Miksi facekirppareilla ei ymmärretä kaupankäyntiä? Eka joka maksaa saa tuotteen, ei varauksia
Mua niin ärsyttää se pelleily siellä, mikä hiton alustava varaus?
Av, varaan huomiseen asti kun kysyn mieheltä sen mielipiteen
Av, saisko lisää kuvia?
Av, onko varmasti sen värinen mitä kuvissa?
Av, jos saan autoa lainaksi että pystyn hakemaan
Av, saan rahaa vasta kahden viikon päästä
Joko otat tai jätät, sillee sen kuuluisi mennä. Ensimmäinen joka tulee tuotteen hakemaan ja maksaa sen, saa sen. Tai jos varaa tuotteen niin sitten maksetaan varausmaksu. Naurettavaa tuollainen av, av, av, sitten niitä varauksia perutaan tai "unohdetaan" ja tuote on vielä kuukaudenkin päästä myymättä.
Kommentit (9)
Hyvä esimerkki:
Nainen 1: Olen kiinnostunut tuotteesta, voisin noutaa heti tänään
Nainen 2: Av, saan ens viikolla rahaa tulen silloin hakemaan
Myyjä: Tuote menee nainen 1:lle, jos hän ei ota niin nainen 2:lle
Nainen 2: Jumalauta! Mä kirjoitin AV! Se kuuluu mulle!
Nainen 1: Mutta mä hakisin ja maksaisin sen jo heti tänään...
Nainen 2: SILLÄ EI OLE VÄLIÄ! SULLA EI LUKENUT AV!
Myyjä: Myyty nainen 1:lle, kävi äsken hakemassa tuotteen.
Nainen 2: Vitun ämmät! YLLÄPITO POISTAKAA NÄÄ RYHMÄSTÄ!
Jos haluaa myydä ekalle niin on se ilmoitettava tekstissä. Kaikilla ei ole autoa tai muuten pääse liikkumaan heti. Mukava minusta.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa myydä ekalle niin on se ilmoitettava tekstissä. Kaikilla ei ole autoa tai muuten pääse liikkumaan heti. Mukava minusta.
Eikös monilla fb-kirppiksillä ole nimenomaan tuo av sääntö? ainakin näillä perinteisillä naistenvaate ja lastentarvike kirppiksillä. Äijäkirppiksillä homma toimii ihan eri tavalla.
Mikä tahansa myynti on ihan helvetin rasittavaa.
Kysellään ummet ja lammet, lisää kuvia, saisiko mittoja. Voisin tulla katsomaan mutten tulekaan, joo kiitos vain istuin kotona passissa koko illan.
Vain nouto - voisitko kuitenkin lähettää Turkuun? No en. Myyn nämä yhdessä - myytkö yksittäin? No en.
Saa tulla ilmaiseksi hakemaan - voisitko purkaa, pakata ja postittaa? NO EN!!!
Ihmiset on ihan käsittämättömän härskejä. Ilmaisestakin valitetaan ja pyydetään lähettämään. Siitä tulee aika iso vaiva kun alat pakkaamaan ja lähettelemään. Ilmaista tavaraa. En enää ala myymään mitään kun en jaksa sitä säätämistä ja miljoonia viestejä.
Jep.
Rasittavaa kun jotkut vielä pyytää voitko tuoda tän mulle kotiin ja kyse yleensä naurettavan halvasta tuotteesta ja bensakorvausta ei ole aikomuskaan maksaa.
Tai sitten alustavasti varataan se 3 euron lastenvaate. Ei vittu. Otatko vai et?
Ja kun niitä varauksia ei vittu voi perua. "Ai mä unohdin tän kokonaan, mies sanoi ei." sitten kun varaaja joskus viikon tai kahden päästä vaivautuu reagoimaan.