Syrjähyppy(kö) ainut vaihtoehto?
Meillä tilanne se, että kotoa löytyy pieni, alta 2v lapsi. Parisuhde on ollut aina hieman vino, minä haluan enemmän läheisyyttä ja lämpöä kuin mies. Sama pätee seksiin. Olen myös paikannut läheisyydentarvetta houkuttelemalla miehen sänkypuuhiin.
Nyt arki on vallannut parisuhteen ihan totaalisesti ja miehellä on vaikeuksia makkarin puolella. Seksi ei kiinnosta, koska riittävä rentoutuminen orgasmin saadakseen on todella vaikeaa. Väittää kiven kovaan, että ongelma on vain hänen. Mutta.. Ei tee aloitetta läheisyyteen, kahdenkeskiseen aikaan eikä sitä myöden seksiinkään. Tällä tyylillä seksiä on kerta/2kk, kun miehelle kerääntyy riittävästi haluja ja sitten se on se strateginen kolmen työnnön pikapano.
Olen miettinyt vaihtoehtoja. Resurssit ovat melko rajalliset. En jaksa keikistellä miehelle joka päivä pikkuhepenissä, ehdotella yhteistä tekemistä, järjestää treffejä. Lääkäriin ei tuota saa koska vika ei ole innostumisessa. Olen siis kyllästynyt leikkimään sirkuseläintä saadakseni huomiota.
Onko syrjähyppy ainut vaihtoehto pitää perhe kasassa? Tehdä kuten miehetkin ja vain harrastaa seksiä tuntemattoman kanssa, jotta jaksaa arkena kuunnella toisen valitusta ja haluttomuutta.
Ero ei ole vaihtoehto.
No jätä ny miehesi hetkeksi edes rauhaan äläkä ahdistele sitä päivittäin siellä jossain seksihepeneissä