Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Eläinsuojelijat" + hörhöt. Luulitteko voittaneenne suomalaisten tuen, saitte delfiinipelleilyllä kuolettavan imagotappion ja menetitte kansan tuen

Vierailija
01.09.2016 |

Teidän meuhkaaminen, räyhääminen ja riehuminen netissä ei ollut teille mikään voitto. Annoitte kuvan typeristä ja fanaattisista ääliöistä, samalla menetitte ihmisten tuen ja sympatian asiallenne. Olen tänään vetänyt pois kaiken tuen mitä olen aikaisemmin antanut monille järjestöille, erosin myös yhdestä.
Te luulette että päätön räyhääminen ja möykkääminen on oikea tapa, minulla on uutisia ei ole ja voitte olla varmoja, että tulevaisuudessa teitä kannattaa yhä harvempi suomalainen.

Se miten te olette käyttäytyneet on vastenmielistä, hävetkää jos edes tajuatte hävetä. Lopuksi, päätöskeikalle johon aion itsekin mennä on ilmoittautunut lukemattomia artisteja korvaamaan ne jotka peruivat.
http://m.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001251791.html?ref=rss&nomobile=…

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole seurannut tätä delfiinigatea suuremmin, mutta minun silmiini ne kovaäänisimmät meuhkaajat on olleet juurikin eläinsuojeluihmisten vastustajat. Tyyliin "tätäkö te halusitte", "delfiiniparat kärsivät teidän takianne" tai "kuka enää viitsii matkustaa Tamperelle, kiitos kettutyttöjen mustamaalauksen".

Vierailija
2/4 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Suurin imagotappio tästä tulee vihervasemmistolle, ekoterroristeille ja anarkisteille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terroristit on lyöty heidän omilla aseillaan

Vierailija
4/4 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole seurannut tätä delfiinigatea suuremmin, mutta minun silmiini ne kovaäänisimmät meuhkaajat on olleet juurikin eläinsuojeluihmisten vastustajat. Tyyliin "tätäkö te halusitte", "delfiiniparat kärsivät teidän takianne" tai "kuka enää viitsii matkustaa Tamperelle, kiitos kettutyttöjen mustamaalauksen".

Vihervasemmisto ja anarkistit halusivat delfiinit pois Tampereelta, näin tehtiin.

Vihervasemmisto ja anarkistit itkevät, kun delfiinit vietiin pois Tampereelta.

Vihervasemmiston ja anarkistien mielestä asiasta olisi pitänyt neuvotella heidän kanssaan vuosia, ilman tulosta.

Vihervasemmiston ja anarkistien suurin toive olisi ollut kuitenkin se, että siirto olisi tapahtunut kaljamielenosoituksen saattelemana , johon olisi kuulunut kaaos, anarkia, kyynelkaasu ja poliisihevosten potkiminen.

Nyt anarkistien ja vihervasemmiston lävistetty alahuuli väpättää kilvan nenärenkaan ja hampputukan kanssa nyyhkytyksestä,

koska eivät saaneet itsenäisyyspäivänjuhlien kenraaliharjoitusta ja julkisuutta terrorilleen.