Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jutta Gustafsbergin hiusraja. Missä se on?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/50 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta on rupsahtanut naamasta tosi pahasti ja sitten paikkailtu sieltä täältä botoksilla. Ei näytä toimivan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin näkyy täältä ja tuolta Iltiksen sivun kommenteista naisten kateellisuus. Iltiksen sivuiltahan näkee että suurin osa haukkujista on vanhoja naisia.

Treenatkaa jos toisen hyvä kunto noin ärsyttää.

Vierailija
24/50 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Kyllähän sitä löytää melkein jokaisesta ihmisestä jonkin "huonon puolen" jos vain haluaa. Mulla on sama juttu kuin Jutalla, korkea otsa ja ohuet hiukset. Mutta näillä mennään.

Kun luin tuon jutun Jutasta niin ajattelin että vau, hienooon kuntoon on taas itsensä saanut. Ei osunut silmät korkea otsa ennen kuin luin tämän avauksen.

Vierailija
25/50 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sutturameikki

Vierailija
26/50 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvattomuus ja kovat dieetit pudottavat usein hiukset. Huono ruokavalio.

Vierailija
27/50 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan joskus vedetty steroideja? Monilta bodareiltahan lähtee niiden aineiden takia hiukset kokonaan.

Olihan toi kysymys sarkasmia, olihan?

Vierailija
28/50 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en myöskään kuvassa kiinnittänyt huomiota hiusrajaan.

Upeaan kuntoon on mimmi taas jaksanut itsensä laittaa - hatun nosto.

Juttu ja Jutta antoi minulle ainakin tsemppifiiliksen, salille matka taas vie minullakin.

Jutta rules, tehkää perässä!

Vierailija
29/50 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttu ja Jutta antoi minulle ainakin tsemppifiiliksen, salille matka taas vie minullakin.

Ei todellakaan tehdä. Minä aion pysyä natuna jatkossakin. Kemialla pumppaa vain wt-väki ja sen ovat näköisiäkin. Ei kukaan tervejärkinen halua olla tuollaisen transun näköinen.

Vierailija
30/50 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan tehdä. Minä aion pysyä natuna jatkossakin. Kemialla pumppaa vain wt-väki ja sen ovat näköisiäkin. Ei kukaan tervejärkinen halua olla tuollaisen transun näköinen.

Juu, ei todellakaan tehdä. Natuna mennään eikä alennuta siihen wt kemiaan. Juttakin näyttäis paljon freesimmältä tyyliin Pia Pasanen, Mette Mannonen jos ei olis siihen kemiaan sortunut.

Vierailija
31/50 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeellistä on siinä, että on korkea otsa?

No jos se saa naisen näyttämään kaljuuntuvalta mieheltä niin voisi sanoa ettei se ole kovin viehättävän näköistä.

Jaa. Mitäs ehdotat ratkaisuksi meille korkeaotsaisille? Hiussiirto kenties vaiko suoraan narun jatkoksi? Idiootti.

Vierailija
32/50 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos se saa naisen näyttämään kaljuuntuvalta mieheltä niin voisi sanoa ettei se ole kovin viehättävän näköistä.

Jaa. Mitäs ehdotat ratkaisuksi meille korkeaotsaisille? Hiussiirto kenties vaiko suoraan narun jatkoksi? Idiootti.

Mulla on korkea otsa, mutta hiusraja alkaa kyllä ihan sieltä, mistä kuuluukin. Jutan karannut hiusraja ei ole sama asia kuin korkea otsa.

Vierailija
33/50 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on korkea otsa, mutta hiusraja alkaa kyllä ihan sieltä, mistä kuuluukin. Jutan karannut hiusraja ei ole sama asia kuin korkea otsa.

No meitä korkeaotsaisiakin on moneen lähtöön. Jutallakin on ilmeisesti V:n muotoinen hiusraja kuten minullakin ollut koko elämäni ajan. Kyse ei ole mistään karanneesta hiusrajasta kun se on aina ollut tuollainen. Mitä siis ehdotat meille ratkaisuksi?

Vierailija
34/50 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hys hys, ei Juttaa saa haukkua kun se on niin ihqu ihana. Ja ei puhuta niistä ternimaitokapseleista mitään, eihän?

35/50 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihailtavaa on alhaisessa rasvaprosentissa ja suuressa lihasvoimassa?

Vierailija
36/50 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvännäköinen muijahan tuo on. Jos ainoa virhe on 2cm "liian" korkea hiusraja, niin olen kateellinen.

Vierailija
37/50 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on erilaisia piirteitä, ei niitä voi itse valita. Varmaan on ap:llakin jotain mikä ei kaikkien silmää miellytä. Törkeää ja lapsellista sellaisen perusteella mollata.

Vierailija
38/50 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon mies ja mulla on otsa ollut aina jotain 8-10cm :D riippuen mistä sen mittaa. Tuommoiselle asialle ei mitään mahda, joten turha siitä ketään pilkata. Ainoa ratkaisu oikeastaan on tuhansia euroja maksava hiustensiirto, mutta niissäkin on omat riskinsä. m26

Vierailija
39/50 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei se Jutan hiusraja haittaa mutta se kaksinaamaisuus ja kaikella mahdollisella rahastaminen.

Vierailija
40/50 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hys hys, ei Juttaa saa haukkua kun se on niin ihqu ihana. Ja ei puhuta niistä ternimaitokapseleista mitään, eihän?

Nyt puhutaan HIUSRAJASTA, jolle kyseinen ihminen ei kaiketi voi mitään ilman jonkinlaista hiussiirrettä! Voi jumaliste teidän kanssa.