Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ryhdyin ihan teiniksi perheessä

Kivikissaäiti
31.08.2016 |

Jos jokin ei tuota hyvää oloa, en tee sitä. Teen vain asioita, joista tulee hyvä olo. Samanlainen neuvo kuin se, että siivoa elämästäsi ne ihmiset, jotka vain vievät energiat. Siivosin elämästä ne tekemiset, joista tuli paha olla. Teininähän sitä kapinoi kaikkea tällaista, eikö? Ja vanhempien tehtävä olisi silti saada se kotitöitä inhoava teini tekemään niitä? Tai ehkä oikeammin se opetus pitäisi saada perille jo ennen teini-ikää? Jos ei ole saatu niin äidistä tulee aikamoinen hirviö lapselleen kun lapsi tulee teini-ikään, kun äiti näkee vian olevan lapsessa joka ei "toimi". Vaikka oma syynsä, kun laisti aiemman vaiheen. Mun äiti ei kyennyt saamaan mua oppimaan tykkäämään kotitöistä, niinpä en tee niitä!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä periaatteella voisin lopettaa työssä käynnin ja laskujen maksun.

Vierailija
2/3 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä tuosta työssä käynnistä, mutta voisin osallistua laskujen maksun lopettamiseen. Saisiko postilta jonkun palvelun, jolla ne voisi tilata suoraan kaatopaikalle? Ei pitäisi olla laskujen skannausta vaikeampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä koen työstä saadun rahallisen hyödyn niin suureksi, että käyn siksi töissä. Lisäksi kyllä se aina kotona kitisevien kakaroiden kuuntelun voittaa. (Mies ja lapset on kotona).

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme