta ja kaiken kukkuraksi ne nyppyynty jo ekalla pitokerralla ihan kamalan tuntuisiksi.
Toppeja (hyviä)
Leggarit (huonot, pistelee)
Kehitysmaiden lapsipoloja on riistetty noillakin rääsyillä, kiitos ei minulle!!
Villatakin joskus vuosia sitten, edelleen käytössä ja hyvässä kunnossa.
Lapsille softshell takit. Hyvä hintalaatusuhde.
Lapsille farkut. Heti lähti polvista värit.
Bokserialkkareita, t-paitoja, sukkia, lenkkareita
Viimeksi tänään joogahousut ja kietaisupaidan. Suurimman osan teknisistä vaatteista olen ostanut sieltä.
Puuvillaisen kesämekon. Ihan ok pitänyt muotonsa halpisvaatteeksi mutta kutittaa/pistelee ihoa vielä monen pesun jälkeenkin. Vähän samaan tapaan kuin villa.
Yhden tekokuituisen paidan (en huomannut tarkistaa materiaalia kiireessä) olen ostanut myös. Kaikki vesiroiskeet jäävät kuivuttuaankin näkymään ikävinä läntteinä. Ei sovellu kuin kotipaidaksi pikkulapsen kanssa. Kutistui pesussa ja joustavuus katosi kokonaan, vaikkei paita alunperinkään mitään strechiä ollut. Epämukava siis päällä ja nykyään liian lyhyt.
Niin ja 11 lisää, että on ollut tosi tyytyväinen laatuun.
Lapselle vaatteita ja itselle urheiluvaatteita. Ihan ok olleet.
Missä teidän omatunto on, kun riistotavaroita ostatte?
Kuoritakin joka on erittäin hyvä.
Alkkareita, niitä saumattomia stringejä. Pitseillä ja ilman👍👍
Juoksutrikoot mallia talvi. Ihan ok.
Urheiluhuppari tms. Ihan skeida.
Sukkia, hyviä
Ballerinat, ihan hirveet halpikset.
Rintsikat ihan väärää kokoa. Ei siellä voi sovittaa😃
Toppeja, oli hyviä.
Lapsille yöpukuja, hyviä.
Jumppavaatteita. T-paidat hyviä, yhdet housut ok mutta toiset aivan liian pienet, vaikka koko on sama.
Trikoovaatteet ovat olleet ihan hyviä. Toppeja, t-paitoja jne.
Uimapuku oli liian pientä mitoitusta. Samoin yksi rantamekko. Musta mahtui hyvin samasta erästä mutta pinkki oli paljon tiukempi.
Urheilutakissa hyvä hinta-laatusuhde, vaikkei varmaan vaativalle treenaajalle ookaan ihan paras. Itse olen tällainen sunnuntaikävelijä...
Ongelma Lidlin vaatteissa tosiaan se, ettei voi sovittaa, joten huteja tulee välillä.
Vierailija kirjoitti:
Missä teidän omatunto on, kun riistotavaroita ostatte?
Ostan heti eurooppalaisia reilun kaupan luomupuuvillavaatteita, kun nousen tästä riistetyn asemasta.
Kysy mitä en olisi ostanut Lidlistä. Sieltä on hankittu itselle rintsikoita, pikkuhousuja, sukkia, bikinit, uimapuku, lenkkarit, sadetakki, ulkoilutakki, urheiluhousut ja -paidat, neuletakki, kesämekkoja, toppeja, housuja, farkkuja, huiveja, legginssejä ym. Lapselle sukkiksia, sukkia, paitoja, housuja, kurahousuja, talvikenkiä ym. Miehelle uimashortseja, sukkia, alushousuja, paitoja ym.
Yllätyksekseni kaikki ihan parhaimmat rintsikkani on sieltä.