Lue keskustelun säännöt.
Minkälaiset välit teillä on vanhempiinne?
01.09.2016 |
Olisin kiinnostunut kuulemaan minkälaiset välit teillä on omiin vanhempiin ja minkä ikäisiä olette? Onko välinne jotenkin muuttuneet?
Minulla alkaa ikää olla lähemmäs 30 vuotta ja aina olen ollut läheinen äitini kanssa. Tuntuu kuitenkin, että viime aikoina olisi välit vähän kiristyneet. Hän kohtelee minua edelleen joissain asioissa kuin pikkulasta ja välillä hänen kanssaan on vaikea keskustella. Ikää hänellä alkaa olemaan ja joitakin sairauksia, tuntuu että tämä olisi jotenkin ehkä tehnyt hänestä erilaisen verrattuna kun olin nuorempi. No kuitenkin, kai ihmiset ja tilanteet vain muuttuvat ajan kuluessa.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voisin vielä lisätä, että kun asuin vielä kotona, niin isään oli aina vähän etäiset välit.
Jostain syystä äidin kanssa tuli riideltyä paljon, olemme kuitenkin saaneet selvitettyä asiat ja mielestäni kaikki on ollut ihan ok nämä vuodet. Nyt alkaa vaan näyttämään siltä, että äitini ei kohta enää pärjää yksin kotona ja olen häntä mahdollisimman paljon auttanut. Tuntuu vain, että hän ei aina muista, että minulla on myös oma perhe ja työt jotka vievät aikaa.