Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei kannata ihmetellä, jos kunnollinen ja mukava mies onkin kolmekymppisenä MGTOW.

Vierailija
31.08.2016 |

Kun ensin koko nuoruuden katselee sivusta, kun naiset pyörivät jonnejen ja kusipäiden kanssa. Vaikka itse olet kohtelias ja mukava, niin tyttöystävää ei saa. Jatkuva kilpailu ja parisuhdemarkkinoilla tallotuksi tuleminen uuvuttaa kirkasotsaisimmankin nuoren miehen. Sitten kun nainen on kokenut tarpeeksi monta itsetuhoista suhdetta, niin alkaahan se kunnollinenkin mies kelvata. Etenkin kun toisin kuin jonneilla, alla on jo kunnollinen ammatti. Tässä vaiheessa vain moni kunnon mies on todennut suhteet turhiksi omalla kohdallaan ja siirtynyt elämään MGTOW:na.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee. Onneksi voi keskittyä niin moneen muuhunkin kuten uraan, urheiluun ja kavereihin

Vierailija
2/41 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, hieno homma! Good for you.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitä sitten? Menkää omia polkujanne, niin menen minäkin.

Vierailija
4/41 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tämäkin tapa selittää pillunsaamattomuutensa. Oma valinta, katsos. Ei oltais haluttukaan.

Vierailija
5/41 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ainoa surkea mies tähän mennessä. Jostain oudosta syystä minusta ei tullut MG-tollo.

t. Kunnollinen ja mukava nainen

Vierailija
6/41 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MGTOW-porukka on siitä jännää, että ne tuhlaa kohtuuttoman paljon aikaa ja energiaa kirjoittaessaan ja analysoidessaan asiaa, jota eivät siis missään nimessä ikinä koskaan halua.

Vierailija
7/41 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happamia, sanoi kettu. Eli katkeroitunut kolmekymppinen mies on nykyään mgtow? Ok.

Vierailija
8/41 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks sen pitäis oikeastaan olla MGHOW? Tai jopa AMGHOW? En ole lukenut asiaa käsittelevää kirjallisuutta englanniksi, mut tää asia kiinnostais. Kuriositeettina. Kielet kiinnostaa.

Vierailija
9/41 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinpä. Jo yksi syy valita MGTOW on tämä palsta. Tällä palstalla näkee sen , kuinka paljon suomalainen nainen arvostaa suomalaista miestä.

Vierailija
10/41 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen tätäkin miesnamua katselee, vaan enpäs annakaan. Mitäs ette olleet kivoja nuorempana. Lälläslää.

T: Miesnamu 35v

Vierailija
11/41 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh :-) 30+ vuotiaana seurustelin miehen kanssa, joka oli samassa elämäntilanteessa eli pitkästä parisuhteesta eronnut. Ei ne vanhatpojat/ikisinkut yhtään kiinnostavammaksi muuttuneet iän myötä. Itse kukin meistä oli kypsynyt ja haki erilaista suhdetta kuin nuorempana, niin miehet kuin naiset.

Tutkimustenkin mukaan (Suomalainen seksitutkimus) kokemattomuus 30-vuotiaana enteilee sinkuksi jäämistä myös jatkossa.

Aito MGTOW ei vietä keskiviikkoiltaa perhelehden palstalla. Teet vain hallaa aatteelle ja niille miehille, jotka oikeasti kulkevat omia polkujaan. Itse tunnen ainakin yhden, miehen ystävän, joka on aikoinaan lapset tehnyt ja perhe-elämää kokeillut ja nyt poikiensa kanssa keskittyy rassaamaan mopoja (moottoripyöriä) ja ajelemaan niillä. En usko, että hän on ikinä edes kuullut tästä palstasta saati että hän kirjoittelisi täällä.

Vierailija
12/41 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se tämäkin tapa selittää pillunsaamattomuutensa. Oma valinta, katsos. Ei oltais haluttukaan.

Nainen jolla ei ole muuta tarjottavaa miehille kuin pillunsa, on mielestäsi tavoittelemisen arvoinen?

Vierailija
13/41 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pientä sen rinnalla että saamattomuudella välttää katastrofin nimeltä perhe.Iso osa naistenmiehistä haluaisi aikakoneella takaisin.

Vierailija
14/41 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään MGTOW- elämäntapaa vastaan, mutta kuinka helv#tissä te olette noin katkeria, arvoisat palstan miehet?

Vierailija
15/41 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Kun keinohedelmöitys on keksitty, en tarvitse miestä mihinkään. Kulje omia polkujasi, niin teen minäkin.

Vierailija
16/41 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi naisilla on feminismi - eivät keksi mitään lähellekään yhtä tyhmää:

https://en.wikipedia.org/wiki/Irina_Dunn

Tai no miten sen nyt ottaa.

Vierailija
17/41 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole mitään MGTOW- elämäntapaa vastaan, mutta kuinka helv#tissä te olette noin katkeria, arvoisat palstan miehet?

Totuuden kertominen palstamammoille on aina katkeruutta , pillunpuutetta tai naisvihaa. Läpyläpy.

Vierailija
18/41 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen tätäkin miesnamua katselee, vaan enpäs annakaan. Mitäs ette olleet kivoja nuorempana. Lälläslää.

T: Miesnamu 35v

Tarkoitit varmaan keski-ikä"namu".

Vierailija
19/41 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua lähinnä surettaa nämä palstalla kirjoittelevat miehet... :/ Ehkä siksi kun tiedän että omasta miehestäni oli kovaa vauhtia kehittymässä sellainen kun koko ikänsä oli ollut yksin. Onneksi oli vielä 23-vuotiaana "parannettavissa" katkeruudesta ym, kun hänet nappasin. 

Tai no, nappasin on väärä sana, oikeammin voisi sanoa että tein kaksi vuotta hiki otsassa töitä että sain vakuutettua että haluan juuri hänet.

Vierailija
20/41 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, on helpottavaa luopua naisista kokonaan. Harrastan itse joskus irtosuhteita, mutta seurustelusuhteista olen luopunut kokonaan. Naisilla ei ole mitään annettavaa minulle ja kaikki suhteet on olleet katastrofeja, nalkuttavia kaistapäisiä hulluja loputtomine vaatimuksineen.