Vuoden isä Palander: "En ole nähnyt tytärtäni vuosiin"
voi oksennus tuota äijää..
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Kalle-Palander-En-ole-nahnyt-lastani…
Kommentit (17)
Arvostin häntä joskus urheilijana, mutta mitä enemmän hänestä lukee juttuja, sitä luotaantyöntävämmän vaikutelman heebosta saa.
No just eli isosisko ei ole koskaan nähnyt pikkusisaruksiaan?
Lahja maailmalle että tuokin on piuhansa pistänyt poikki. Kaikista vaan ei ole kantamaan vastuuta ja taitaa tietää sen itsekin.
Mä en tekisi lapsia tuollaisen miehen kanssa joka ei huolehdi edellisistäkään.
Ja avioerokortin Kalle vetää esiin riittävän usein. Noinhan se tasapainoinen ja terve suhde toimiikin, avioerolla uhkaamalla.
Montas kertaa tuo on pettänyt vaimoaan? Ja vaimo sen kun vain sietää Kallen naisseikkailuja.
Erinomaista. Mitäpä sitä vahinkoa jatkuvasti tapailemaan.
En ole nähnyt tytärtäni vuosiin, kertoilee Pirkko haastattelussa.
Mitä mielikuvia nousee? Onko Pirkolla mt-ongelmia, alkoholismia vai peräti huumeongelma, kun ei ole lastaan nähnyt? Khalle on sitä vastoin reipas, normaali heteromiäs, jolle joku on mennyt pukkaamaan lisää hylättäviä lapsia, kakka vanteensa valitsee, joten ei siitä suremaan, mut esikoistyttö ei ole pystyny asiaan vaikuttamaan.
Vuoden isä - ehkä jopa kahdenkin - enempään ei Khallesta ole, kolme vuotta olisi jo katastrofi, elinikäinen isyys kuolemantuomio.
Voiko olla oksettavampaa tyyppiä, kuin K. Palander? Mun mielestä ei.
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla oksettavampaa tyyppiä, kuin K. Palander? Mun mielestä ei.
Touko Tarkki ja Sirpa Laamanen ovat esimerkillisiä ihmisiä.
Mun mielestä tossa ei ollut mitään selvitystä siitä, minkä takia ei ole nähnyt tytärtään. Voihan olla, ettei äiti ole antanut!
Taas ollaan tuomitsemassa ilman mitään taustatietoa.
siis ei saa tuomita ketään vain toisen henkilön tarinan perusteella. Suomessakin on paljon äitejä jotka estävät lapsen ja isän yhteydenpidon. Ja sitten samat ihmiset selittävät ettei isää kiinnosta. No ketä uskotaan eniten? No äitejä tietenkin! Valitettavaa mutta totta
Kalle ja Jere - ihan normi-isiä Suomessa nykyään. Kun uusi muija löytyy, niin entiset lapset on so last season.
Niin... Seiska ja Seiskan jutut...
Tosiasia on että Mathilden äiti on kieltänyt Kallea pitämästä tähän yhteyttä.
Todella oksettavaa.