Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syödäänkö nyhtökauraa maun vuoksi vaiko trendin takia?

Vierailija
31.08.2016 |

Pohdiskellut harva se päivä...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain juhlissa sitä syödäkseni eikä todellakaan ollut mitenkään rakkautta ensimaistamalla, jotenkin outo maku ja suutuntuma. Jäi sellainen fiilis ettei se itse tuote maistu oikeen millekään vaan on pakko maustaa oikein tosissaan. Oli ihan ammattikokin valmistamaa. Odotin enemmän, mutta voishan sille vielä antaa toisen mahdollisuuden.

Uskon että on nyt hetken trendiruoka ja hautautuu sitten vegaanien lihankorvikkeeksi.

Vierailija
22/27 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tässä syön fetajuustosalaattia terästettynä lämmitetyllä nyhtökauralla. Syön, koska olen kasvissyöjä ja lisäksi tykkään mausta ja rakenteesta. Olen onnistunut saamaan marketista useamman kerran!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni sekasyöjäkin haluaa vähentää lihan käyttöä. Vaikka ei kasvissyöjäksi aikoisikaan. Erityisesti punainen liha on haitallista terveydelle.

Näin. Mun tutuissa nyhtökauraa käyttää kaikenlaiset ihmiset vegaaneista sekasyöjiin, itse en ole valitettavasti päässyt maistamaan vaikka mieli tekisi (en asu Suomessa). Tosi monet tutut ja myös meidän perhe on vähentänyt lihansyöntiä sekä eettisistä että terveyssyistä (jo vuosien ajan joten ei ole mikään ohimenevä trendihupatus), joten kasviproteiinin käyttö on lisääntynyt ja aina on kiva kokeilla jotain uutta. Käyttöön jäävät ne jutut jotka maistuvat itsestä hyvälle, meillä ei esim. käytetä tofua mutta palkokasveja menee senkin edestä.

Vierailija
24/27 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se lihakaan maustamatta miltään maistu. .

Ohis: hyvälle lihalle riittää ripaus suolaa ja pippuria myllystä, ei todellakaan vaadi muuta maustetta.

Vierailija
25/27 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trendipellet syövät tuota. En koske tuohon enkä muihinkaan korvikkeisiin.

Lihansyöjä ja ylpeä siitä

Vierailija
26/27 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistoin trendin takia, ei tarvitse enää ostaa enää maun takia.

Vierailija
27/27 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain juhlissa sitä syödäkseni eikä todellakaan ollut mitenkään rakkautta ensimaistamalla, jotenkin outo maku ja suutuntuma. Jäi sellainen fiilis ettei se itse tuote maistu oikeen millekään vaan on pakko maustaa oikein tosissaan. Oli ihan ammattikokin valmistamaa. Odotin enemmän, mutta voishan sille vielä antaa toisen mahdollisuuden.

Uskon että on nyt hetken trendiruoka ja hautautuu sitten vegaanien lihankorvikkeeksi.

Millaisiin lihansyönnin vaihtoehtoihin sitten uskot? Lihansyönnin kun on vähennyttävä.

T. Toinen lihansyöjä (joka hakee vaihtoehtoja)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi