HOTTIKSET 2 KAUSI
Kommentit (76)
Pihtarillaa ollut sutinaa joka muijan kanssa.
On köydät bileet, ei bongit porise, kukaan ei vedä vessassa pöntön päällä piri vetoja eikä kukaan hypi essoissa seinille.
Juha on paremman näköinen ku noi naiset!
Amanda on niiiin nähty. Miten se kehtaa ängetä joka paikkaan!
Tatska äijän pitänyt ottaa mustetta keho täyteen et on kova olo, mut silti ääni tärisee.
Dani on niiiin pantava! HOTTTTT!!!!
en pysty katsomaan tätä roskaa. ja miten valittu näin ankeat tyypit?
"Olen vartijaopiskelija". Hahhhhh!
Tuosta Amandasta on mennyt kaikki maku. Mä joskus oikeesti luulin vuosia sitten (ennen silikoneja) että se on ihan luonnonläheinen ja hauska tyyppi. Hah.
Alkoholisti, tekotukka ja jakorasia.
Tossako noi hottikset nyt muka on.
Nyt meni maku kun tuo yksi tuli. Eikö noita tyrkkyjä olisi ollut puskat täynnä muutenkin!
Miks tolla yhellä naisella on ruskeet posket? Pimeessäkö se on meikannut?!
Aika lapsellisia tollaset saamis- ja antamisjutut. Toivottavasti juttujen taso nousee vanhemmiten.
Vähän säälittää kun toi Jaakko on olevinaan niin kova mut silti ihan punanen koko ajan. Auts. Se on hirveetä! Iteki olin nuorena ja epävarmana punanen jatkuvasti.
Tuo hevonen on niiiin hotttttt! Ahhhhhh!!
"Enemmän välejä mihin laittaa" No yök. Onpa fiksu poika.
Vierailija kirjoitti:
Vähän säälittää kun toi Jaakko on olevinaan niin kova mut silti ihan punanen koko ajan. Auts. Se on hirveetä! Iteki olin nuorena ja epävarmana punanen jatkuvasti.
Tukari vartija. Tällee me isojen poikien kaa tehdään
Siis mikä tuo vartijaopiskelija oikein on? Hyi helvetti mikä tyyppi. Sairaanhoitajaopiskelija-Ville vaikuttaa vielä toistaseks ihan jees tyypiltä.
Vuoden bimbo astu taloon.