Listataampa ärsyttävämmät mainokset
Mitkä mainokset ärsyttää eniten. Minua yhtenä toi "haluan tehdä raketin meidän fairypullosta", oka tulee kanavasta riippumatta kokoajan. Edistääköhän myyntiä, vai...
Kommentit (14)
VALMISTAUDU VASTAANOTTAMAAN LISÄÄ HELLYYSKOHTAUKSIA!
Vagisan emätinvoide. Kun emätintä kutittaa, vagisan auttaa. Tätä emätinvoidetta laitetaan emättimeen kun emättimessä on emätinvoidetta vaativaa vaivaa. kuinka helvetin monta kertaa voi yhteen mainokseen tunkea sanan emätin? Voi emätin!
kaikki ne mainokset jotka pärähtää pyytämättä, ja täysillä, käyntiin esim. jossain nettilehdessä.
Vierailija kirjoitti:
Kana kana kana kana kana kana kana pikku pulla pppp-pulla!
kaikki sanat jotta voit lauleskella:
kanakanakanakanakanakana pikku pulla pupupupulla, kanakanakanakanakanakana pikku pulla pupupupulla, kanaa siinä isosti, kokoa on pienesti, kariniemen pikkupulla lautasella sulla mulla, kana kana kariniemen kariniemen kanapikkupulla
Se helvetin moniääninen kuoro rallattelemassa emättimen kuivuudesta ja vaihdevuosista. Mitä helvettiä?
Se kasvismainos, jossa ne neanderthalit joraa. Überärtsy mainos. Kostoksi aion kaupassa piilottaa ne tuotteet muiden alle, jos niihin ikinä hevi-osastolla törmään.
Vagisan, vagisan voidetta pillureikään...
Soneran mainos, joka on kohdistettu niille, joita "huvituttaa". Soneran kohderyhmä on siis asiakkaat, joiden mielestä on hassunhauskaa" kun sanaan sisältyy toinen sana: vituttaa.
En ole Soneran kohderyhmää. Ei mainos minua vituta, ei edes ärsytä, mutta naurettavana ja yleisöä aliarvioivana sitä pidän.
Vierailija kirjoitti:
Se kasvismainos, jossa ne neanderthalit joraa. Überärtsy mainos. Kostoksi aion kaupassa piilottaa ne tuotteet muiden alle, jos niihin ikinä hevi-osastolla törmään.
Mä en edes ymmärrä mitä ne mainostaa! Tuoreita vihanneksia muovipussissa? Mikä "innovaatio"!
Älä turhaan haaskaa aikaa kaupassa tuotteita piilottamalla, sulla on parempaakin tekemistä. :D
"Huvituttaa", huVITUTTAA. VITTU, VITTU, VITTU... Vaihdoin tuon takia liittymän.
R-kioskin vajaamieliset puujalkasanaleikit tekopirtsakan terhikin esittämänä.
Kana kana kana kana kana kana kana pikku pulla pppp-pulla!