Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä Facebookissa kavereita, joiden kanssa ette ala jutella jos hän haluaisi jutella kanssanne?

Vierailija
31.08.2016 |

Jos on, niin miksi? Mitä hyötyä tällaisesta on?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Vastaamiseen mulla saattaa mennä useampikin päivä, mutta vastaan kuitenkin jossain vaiheessa.

Vierailija
2/5 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo... on yksi. Kymmenen vuoden takainen viritys, joka ajoittain kokeilee jäätä. Keskustelu on luokkaa "Mitäs sinne", vastaan "eipä mitään, mites sulla?". Vastausta ei tule jollen ole paikalla, (tällöin alkaa jotain seksiin kääntyviä juttuja kysellä), muutoin ei vastaa ja kysyy taas parin kuukauden päästä "mitäs sinne". En aina jaksa, joskus vastailen jotain mutta mitäpä järkeä. Vastaus on "Jaa, karvat lämmittää" tai jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin yksi jota en vain ole jaksanut poistaa. En yleensäkään poistele ketään. Tämä on sellainen että aluksi vaikutti mukavalta tyypiltä samasta oppilaitoksesta mutta huomasin että ottaa yhteyttä vain kun tarvitsee minua esim äänestämään itseään vaaleissa tms, ei ole siis aidosti kiinnostunut juttelemaan, käymään kahvilla tms. Joten en vain enää jaksa vastata jos ei olla tyyliin vuoteen juteltu ja sitten yhtäkkiä pyytää jotain tapaamista jotta voisi saada itselleen jonkun palveluksen.

Vierailija
4/5 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään, en ota kaveriksi ketään randomeita tyyppejä ties mistä. Vain perhettä, sukua ja oikeita kavereita.

Vierailija
5/5 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kavereita on vajaa 50 ja he ovat kaikki ihmisiä, joille voin jotain vastata. En kylläkään käy Facebookissa kuin 1-2 kertaa kuukaudessa, joten vastaaminen voi tosiaan kestää jopa muutaman viikon. En onneksi juuri viestejä Facebookissa saakaan. Ystävät tuntevat minut ja laittavat sähköpostia tai tekstaria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi