Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies paheksuu kun vien kirpputorille vaatteita

Vierailija
31.08.2016 |

Tein vaatekaapin siivouksen ja vanhoja vaatteita joita en enää käytä tuli aika iso määrä. Varasin kirppispöydän ja tänään olen hinnoitellut vaatteita. Mies ihmetteli, että miksi ostat vaatteita jos et niitä käytä. Oikein haukkui mua kun nyt vien tommosen ja tommosen hyvän pois. Sanoin ettei mun tule enää käytettyä jotain 4-5 vuotta vanhoja vaatteita ja parempi myydä pois kun roikottaa väkisin turhaan tilaa viemässä. Kehui kuinka hän ja hän on niin loistava että ostaa vain sellaisia mitä käyttää eikä koskaan heitä pois. Miehen on niin vaikea ymmärtää, että en vain halua pitää niitä enää koska mun tyyli ja vaatemaku on 5 vuodessa kerinnyt aika lailla muuttua.

Hirveä tappelu saatiin sitten tästä aikaiseksi ja mietin jo että perun koko pöydän ja annan vaatteiden oikeen kiusallaan lojua jossain tiellä tarpeettomana.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hassua

Vierailija
2/5 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunget ne vaatteet oikein tilaavievästi johkin eteen 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jompi kumpi teistä ei ole ymmärtänyt, että miehille ja naisille vaatteilla on aivan eri merkitys. Tai ei oikeastaan kumpikaan.

Sinun kannattaa muistaa se tosiasia, että miehille vaatteet ovat vain käyttöä varten. Vaatteita hän käyttää siksi, että ei tässä ilmastossa ja kulttuurissa voi ilmankaan olla. Sinä varmaan järkyttyisit, jos tietäisit, millaisia retalaita meidän ukoilla on. Ei se ole vitsi, että mies pärjää koko ikänsä rippi- ja vihkipuvulla, kunhan jompi kumpi niistä on tarpeeksi tumma hautajaisiin.

Miehesi pitäisi puolestaan ymmärtää, että "naiselliselle" naiselle vaatteet ovat pukeutumista. Siihen vaikuttaa niin muodin kuin oman maun ja tyylin muuttuminen. Tai onhan meitäkin, jotka hankkivat uusia vaatteita vain siksi, että on pakko. Ja niitäkin mieluummin kirppareilta ja alennusmyynneistä.

Sellaiset naiset ja miehet varmaan ymmärtävät paremmin toisiaan, jotka käyttävät vaatteet oikeasti loppuun, ja sellaiset parit, joista molemmat ovat innostuneempia pukeutumisesta kuin vain vaatteitten käyttämisestä.

Vierailija
4/5 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa outo mies. Mitä se hänelle kuuluu mitä sinä teet omilla vaatteillasi? Mutta outo olet sinäkin, jos miehen vänkäämisen takia muutat suunnitelmiasi tuollaisessa asiassa. Jos mulle mies rupeis jotain tuollaista jankkaan, niin kysyisin ihan suoraan mitä se hänelle kuuluu? Ja nauraisin päin naamaa jos mua alkais määräileen, mitä saan tehdä vanhoilla räteilläni.

Vierailija
5/5 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nicce