Nainen, REHELLISESTI... antaisitko tälle miehelle "lettuasi"
Levittäisitkö letun tällä nuorelle miehelle. 190cm pitkä uros.
https://www.instagram.com/davidlaid/
Kerro ikäsi myös
Kommentit (74)
Voisin paistaa hänelle voissa oikein rapeareunaisia lettuja ja syöttää niitä hänelle.
Seksiä en haluaisi harrastaa. Ei sytytä.
En usko että hänen seuransa olisi ilman mitään seksuaalistakaan, kiinnostavaa minulle.
Ikäni 33-v
En, liian nuori ja liikaa lihaksia. Ei ja ei.
En. Liian nuori ja liian lihaksikas. En voi myös olla ajattelematta, että kys. henkilö on todella itserakas ja ulkonäkökeskeinen. Lähinnä siis etoo. N30
Vierailija kirjoitti:
190cm pitkä uros.
Heh, "uros" :) Pentuhan tuo on vielä. Lieneekö täysi-ikäinenkään?
En vällyjä heiluttelisi hänen kansaan. On liian pitkä tälläiselle pätkälle ja kasvot eivät miellytä. Pidän muutenkin pyöreimmistä miehistä joten...
N27
Tämä topiikki olikin rehellisyys testi av-höppänöille, vaikka tulos olikin jo etukäteen tiedossa. Epärehellisyyttä ja valehtelua pillut märkänä illuusiosta perversioilleen.
100% vastanneista valehteli.
Hyvä testi, kiitos hupsuille osallistumisestanne.
Liian laiha ja liikaa lihaksia. Liian nuori myös. N 33.
Liika on liikaa, liian bodattu ja liian nuori. N48
Vierailija kirjoitti:
Tämä topiikki olikin rehellisyys testi av-höppänöille, vaikka tulos olikin jo etukäteen tiedossa. Epärehellisyyttä ja valehtelua pillut märkänä illuusiosta perversioilleen.
100% vastanneista valehteli.
Hyvä testi, kiitos hupsuille osallistumisestanne.
Millähän perusteella ja miksi tässä olisi mitään valehdeltu? Miksi ihmeessä kuvittelet, että tuon pojan kuvien on pakko viehättää kaikkia naisia?
Niin ja valehteliko sekin, joka sanoi, että voisi kokeilla?
Ei ei. Mutta Sam Heughan. Ihana! Sille voisin levittää ja tehä vähä muutakin! <3
AP. Miksi te miehet olette niin huonoitsetuntoisia, että kyselette tuollaisia vauvan keskustelupalstalla. Miksi ette mene tekemään niitä aloitteita ja tee tilastoa irl. Saattaisitte jopa saada lettua, ettekä vaan haaveilla siitä.
Ei värähdä eikä heilu lettu mulla. Miehet on näköjään niin yksinkertaisia, että kuvittelevat jonkin sikspäkin tai ison melan yksinään aiheuttavan suurtakin kiinnostusta. Etkö Ap tiedä mitään naisista?
Tykkään miehekkäämmistä kasvoista. Tuosta puuttuu rosoa. Kiiltokuvapoika, varmasti kelpaa kiiltokuvatytöille kyllä oikein hyvin.Lihakset upeat.
en koska en tykkää tuon näköisistä ja en tiedä mitään esim.hänen luonteestaan
19
Vierailija kirjoitti:
Ei ei. Mutta Sam Heughan. Ihana! Sille voisin levittää ja tehä vähä muutakin! <3
Juu, tälle mäkin voisin tarjoilla lettuja. N37
En, liian nuori minulle. Ja vaikka olisin samanikäinen niin liian treenattu (olen ehkä vähän ennakkoluuloinen, mutta kehonmuokkaus edustaa minulle pinnallisia arvoja).
Naamasta oli ihan kiva, mut kroppa oli ällöttävä. Eli siis en.
N25