Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdottakaa millä ruoalla voisi korvata krapulapäivien pizzat ja muut roskaruoat?

Vierailija
31.08.2016 |

Onko vinkkejö kuinka välttyä syömästä pizzaa ja muita suolaisia ja rasvaisia ruokia baari-iltojen jälkeisenä päivänä? Olettaen että kuitenkin joskus tulee viihteelle lähdettyä.
Krapulassa ei vaan maitorahkat, kananmunat, raejuustot ja kaurapuurot kauheasti hotsita (vaikka niitä muuten syönkin) ja aina tulee tilattua pizzaa tai kebbia tai ostettua jotain sipsejä. Kunhan vain on suolaistabja rasvaists.
Mitä itse syötte krapulassa? Vai vedättekö vaan uljaasti maitorahkaa?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse monesti teen ison kipon pastasalaattia kinkulla, kanalla tai tonnikalalla. Voi sitten kätevästi vetää yöruokana baarin jälkeen ja seuraavana päivänä. Sekaan vielä yleensä laitan fetajuustoa ja suolakurkkua, että on varmasti suolaista. Ja tietysti majoneesikastike!

Vierailija
42/48 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

thairuokaa esim. Riisiä ja vihanneksia. Ei sekään terveellistä ole, mutta prempaa kuin ranskalaiset kebabilla ravintoarvoiltaan. 

?? Onpa nyt tosiaan vitun epäterveellistä riisi ja vihannekset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te vittu ole darraa nähneetkään jos pystyy pastoja , salaatteja yms vääntämään!!! Jo jääkaapin oven aukaisu on mulle suoritus krapulassa.

Vierailija
44/48 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, oikein puistattaa näitä lukiessa ajatus alkoholista. Ja siitä krapulasta. Silloin harvoin,kun alkoholia juon, en juo niin paljon, että siitä seuraisi krapulaa. Ja tosiaan näitä lukiessa ei tee mieli juoda sitäkään vähää. Mutta hyviä herkkuvinkkejä kyllä oli paljon.

Vierailija
45/48 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon tuorepuristettua mehua ja syön hedelmiä, mikään muu ei mene alas. Suolaa kannattaa toki vähän saada myös, mutta usein heitän vain suolaa kurkkuviipaleen päälle tai leipäsiivulle, rasva etoo darrassa. Muista juoda ennen nukkumaanmenoa tarpeeksi, vähentää todella paljon darraa.

Vierailija
46/48 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoat kannattaa tehdä valmiiksi jääkaappiin tai ostaa jotain helppoa ja nopeaa, niin ei tule tilattua pizzaa niin helposti.

Mun tekee krapulassa aina mieli fetajuustoa, suolakurkkuja ja oliiveja. Niitä voisi laittaa vaikka (pasta)salaattiin pizzan ja suoraan purkista mättämisen sijaan. Itse tehty subway -tyylinen patonki on herkkua. Jos tekee jo edellisiltana jääkaappiin, patonki maustuu ja kostuu mukavasti, eikä tarvii krapulassa vaivautua tekemään mitään.

Vierailija
47/48 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vaikka jo edellispäivänä iso kulhollinen salaattia. Syö sellaisenaan ja käytä esim tortillojen, patongin tai pitaleipien täytteenä.

Vierailija
48/48 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pitsan syöminen darraan isokin virhe? Mitä luulette sillä aiheuttavanne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän