Meidän kaupunkiin tuli ne Oodinin sotilaat, ja mies sanoi
että ne on lähes kaikki hänen asiakkaitaan (on töissä poliisilaitoksella) siihen porukkaan joka on niitten facesivuilla on kerääntynyt koko kaupungin kuona, kaikki rikolliset, narkkarit ja jopa seksuaalirikolliset. Että tälläistä suojelusta täysin rauhalliseen keskikokoiseen kaupunkiin.
Miehen kaveri Turusta sanoi että samanlaista sakkia ne on sieläkin.
Kommentit (16)
Ok. Luotettava lähde. Av-mamman mies.
Eikö siis olekaan hyvä, että syrjäytymisvaarassa olevat mieet löytävät itselleen ulkoiluharrastuksen ja seuraa? Tietenkin sillä edellytyksellä, etteivät hakkaa ketään. Ja toiseksi, ns taviksilla työssäköyvillä on kaikki menetettävänä, joss kahnauksia tulisi. Sen sijaan tyypeillä joilla on jo rire-merkintää, eivät niin kovasti pelkää esim. työpaikkansa puolesta.
Jonkun on paska duunitkin hoidettava.
Tulisin iloiseksi jos miehesi alkaisi kärsimään hiustenlähdöstä ja sinä muuttuisit ylipainoiseksi
Pelkkiä naistenhakkaajia ja luusereita ne on joka paikkakunnalla. Koko kerhon perustajakin on pelkkä naisia hakkaava tappi.
Eivätköhän enimmät uljaat soturit ole jo kyllästyneet koko hommaan. Tulee rakkoja kantapäihin, kun tallaa katuja eikä edes pääse lyömään. Mukavampaa on viettää iltaa ensin Pub Örvelössä, sitten grillillä riitaa haasaten ja lopuksi kotona muijaa ojentaen.
Olen maahanmuuttokriittinen mutta en voi hyväksyä tätä, kuinka paatuneet rikolliset yrittävät kalastella hyväksyntää käyttämällä maahanmuuton ongelmia keppihevosenaan. Minä en tasan tarkkaan luota sellaiseen porukkaan, jossa naisia "suojelevat" tuomitut naistenhakkaajat ja seksuaalirikolliset. Samaa kastia ovat kuin vihaamansa maahanmuuttajatkin.
Kiihotun valtavasti toverieni mikropeniksistä ja hakaristitatuoinneista. Olemme usein joukolla homosaunassa.
T. Soldier of Odin
Vierailija kirjoitti:
0/5
Opettele kirjoittamaan ymmärrettävästi. Esimerkiksi välimerkit ja konjunktiot olisivat voineet tehdä tuosta otsikosta huomattavasti selkeämmän.
Niin mistä sinä nyt minua pisteytät? Eikö nuo ole yleensä provopisteitä? Tämä juttu on täyttä totta joka sana.
Mitä asiaa et otsikosta ymmärtänyt?
ap
Vierailija kirjoitti:
Tulisin iloiseksi jos miehesi alkaisi kärsimään hiustenlähdöstä ja sinä muuttuisit ylipainoiseksi
;D myöhäistä toivoa, mutta toisaalta, olet saanut siitä asiasta iloita jo vuosikymmeniä. Onneksi olkoon! Paitsi että mies ei kärsi hiustenlähdöstä, vaan ajelee hiukset aina pois, kun puoli senttiä pitkä sänki alkaa olla niin sanoo että häiritsee, tuntuu että tulee tukka silmille. Hänen työkavereillaan monilla on sama kampaustyyli.
ap
T. Soldier of Odin kirjoitti:
Kiihotun valtavasti toverieni mikropeniksistä ja hakaristitatuoinneista. Olemme usein joukolla homosaunassa.
T. Soldier of Odin
Muista että en ole natsi vaan sosialisti. Lähetän sinulle irtokarkkeja jotta voit houkutella lisää työttömiä narkkareita mukaan toimintaan.
T.Fuherisi Kemistä
Vierailija kirjoitti:
Pelkkiä naistenhakkaajia ja luusereita ne on joka paikkakunnalla. Koko kerhon perustajakin on pelkkä naisia hakkaava tappi.
Jakavat varmaan vinkkejä keskenään siellä. Itse saanut myös hyvin pataan eräältä jäseneltä, ja nainen olen
No kunhan eivät itse siellä raiskaa tai hakkaa ihmisiä niin mitä väliä aiemmilla tuomioilla? Vielä alempaa paskaa on nuo matut, jotka tuollaisia asioita tekevät ihan jatkuvasti. Kahdesta pahasta valitse parempi.
Vierailija kirjoitti:
Jonkun on paska duunitkin hoidettava.
Kyllä, se on totta. Ja ovat varsin mallikkaasti hoitaneetkin, yksikin näistä sai tuomion sukupuolisiveellisyyden loukkaamisesta :D Eipä niistä tiedä haluavatko suojella naisia vai näytellä vehkeitään kun vastaan tulevat.
ap
0/5
Opettele kirjoittamaan ymmärrettävästi. Esimerkiksi välimerkit ja konjunktiot olisivat voineet tehdä tuosta otsikosta huomattavasti selkeämmän.