Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Minun lapseni ei tule koskaan" yli-ihmiset

Vierailija
01.09.2016 |

Tunnetko tällaisia ihmisiä? Siis lapsettomia, jotka julistavat että heidän lapsensa ei tule ikinä tekemään mitään huonokäytöksistä tai epäterveellistä. Tunsin yhden vastaavan, joka kailotti kuinka hänen lapsensa tulisi syömään vain ja ainoastaan luomuruokaa, sadut luettaisiin oikeista kirjoista eikä ruudulta jne jne. Nyt kun muksu on 3v niin on jo tabletti ja suklaapatukka kourassa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Lapselle ei ikinä osteta muovisia leluja. Eipä ollut muksulla hiekkalaatikolla kiulua ja puukauhaa.

Vierailija
2/5 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole aika tavallista, että esikoislapsensa odottajat pohtivat periaatteitaan ja äitityttään raskausaikana. Jotkut tekevät kovin jyrkkiä päätöksiä tuossa vaiheessa, jotka sitten joudutaan pyörtämään kun realiteeti iskee silmille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. "Mä en ymmärrä miksi ne lapset pitää hiljentää laittamalla maissinaksuja tai rusinoita käteen joka paikassa, eikö voi vaan opettaa olemaan hiljaa ja rauhassa". Eipä ole kyllä tuolla lapsella rusinoita eikä maissinaksuja, vaan karkkipussi mukana missä ikinä liikkuukaan.

Itse sanoin, etten ymmärrä vanhempia jotka ei opeta lasta nukkumaan omassa sängyssään. Oma mukelo on äitin ja isin välissä varmaan vielä lukiossakin.

Täytyy sanoa että olin paljon parempi äiti, ennenkuin minusta tuli äiti!

Vierailija
4/5 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Ja heillä valitettavasti on lapsia. Ja lapsilla tiukat säännöt. Esim. teini-ikäisiltä otetaan joka pv puhelin pois tietyksi ajaksi. Telkkaria ei saa katsoa, karkkia ei sa syödä ym.

Mielestäni se on typerää vallankäyttöä millä ei ole mitään tekemistä kasvatuksen kanssa.

Vierailija
5/5 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viesti näkyy vain Kaksplus Gold Premium-paketin tilanneille 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi