Nainen, REHELLISESTI... antaisitko tälle miehelle "lettuasi"
Levittäisitkö letun tällä nuorelle miehelle. 190cm pitkä uros.
https://www.instagram.com/davidlaid/
Kerro ikäsi myös
Kommentit (74)
Olipa karmea. Pullistelu ei iske, ihan poika parka, ressu pieni tuli mieleen. Olen aina pitänyt hoikista miehistä, ja vaikka kuvan teinipullistelijassa ei varmaankaan ole grammaakaan rasvaa, niin ylisuureksi treenatut rintalihakset ym. ovat omasta mielestäni aina olleet lähinnä kuvottavia. Mieheni harrastaa juoksua ja pyöräilyä; pidän hänen luonnollisen tiukasta lihastaan. Pyrin myös itse samaan, mutta vähemmän kunnianhimoisesti. Juoksemme yhdessä joka viikko n. 40 km, vaikka mies saa hoitaa pyöräilyharrastuksensa itsekseen.
N38
Voisin tehdä pannukakkua hillolla tai jos on ruokavaliostaan tarkka niin banaanilettuja marjoilla. Äidillisiä tunteita herättää, on nuorempi kuin esikoiseni. T. Täti 47v.
Hyi helv... :D Ihan kaamea. Ensinnäkin, ihan liian nuori. Toiseksi, en tykkää tippaakaan tuommosista tiukoista lihaksista. Kolmanneksi, vitsit mikä pikkupojan naama. Neljänneksi, vaikuttaa harvinaisen itseriittoiselta ja epämiellyttävältä pojalta, jos noin kuvien perusteella pitäisi analysoida. Viidenneksi, enpä minäkään lettuani tuntemattomille tarjoile.
Kaiken kaikkiaan aika epäviehättävä paketti. Toki jos vastoin kaikkia epäilyksiäni paljastuisi ihan mahtavaksi persoonaksi, meillä synkkaisi tosi hyvin ja tutustuttaisiin ensin, niin kyllä mä sitten voisin sitä lettuakin antaa. Mutta ihan näin kuvien perusteella...joo ei.
Olen blokannut instakuvat selaimestani koska en jaksa katsella ihmisten naamoja.Vastaan kuitenkin näkemättäkin että ilman jäisi, kuten kaikki muutkin instaan itsestään kuvia postaavat pintaliitäjät.
Vierailija kirjoitti:
Olipa karmea. Pullistelu ei iske, ihan poika parka, ressu pieni tuli mieleen. Olen aina pitänyt hoikista miehistä, ja vaikka kuvan teinipullistelijassa ei varmaankaan ole grammaakaan rasvaa, niin ylisuureksi treenatut rintalihakset ym. ovat omasta mielestäni aina olleet lähinnä kuvottavia. Mieheni harrastaa juoksua ja pyöräilyä; pidän hänen luonnollisen tiukasta lihastaan. Pyrin myös itse samaan, mutta vähemmän kunnianhimoisesti. Juoksemme yhdessä joka viikko n. 40 km, vaikka mies saa hoitaa pyöräilyharrastuksensa itsekseen.
N38
Luulen että tuo poju pyörittäisi miestäsi ihan miten päin vaan ja vaikka yhdellä kädellä vetelisi pitkin lärviä kunnes miehesi itkisi.
Ette te näe miestä siansilmillänne. Tuo mies on miesten mies ja kuningas siinä mitä miehiin tulee. Herkules se siinä jöllöttää.
Naamasta näkee noissa poseerauskuvissa että roinaa on käytetty. En anna tuntemattomille, enkä aineiden käyttäjille tahi muille narkkareille vaikka olis tuttukin.
N20
kateelliset kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N38
Luulen että tuo poju pyörittäisi miestäsi ihan miten päin vaan ja vaikka yhdellä kädellä vetelisi pitkin lärviä kunnes miehesi itkisi.
Ette te näe miestä siansilmillänne. Tuo mies on miesten mies ja kuningas siinä mitä miehiin tulee. Herkules se siinä jöllöttää.
Ei me naiset tykätä noin väkivaltaisista.
En usko että kykenisin olemaan nauramatta, kun super atleettinen pikkupoika ohjaisi ruskettunutta jättiheppiään pyhimpääni. Mä oon kalpee, laikukas, pulska ja keskiikäinen, ja mulla on selluliittia häpyhuulissa. Kyl mä seksiä harrastan, mut joku roti! 😂 Kyllä tuo söötti teinari ansaitsee kaltaisensa.
En tajua kaltaisiani mahaukkoja, jotka tosissaan haaveilee 19v fitness pimuista. Eikö ne oo ikinä nähnyt itteänsä? 😁
AP tulkitsee tän nyt niin, että mammoilla on niiin kauheet luulot ITSESTÄÄN ettei niille KELPAA edes teini-ikäinen mega-adonis tai whatever.
Vierailija kirjoitti:
Olipa täydelliset miehen kasvot.
Moni mies näyttää niin likaiselta ja rupiselta paskalta ettei kauneudesta voi puhuakaan.
Kamala vartalo. Sääli.
Jos tuo osaisi karatepotkuja niin olisin ikuisesti.
ime kumma ekä 5-10% naisista antas. siinäs näätte taas!
wqewqeq kirjoitti:
Eli siis 95% suomalaisista naisista ei suostu harrastamaan seksiä koskaan kenenkään miehen kanssa.
Noin 75%:lla 35-vuotiaista naisista on kuitenkin lapsia.
Voiko joku viisas avata minulle tämän yhtälön?
Vähän liian nuori. Eikä muutenkaan ihan mun makuuni, joten tuskin olisin edes parikymppisenä innostunut. Jos mies pitää itsestään huolta, niin ulkonäöllisesti on parhaimmillaan mun mielestä n. 25-35-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
wqewqeq kirjoitti:
Eli siis 95% suomalaisista naisista ei suostu harrastamaan seksiä koskaan kenenkään miehen kanssa.
Noin 75%:lla 35-vuotiaista naisista on kuitenkin lapsia.
Voiko joku viisas avata minulle tämän yhtälön?
Helppoa! Keksit päästäsi tuon väitteen "95% suomalaisista naisista ei suostu harrastamaan seksiä koskaan kenenkään miehen kanssa". Ei ole mitään avaamista. Vai oliko tämä bodaripoika maailman ainoa mies? Mitä niille muille on käynyt?
REHELLISESTI ei ole ulkoisesti mun makuun.
Onko aloittaja oikeasti sitä mieltä, että tuossa on nyt maailman kuumin mies, jota kaikkien naisten on pakko himoita? Miksi?
Yhh, näyttää ilman vaatteita ihan friikiltä ja pää ei sovi yhtään kroppaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko aloittaja oikeasti sitä mieltä, että tuossa on nyt maailman kuumin mies, jota kaikkien naisten on pakko himoita? Miksi?
Hys. AP on hitaasti ohjautumassa kohti omaa aitoa seksuaalisuuttaan. Annetaan hänen tutkiskella sitä rauhassa ja saapua itse oivaltaen uuden seksuaalisen identiteettinsä satamaan.
Olipa täydelliset miehen kasvot.
Moni mies näyttää niin likaiselta ja rupiselta paskalta ettei kauneudesta voi puhuakaan.
Kamala vartalo. Sääli.