Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen nainen ei tajua vaatia tasokasta miestä itselleen?

Vierailija
31.08.2016 |

En tajua miten niin moni nainen ottaa jonkun tavistallukan, kun voisi vaatia mieheltä vähän statusta ja särmää.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan harrastaa seksiä ja seurustella vain isotissisten huippumallien kanssa, en tyydy vähempään.

T. Työtön, lihava ja ruma mies

Olen viestin 17 kirjoittaja. Olen kuvailemasi kaltainen nainen. Tykkäätkö oluesta? Voisitko olla kiinnostunut minusta? Haluan vain, että olisit tyytyväinen työttömyydestäsi, ylipainostasi ja yleisestä huono-osaisuudestasi huolimatta.

Suvi Koponen on ainut huippumalli Suomesta eli jos et ole Koponen niin en ole kiinnostunut.

Vierailija
22/24 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele "tasokas".

"Statusta ja särmää" kuulostaa kiertoilmaisulta sille, että kelpuutat itse sen kusipäisimmän ehdokkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan harrastaa seksiä ja seurustella vain isotissisten huippumallien kanssa, en tyydy vähempään.

T. Työtön, lihava ja ruma mies

Olen viestin 17 kirjoittaja. Olen kuvailemasi kaltainen nainen. Tykkäätkö oluesta? Voisitko olla kiinnostunut minusta? Haluan vain, että olisit tyytyväinen työttömyydestäsi, ylipainostasi ja yleisestä huono-osaisuudestasi huolimatta.

Suvi Koponen on ainut huippumalli Suomesta eli jos et ole Koponen niin en ole kiinnostunut.

Ymmärrän sinua hyvin. Sinulla on haavekuva tietyn tyyppisestä naisesta. Olen ihan eri tyyppinen, tummatukkainen ja ruskeasilmäinen. Kaikille meille löytyy ottajansa ;)

Vierailija
24/24 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastunut nainen haluaa sen miehen, josta tykkää eikä ala vaatia parempaa. Hölmö kysymys.

Harva kokeaa aitoa rakkautta, jota voi kokea vaan tasokkaan miehen kanssa,  joka vie jalat alta. Tyytyminen ihan kivaan miehen ei ole mitään rakkautta. ap

Sä ap olet kyllä aika huono rölli. Paljonko  veloitat/tunti?