Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mitä kasvihuoneeseen?
12.05.2008 |
Mitä vielä ehtii laittaa kasvihuoneeseen? Sain sen viimein pystyyn ja kuntoon, joten kasvien laitto on vähän jälkijunassa. Mitä vielä ehtisi laittaa?
Tilaa siellä on!
Koristekaalia ja krassia olen jo laitellut. Mitä muuta pihan somistetta tai syötävää ehdottaisitte?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa