Milloin viimeksi söit pikaruokaa?
Itse en muista..Olisiko puoli vuotta sitten Hesessä.
Kommentit (33)
Kaveri tarjosi mäkkiaterian kuukausi sitten. Oli muuten ihan hirvee! Niin paljon parempia saa ku maksaa pari euroa enemmän, muistin, että miksi en siellä käy.
Kinkkiä haettiin kotiin pari päivää sitten ja viikonloppuna kojusta ostin grilled cheese sandwichin.
No siis pizzaa tilattiin eilen (kai se lasketaan pikaruoaksi?), Hesessä söin salaatin joskus kolmisen vuotta sitten, Mäkistä hain kahvin työmatkalla joskus vuoden 2010 kieppeillä, Burger Kingissä tai vastaavassa en ole käynyt ikinä. Ei mulla ole mitään niitä paikkoja vastaan, en vaan tykkää. varsinkin kun en syö lihaa enkä kalaa, jää Mäkin vaihtoehdot aika suppeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Burger Kingissä toissapäivänä matkalla töistä kotiin alkoi maha kurista, kanaburgeri ja vettä. En ole ennen käynyt siellä. Hyvää oli kanaburgeri. Edellisestä kerrasta on vähän aikaa, olisko ollut pitsalla tyttären kanssa kesäkuussa.
Näinkö sä aina teet, jos sun maha alkaa kurista? Painelet heti lähimpään pikaruokalaan ja syöt? Ei mikään ihme että kansakunta paisuu, kun ei nälkää kestetä yhtään.
Löysää nyt hyvä ihminen vähän sitä pipoasi.
Hyvin harvoin varsinaista pikaruokaa, parin vuoden välein ehkä. Viimeksi söin noin vuosi sitten yhdet ranskalaiset.
Riippuu siitä, mikä luokitellaan pikaruuaksi.... Itse kävin viime viikolla torilta ostamassa paistettuja muikkuja ja huomenna ajattelin tehdä saman reissun. Nopeasti ainakin tulee ja saa ostettua, joten siinä mielessä pikaruokaa. Nopeammin nuo saa kuin jonkin hampparin.
Pikaruokaa? Mikä on pikaruokaa? Lauantaina ostin annoksen Phad Thaita tapahtumassa, jossa oli useita ruokayrittäjiä myymässä annoksia kadulla.
Jos taas puhutaan ns. roskaruoasta, kävin lapsen kanssa Hesellä perjantaina hänen lääkärikäyntinsä jälkeen. Lääkäri oli koulupäivän päätteeksi enkä itsekään ollut syönyt lounasta. Hoitui oma lounas ja lapsen välipala välillä näin.
Sitä ennen Heseä/Mäkkäriä ollaan syöty heinäkuun alussa Särkänniemestä tullessa.