Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, REHELLISESTI... antaisitko tälle miehelle "lettuasi"

Vierailija
01.09.2016 |

Levittäisitkö letun tällä nuorelle miehelle. 190cm pitkä uros.

https://www.instagram.com/davidlaid/

Kerro ikäsi myös

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä herättänyt mitään kiinnostusta. Liian nuori ja lihaksikas makuuni, mitä ulkonäköön tulee. Mutta siis en voi kuvitella miestä, jonka sänkyyn haluaisin instagramin perusteella.

14 yläpeukkua.

Ja viereisessä aloituksessa naiset väittää että ovat yhtä estottomia satunnaisen seksin suhteen kuin miehetkin.

Vierailija
62/74 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Levittäisitkö letun tällä nuorelle miehelle. 190cm pitkä uros.

https://www.instagram.com/davidlaid/

Kerro ikäsi myös

Kauhee friikki. Miksi sen pää on noin pieni, ja sen lihakset on noin isoja?! 

Tässä näkee, miten typerältä kehonrakentajat näyttävät. Oikea voima on erinäköistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä herättänyt mitään kiinnostusta. Liian nuori ja lihaksikas makuuni, mitä ulkonäköön tulee. Mutta siis en voi kuvitella miestä, jonka sänkyyn haluaisin instagramin perusteella.

14 yläpeukkua.

Ja viereisessä aloituksessa naiset väittää että ovat yhtä estottomia satunnaisen seksin suhteen kuin miehetkin.

En tiedä, mihin keskusteluun viittaat, mutta meitä on erilaisia. Kaikkia ei satunnainen seksi nappaa. Entä sitten?

Vierailija
64/74 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi nuori kyllä. Mun mielestä koomisen näköinen, koska kasvot ovat kuin 10v pikkupojalla ja kroppa on yltiöbodattu.

En harrasta yhden illan juttuja, eli en levittäisi letukkaa jos en seurustelisi. Mutta en kyllä tollaisen pinnallisen hormonihirmun kanssa seurustelisikaan...

MUTTA olen sitä mieltä, että kyllä toi baarista saisi pillua vaikka millä mitalla, ei sitä voi edes kieltää! Silti täällä kaikki väittää että ei panisi. Näköjään sattunut tänne vaan niitä jotka ei panisi

Vierailija
65/74 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kamalan näköinen nuori poika. Ja toiseksi, minulla ei ole "lettua".. Järkyttävä ilmaisu kaikkein pyhimmälleni.

N. 24

Vierailija
66/74 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan. Mulla on itsellä saman ikäinen poika. Ja olen itse 37.

Oletpas sinä tehnyt nuorena lapsen.

Vierailija
67/74 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, liian lihaksikas (vaikka olenkin puuma)

Vierailija
68/74 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen naama on niin outo? Se on niinkuin joku transu.

Vierailija
69/74 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä säväytä yhtään, yök.

Vierailija
70/74 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Liian nuori eikä ulkonäkö ja lihakset miellytä yhtään.

N27

Vierailija
71/74 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateelliset kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa karmea. Pullistelu ei iske, ihan poika parka, ressu pieni tuli mieleen. Olen aina pitänyt hoikista miehistä, ja vaikka kuvan teinipullistelijassa ei varmaankaan ole grammaakaan rasvaa, niin ylisuureksi treenatut rintalihakset ym. ovat omasta mielestäni aina olleet lähinnä kuvottavia. Mieheni harrastaa juoksua ja pyöräilyä; pidän hänen luonnollisen tiukasta lihastaan. Pyrin myös itse samaan, mutta vähemmän kunnianhimoisesti. Juoksemme yhdessä joka viikko n. 40 km, vaikka mies saa hoitaa pyöräilyharrastuksensa itsekseen.

N38

Luulen että tuo poju pyörittäisi miestäsi ihan miten päin vaan ja vaikka yhdellä kädellä vetelisi pitkin lärviä kunnes miehesi itkisi.

Ette te näe miestä siansilmillänne. Tuo mies on miesten mies ja kuningas siinä mitä miehiin tulee. Herkules se siinä jöllöttää.

Tuo poika on oikeasti ukko monen av-mamman miehen rinnalla.

Onhan se poskiltaan sileä ja kaunis mutta ukompi kuin kukaan muu mies tällä saraa.

Vierailija
72/74 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

N32

Vierailija
73/74 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, en kyllä tykkää erikoisemmin hänen liika lihaksista mutta kaikilta keltä saan kyrpää otan sitä.

n20

Vierailija
74/74 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, en kyllä tykkää erikoisemmin hänen liika lihaksista mutta kaikilta keltä saan kyrpää otan sitä.

n20

Lähii paarin Raipe se täs hei vaan terve. Höhöhöhöh turhha mont kaljaa men et nii ja näi ehe.

Tota tos kaveril näyti sun viestin ja virnistin hatun takaa sillee etä hähä.

Kato millane misu meil viel Suomes assuu. Oikee asenne nyt kissa nosta häntää. Oikee asenne ota Raipelta käsi päivää.