Anopin tytär sai lapsen, meidän lapset unohtui
Anoppi ei ole koskaan oppinut täysin pitämään minusta, olen tämän siitä huomannut että ei juuri kyläile vaikka on vireä eläkeläinen ja itse olen lasten kanssa aina kotona, olen ollut anopille kiva ja antanut olla omalla tyylillään mummo. Aiemmin anoppi sentään kerran parissa kuukaudessa halusi nähdä lapsia. Kun tyttärensä tuli raskaaksi , alkoi meidän lasten hylkiminen. Nyt kun vauva on syntynyt kaikki anopin aika menee tyttären kanssa puhelimessa puhumiseen ja auttamiseen. Itse jouduin hoitamaan lapsia yksin kipeänäkin miehen ollessa reissussa , anopilta irtosi vain "sellaista se on"-kommentti. Tytärtä autetaan kaikessa ja selvästi tyttärenlapsi on rakkaampi. 9-vuotias tyttäreni on harmissaan kun mummo ei soita koskaan eikä sinne voi mennä kylään kuin harvoin. Onkohan tämä yleistä ? Omaa äitiä minulla ei ole enää joten en osaa verrata...
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan tyttären lapsista isovanhemmat voivat olla varmoja, että lapset todella ovat heidän biologisia lapsen lapsiaan. Pojan lasten kohdalla on aina se mahdollisuus, että näin ei ole.
Vain isoäiti voi olla varma.
Ja sitten palstalla ihmetellään miksi naiset haluavat nykyää usein tyttölasta... Aina ketjuissa perustellaan, että tyttöjen ja poikien kanssa voi tehdä ihan samoja asioita jne. Ehkäpä suurin syy on tässä?