Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitoin turkkilaista jugurttia, raejuustoa ja sokeritonta mehukeittoa sekaisin. Onko se vähähiilarista/terveellistä?

Vierailija
31.08.2016 |

Olen aloittelemassa karppausta ja kaipaan jotain makeaa!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mehukeittohan on täynnä aspartaamia..yök! 

Vierailija
2/10 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda raejuusto ja mehukeitto kermaan ja marjoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän ne hiilarimäärät on kerrottu purkkien kyljessä. Terveellisyyttä on mahdotonta määritellä kun ei tiedä, mitä muuta tänään syöt. Onhan noissa proteiineja ja kalsiumeja mutta hyvin vähän vitamiineja ja kuituja. Mehukeitossa todennäköisesti myös jotain makeutusaineita. Makeutusaineita käyttämällä tuskin pääset irti makeanhimosta jatkossakaan, joten ei lupaa hyvää karppauksellesi.

Vierailija
4/10 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotain mehukeittoa, miksei jokin hedelmä?

Vierailija
5/10 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sokeriton mehukeitto nyt ei ainakaan ole terveellistä. Myöskään raejuusto ei ole ehkä ihan se kaikkein optimaalisin vaihtoehto karppaukseen, raejuusto kun on aika vähärasvaista. Mun suosikki karppiherkku on tuoreet marjat turkkilaisella jogurtilla ja kermalla sekä ripauksella karppisokeria.

Vierailija
6/10 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sokeriton mehukeitto nyt ei ainakaan ole terveellistä. Myöskään raejuusto ei ole ehkä ihan se kaikkein optimaalisin vaihtoehto karppaukseen, raejuusto kun on aika vähärasvaista. Mun suosikki karppiherkku on tuoreet marjat turkkilaisella jogurtilla ja kermalla sekä ripauksella karppisokeria.

Eli jugurtti oli edes oikeaa :) millaista on karppisokeri?

Vierailija
7/10 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et karpatessa tarvitse sokeria, marjat ja kerma kun ovat itsessään jo makeaa.

Vierailija
8/10 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on tuo googlettaminen kyllä ylivoimaisen vaikeaa joillekin...

http://karppisokeri.fi/

Vierailija
9/10 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aloittelemassa karppausta ja kaipaan jotain makeaa!

Jospa kysyisit karppausfoorumilta. Sulla näyttää olevan ihan alkeetkin hakusessa.

Koita päästä siitä makeantarpeesta eroon, se on kaiken pahan alku ja juuri. Älä myöskään överoi  proteiinin kanssa,  sekin sokeristuu jos sitä tulee liikaa. Ei karppi tarvitse raejuustoa.

Vierailija
10/10 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse henkilökohtaisesti en söis. Tossahan ei ole juuri nimeksikään rasvaa. Aspartaamikura laittaa vatsan sekaisin. Raejuustossa liikaa proteiinia, ei rasvaa, ei oikeastaan mitään.

Turkkilaista, kermaa, vadelmia olis mun valinta. Jos sitä makeaa on siihen pakko saada, niin ehkä ripaus vaniljasokeria tai hunajaa. En tykkää karppisokerista, siitä jää kamala jälkitunne suuhun ja kurkkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi